![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Het is algemeen geweten dat er mibruik wordt gemaakt van de INVALIDEKAART veel mensen denken dat een invalidekaart mee in de inboel zit bij het overlijden van de echte invaliet ,normaal moet die ingelevert worden maar veel lappen er hun laars aan. Het wordt tijd dat er maatregelingen komen. Het beste is alle jaren een nieuwe aanvragen persoonlijk door de invaliet zelf om misbruik tegen te gaan hallo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stond er weer één op uw plaats?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer iets gevonden om mensen te controleren, te straffen, het leven moeilijker te maken. Pure jaloezie is altijd de oorzaak hiervan. Altijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Elke reden is goed om mensen tegen elkaar op te zetten. Ik heb daar nog nooit last van ondervonden. Ik ken wel iemand die, als er geen plaats meer is op de parking, zich op de handicapparking zet. " Meestal controleren ze niet en als ze het doen, is het maar een boete van 25 euro", zegt hij dan. Ik weet niet of ik daar nu zo tegen ben, er zijn wel ergere dingen zeker?
|
![]() |
![]() |