![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hier vindt U een diepgaande rapport over de toegelaten sytematische islamisering van Europa:
Minority Report www.islamisierung.info Het rapport toont allebei de oorsprong van de gewenste massaimmigratie sinds de contracten van Eurabia 1973 en doelstellingen van de Islam voor Europa in de komende decennia. Het doel is een islamisch kalifaat van Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Na de christianisering van het vroege Europa hebben we ons deel al wel gehad denk ik...
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dream on. Hoe meer kalifaat ze willen stichten, hoe meer Westerlingen ze tegen hen in het harnas zullen jagen.
Als ze niet uitkijken, kunnen ze met de staart tussen de benen terug naar hun woestijn, want ik geloof dat het ver "game over" is. Westerlingen zijn niet stom en zullen hun gebieden niet zo snel uit handen geven. Enkel de Belgische regering onderwerpt zich aan de islam, maar hoeveel regeringen zijn er in België al niet gevallen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De arabische wereld heeft in de eerste eeuwen van het ontstaanvan de Islam haar Verlichting gehad, met veel openheid en tolerantie. Toch zeker in de context van die tijd (nuance!!). Erna zijn zij stilletjes aan geradicaliseerd als reactie op de kruistochten. Een radicalisatie die nu weer nieuw leven wordt ingeblazen door het kolonisme van de 19de-20ste eeuw.
Europa heeft haar verlichting achter de rug en zit nu op het hoogtepunt van haar tolerantie (of er al overheen). In een reactie op een huidige golf van moslimfundamentalisme en migratie van Arabieren, Berbers en Turken, gaan wij meer in onze schelp kruipen terug en minder tolerant worden. Vooral ten overstaan van de Islam. Maar de moslims, die hier na een tijd in de meerderheid zullen zijn als die tendens zo blijft voortgaan, zullen met onze geschiedenis kennis maken en met onze gewoonten. Uit nieuwsgierigheid voor deze cultuur, die lijkt op de hunne en toch anders is, zullen zij zich openstellen voor verandering. Natte vinger werk in een verveeld moment ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij mag iedereen hier naartoe komen. Laten we de grenzen volledig opengooien. Op één voorwaarde. De sociale zekerheid wordt drastisch ingeperkt en de economische belemmeringen van de hand gedaan. En dan zullen we nog wel eens zien hoeveel volk daar op afkomt - als ze plots "werk" moeten hebben. De migratie zal dan afzwakken tot twee algemene doelgroepen: zij die naar hier komen omdat ze werk krijgen, en zij die naar hier komen omdat ze onze streken beter achten voor zichzelf dan de hunne.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb simpelweg een leuk bedverhaaltje verteld! niet overdreven reageren...
Maar dat kolonialisme heeft de tolerantie van de moslims zeker geen goed gedaan tov het westen. Misschien wel logisch, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: welk kolonialisme?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waar iedereen zich zo druk om maakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Op dit vlak is het beter dat mensen stoppen met verwijzen naar "het glorieuze verleden" van de islam. Alsof elke islamiet vandaag de dag nog altijd grote uitvindingen doet en de hele westerse technologie stuwt. Op zulk vlak mag je geen liasons maken met het abstracte verleden. Want blijkbaar zijn teveel van die eigenschappen verloren gegaan.
Dan zou je tegen Mongolen evengoed kunnen zeggen; Neen! Kom niet binnen, want Djengiz Khan heeft dood en vernieling gezaaid en zelfs mensen opgegeten. (Nu ja, Mongolië is niet meer wat het toen was.)
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of in Alibaba met zijn 40 rovers? ![]() Alleen hoop ik dat het laatste een sprookske blijft en geen realiteit wordt. Hoewel Alibaba heeft een nick gekozen : AEL en ander soorgelijk namen voor geestverwanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik zie hoe de marokkanen (moslim) netwerk in europa al gevestigd is. Mag je toch even nadenken! Hebben families in alle europese steden...wel gemakkelijk als je moet onderduiken he ! Laatst gewijzigd door colargo : 16 juli 2006 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar http://www.bertschoofs.org/Lakse%20Laurette.htm
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 juli 2006 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
godver en ik had Cynikus nog zo beloofd altijd optimistisch te blijven ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() één voorbeeld op de vooravond van 14 juli werden in Frankrijk (naar tratditie welhaast) een 50tal auto's in brand gestoken door islamitische 'jongeren'
![]() één ding : de politie stond erbij en liet begaan om verdere confrontaties te vermijden ... zegt gij mij nu eens wie er op zo'n moment baas is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Zie het antwoord van Anna List8) ...
![]() |
![]() |