Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2006, 19:22   #1
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard israel<>lebenon : Leugens

De Israëlische regering reageert op de ontvoering van twee van zijn soldaten in zuid Lebanon :

Nadat Hezboullah de gijzeling van de twee soldaten bekend maakte, bevestigde de Libanese politie dat de ontvoering plaats vond in de omgeving van het Libanese Aïta al-Chaab vlakbij de grens. De soldaten maakten deel uit van een Israëlische militaire eenheid die tot daar was doorgedrongen *. terwijl premier Ehoud Olmert zich dus eigenlijk had moeten verontschuldigen voor de schending van de Libanese soevereiniteit, bestempelde hij de actie als "kidnapping" en zelfs als "een oorlogsdaad". Waarop hij Beiroet en Zuid-Libanon liet bombarderen.

* :
1 Le Figaro, 12 juli 2006; Libération, op http://www.liberation.fr/actualite/monde/193161.FR.php en réseau Voltaire, op http://www.voltairenet.org/article141919.html
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 19:48   #2
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Het gaat niet over die twee soldaten, maar over Iran dat binnenkort een kernbom heeft. Hezbollah moet eerst uit de weg dan volgende stap is voor de VS--->Iran, overmijdelijk .Als je het mij vraagt is dit nog maar het begin.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 19:51   #3
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard Cartoons

Welk arabisch land was dan bezig met een biologisch wapen?

Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 20:19   #4
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Welk arabisch land was dan bezig met een biologisch wapen?

Lol grappige cartoon.

Ach afwachten he, als individu kan je er toch niet veel aan doen.
En van de politiekers moet je ook niet veel verwachten.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 00:09   #5
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Het gaat niet over die twee soldaten, maar over Iran dat binnenkort een kernbom heeft. Hezbollah moet eerst uit de weg dan volgende stap is voor de VS--->Iran, overmijdelijk .Als je het mij vraagt is dit nog maar het begin.
ja, miss
want ik zie dat olie verschillende namen krijgt in Irak was dat massavernietegingswappens en nu Iran hoor ik kernwappen .. !!

LEUGENS
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 10:59   #6
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
De Israëlische regering reageert op de ontvoering van twee van zijn soldaten in zuid Lebanon :

Nadat Hezboullah de gijzeling van de twee soldaten bekend maakte, bevestigde de Libanese politie dat de ontvoering plaats vond in de omgeving van het Libanese Aïta al-Chaab vlakbij de grens. De soldaten maakten deel uit van een Israëlische militaire eenheid die tot daar was doorgedrongen *. terwijl premier Ehoud Olmert zich dus eigenlijk had moeten verontschuldigen voor de schending van de Libanese soevereiniteit, bestempelde hij de actie als "kidnapping" en zelfs als "een oorlogsdaad". Waarop hij Beiroet en Zuid-Libanon liet bombarderen.

* :
1 Le Figaro, 12 juli 2006; Libération, op http://www.liberation.fr/actualite/monde/193161.FR.php en réseau Voltaire, op http://www.voltairenet.org/article141919.html
Een heel slappe redenering als het al waar is;in ieder geval is de niet ontwapening van hazbollah in tegenstrijd met hetgeen in 2000 beslist was een reden genoeg voor israel om tot actie over te gaan tegen hezbollah en libanon.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 11:02   #7
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
ja, miss
want ik zie dat olie verschillende namen krijgt in Irak was dat massavernietegingswappens en nu Iran hoor ik kernwappen .. !!

LEUGENS
Weer slappe praat. Het strategische belang van olie was wat mij betreft een goede reden voor een inval in irak.In het geval van iran gaat het in ieder geval om kernwapens.Voor iemand met het VB logo vindt ik dit een beschamende uiteenzetting;
Oud 9 augustus 2006, 11:03   #8
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Het zou niet slecht zijn moest het waar zijn maar helaas zal het niet zo zijn.
Oud 9 augustus 2006, 12:20   #9
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Weezer : 9 augustus 2006 om 12:20.
Weezer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be