![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Reeds anderhalf jaar ben ik hier het slachtoffer van het virtueel vandalisme van Cashflow, die nu momenteel als born2bewild door het leven gaat. Ik breng het fatsoen op z'n kinderachtige beledigingen al een half jaar te negeren, na een jaar lang tevergeeft bij jullie duidelijk te hebben aangetoond wat voor gedrag em hier tentoonspreid. Ik weet heel zeker dat heel veel forumleden z'n storend gedrag op dit forum kunnen bevestigen, z'n berichten zijn niet meer dan nietszeggende oneliners bedoeld om iemand te beledigen, desnoods pogingen om iemand op stang te jagen. Em heeft zelfs hier al meerdere malen zelfs spontaan als een stoere tiener toegegeven dat em hier enkel maar wat komt "dollen met enkele personen". Ik verwijs ook naar een topic die ik aan dit probleem heb gewijd. Als dit de reden was of niet, toen is Cashflow verdwenen en een maand of zo later was Cashflow er tergug, onder een nieuwe naam welliswaar. U, als moderatieteam, gaat dan nog publiekelijk iemand die al anderhalf jaar het slachtoffer is van deze vandaal, publiekelijk terechtwijzen aan iemand die zelfs een persoonlijk bericht met de vraag met deze onzin te stoppen gaan terechtwijzen. En waarom ? Omdat ik hem erop wijs dat z'n gedrag ongepast is ? U, als moderatieteam, die voor de rest voortreffelijk werk levert, faalt vierkant in deze zaak. Wat de gevolgen ook zijn van dit bericht, het kan mij echt niet veel schelen. Een forum die nog langer dit wangedracht zoals dat van Cashflow (sorry, born2bewild), of het ronduit openlijk aanzetten tot geweld zoals sommigen hier verkodigen, zomaar toelaat, dan hou ik mij niet meer in. Je doet maar, en laat het dan vooral aan iedereen weten met wat voor moderatie we hier te maken hebben. Een oproep aan jullie: doe iets aan deze situatie, en behoud het respect van ALLE forumleden. Enkel op die manier hou je EN het discussieniveau op een aanvaardbaar peil EN het leefbaar voor iedereen, welke mening dan ook. Pelgrim
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan born2bewild
hierop durf/kun je niet echt reageren veronderstel ik ... |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() @PelgrimForever
Geachte, Wanneer u van oordeel bent dat een forumdeelnemer u persoonlijk beledigt, of op een andere wijze het forumreglement overtreedt, dan mag u dat steeds concreet verklikken via het rode driehoekje naast het bewuste bericht. Zonodig, zullen we de gepaste maatregelen nemen. Zonodig. Peter Johan |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn mening? De pot verwijt de ketel dat em donker ziet... |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ga klacht indienen bij het inquisitiecentrum. Moslims met tranende oogjes die geen gelijk gekregen hebben op een forum worden daar heel ernstig genomen. Getekend, Een Vuil B'er
Laatst gewijzigd door Riksken : 29 juli 2006 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() man man man, ik ga het kort houden.
Na repititief uren-en dagenlang te lopen leuren met de vraag "Wie is Luc Vanderkeelen" heb ik Mr. PelgrimForever op het bestaan van de google-site gewezen. Niet meer niet minder. (na te gaan, but nobody cares) Blijkbaar vond hij aldaar zulkdanig shockerende teksten (of prentjes), met het scheldproza hierboven als gevolg. Ga bij google klagen, Mr. PelgrimForever!. Op de verdere "inhoud" van uw stukje ga ik niet in wegens kop noch staart aan te krijgen, misschien toch dit: proficiat met uw fantasie. De verdere evaluatie laat ik over aan de witjassen, of eventueel als voer voor een doctoraatsthesis. (en dit geldt voor heel uw oeuvre) Kijk eens aan, nog een beetje uitdagen? Zoek een andere forum-vriend, Mr Forever. Ik ben niet gediend met uw harassements (incl. PM geflirt). Zoek iemand anders om mee te boksen. Of beter: om mee te knuffelen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 juli 2006 om 12:37. |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forumdeelnemers,
Beide partijen hebben hun zegje kunnen doen, en dus kan deze thread op slot. Wanneer er nog persoonlijke zaken te regelen zijn, kan dit per PB. Wanneer de wederzijdse ergernis te groot wordt, is er de negeerlijst. Zonodig blijft de moderatie ter beschikking ingeval van overtreding in te grijpen. Gezien het prachtige weer vragen wij begrip voor een mogelijke langere wachttijd. Peter Johan |
![]() |