![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik besluit hierbij om dit forum definitief te verlaten.
Na het krijgen van - mijn allereerste- strafpunten omdat ik gedurfd heb iemand niet bij naam te noemen doch te spreken over "Zijne Heiligheid", heb ik de indruk dat de grootste antisemiet, die zijn haat over dit forum spuit, volledig beschermd wordt alhier, en men verder door een big brother systeem in de gaten gehouden wordt, terwijl Heiligheden elders wél rustig op het Strontfront kunnen opereren en hun antizionisme gebruiken om hun jodenhaat te beoefenen. Ik ben hier uitgemaakt door Het Geweld voor vanalles en nog wat en dat was geen enkel probleem voor de moderatie: zionist, zionist, zionist, leugenachtig, werkloos, zonder familie, zonder vrienden, voortdurend geband, met vier of vijf nicks,... plus alle andere goorlapperij die voortdurend door de beugel kan, omdat er nooit direct een naam gebruikt wordt, en enkel het mom 'zionist'. Ik heb er genoeg van mijn tijd hier te verdoen en met nutteloze zaken energie te verspillen. Gisteren heb ik geholpen het leven te redden van een jongen die zelfmoord wilde plegen. Ook dat heeft me één en ander duidelijk gemaakt over het nut van de 'politieke' strijd die men hier voert en de tijd die men verdoet. Gegroet. Polly PS: indien de moderatie het verkiest om mijn post hier te censureren, gelieve consequent te zijn ook mijn totale inschrijving hier te wissen. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 25 juli 2006 om 23:21. Reden: aanpassing titel aan andere titels alhier |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3 |
|
![]() waarom ?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trek je het niet zo aan, Polly... Negeer de persoon in kwestie en discussieer gewoon rustig verder. Het is maar een forum hoor.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]()
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt toch geen anti-semiet zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() voor een paar strafpunten ga je toch niet zitten janken en weglopen hé!!!
het is toch maar een forum en als je het hier niet meer leuk vind dan moet je ergens anders gaan hé maar de meeste forums zijn altijd zwart en wit dit wil zeggen dat je altijd bij het ene kamp of het andere word geduwd ondanks goede reacties voor een compromis. de gulden middenweg is er niet op een forum, moesten we mekander in het echt ontmoeten en zoals een echte raad over die onderwerpen zouden spreken dan zou het heel anders zijn en zouden de mensen zich heel anders gedragen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit soort geblaat is dus grappig eh.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Polly, ik heb me vaak afgevraagd waarom je je in godsnaam zo hard vastklampte - bijna symbiotisch - aan allerlei verwaarloosbaar tuig. Op alle slakken zout leggen, en op alles willen reageren: dat is het wat niets uithaalt, onzinnig is en je eventueel in problemen brengt. Negeren is dé manier waarop de betere poster hier overleeft. Het leuke is dat je dat in eigen hand hebt. Blijven! Krabbel recht, sla het stof der domoren van je tailleur, leer iets bij over jezelf en keep up the good work! Laatst gewijzigd door baarle : 26 juli 2006 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we kunnen misschien een oppephoekje oprichten voor mensen met een forumburnout
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De rest hebt ge geschrapt. Zo is het gemakkelijk om alles weg te minimaliseren.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Triestig dat de goeden altijd moeten gaan
![]()
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 26 juli 2006 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 26 juli 2006 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo'n koelbloedigheid is verfrissend. 8)
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 26 juli 2006 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) Fort Europa is al vol volgens sommigen 2) Is het thuisland van de Joden niet Israël ? 3) En Bush zijn voorpost in het MO kwijt zeker ........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 26 juli 2006 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() een prettige vakantie toegewenst , polly correct , en tot binnen 2 weken
![]() |
![]() |