![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voordat ik eindelijk goeie medicijnen kreeg, sinds zo'n 3 jaar, was ik jarenlang tamelijk ziek.
Vele malen was ik wel bij huisarts geweest, oa vanwege hoofdpijn, maar daar werd ik verder niet geholpen. Ik heb een bloedafwijking vanaf m'n geboorte, waar later meer afwijking bij kwam. Dit had vele jaren nare invloeden in m'n gezicht, zoals hoofdpijn, niesbuien, bloedneus, chronische verkoudheid en ook problemen met m'n tandvlees. M'n gezondheid was niet optimaal, en ook psychisch had ik het niet altijd makkelijk. Nog steeds heb ik het er niet makkelijk mee dat het nauwelijks 3 jaar geleden is dat er in het ziekenhuis de bedoelde bloedafwijking werd vastgesteld, waarna ik eindelijk goeie medicijnen kreeg, terwijl ik in jaren voorafgaand meerdere malen bij huisarts was, waar ik hiermee niet werd geholpen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dat het nu allemaal wat beter gaat.
![]() |
![]() |
![]() |