![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben hier op vakantie, eindelijk heb ik wat vrije tijd om eens een kijkje te nemen op p.be, het is hier nogal gematigd warm [tussen 25 a 26 graden] de azerty's is nogal hier sukkelig...
De groetjes aan alle forum freaks inclusief de blokbeestjes die ik graag rouw lust, totdan...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hey! leuk om even aan ons te denken ginder Lincoln.
Amuseer je op verlof! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsss, op vakantie zijn en dan toch nog naar politics.be surfen! Zijde ni verlegen!
Komaan, weg van hier! Vort, kss! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() ...nu mis ik echt mijn smillies boehoeee ![]() Ale nu ga ik weg want mijn vrouw zit boven mijn hoofd met reclamaties....je weet wel ,vrouwen he... ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 9 augustus 2006 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amuseer u daar, en vergeet niet rond te lopen met je T-shirt van "Westelijke Sahara Onafhankelijk, Leve Polisario!".
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 9 augustus 2006 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Prettige Vakantie en breng het goede weer terug mee
![]()