![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik iets koop van 100 euro, moet ik daar een tegenprestatie voor leveren van 272 euro.
Is dit niet een beetje overdreven? WAARDE van het goed: 100 BTW (20%) 20 TOTAAL TE BETALEN: 120 BRUTO(belasting 35%+RSZ 16%) 61 BRUTO LOON: 181 BAAS(rechtstreekse afhouding 50%) 91 TOTAAL TE PRESTEREN: 272 of ben ik gewoon slechtgezind?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je vergeet er bij te zeggen dat in die waarde van het goed ook nog de personeelskosten zitten, waar er dus ook belastingen op betaald moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vroeg me af: indien het goed dat IK wil kopen : voor het gemak is het dienstverlening -, door mezelf zou geproduceerd worden dus zonder extra materiele kosten, hoeveel gelijkaardige diensten (uren werk) zou ik dan zelf moeten verlenen om er dankzij mijn loon één te kunnen verkrijgen? vb. ik ben loodgieter. hoeveel uren moet ik bij klanten gaan presteren om bij mij thuis gedurende 1 uur een loodgieter te kunnen betalen. Een stuk of vier?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders is het met gesubsidieerde diensten:
zo stelde ik ooit iets voor aan een poetsvrouw van de OCMW diensten (waar men betaalt op basis van zijn inkomen), die als alleenstaande vier kinderen had na echtscheiding en dus fulltime ging poetsen. Door die fulltime poetsen had ze te weinig tijd over om haar eigen huis te onderhouden. Ik stelde dus voor om zich in te schrijven bij de OCMW diensten en via die diensten zichzelf als poetsvrouw aan te nemen tijdens de werkuren. Ze had niet zo'n schitterend inkomen, dus ging ze in een lage categorie vallen. Blijkbaar wilde men dat niet toestaan. Zou de staat er teveel op hebben moeten toeleggen? Laatst gewijzigd door circe : 17 augustus 2006 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() bij de belastingen IK: Ik zou graag Ali spreken BEDIENDE: Welke Ali IK: Ali Babba BEDIENDE: Hier werkt geen Ali Babba IK: Dan wil ik 1 van zijn ander 40 rovers spreken |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het is inderdaad veel maar zijn die belastingen niet wat laag??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noteer wel dat 35% belastingen + 16% RSZ nog steeds wel 51% van je bruto inkomsten afroomt. Iets waar toch vele mensen aan zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jaja, onze verzorgingsstaat is duur, dank je voor dit NIEUWE feit. Als ik nog eens het nieuws van gisteren wil contacteer ik je wel.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merde, ces flamands, hein, Eternitieeeee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() en nog heeft mijn baas een netto-winst die bijna het dubbele is van al zijn personeelskosten tesamen (en dat zijn er een pak).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 17 augustus 2006 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien ook gewoon verveeld, of in een slechte stemming.
Laatst gewijzigd door Eternity : 17 augustus 2006 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of juist erg BUB. Misschien genoeg vlaminghatend opdat jij er je mee zou moeien. Dat is het hatelijke aan Franstaligen. Ook in gebieden waar ze niks mee te maken hebben gaan ze supporteren voor de fascistische imperialistische franstaligen. Ze geloven zodanig in zichzelf dat ze niet zien dat hun Fransenland van binnenuit wordt opgevreten door de branden in hun banlieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |