![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kan er misschien iemand een soort "gids" voor de NWO maken? Misschien hier in dit topic? Het is immers onbegonnen werk om te gaan zoeken in een topic met 7000 posts.
Ik ben namelijk wel geïnteresseerd maar raak ontmoedigd door de massa aan ongeordende gegevens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je iets verder teruggaat vanaf de laatste posting heb ik een soort samenvatting gemaakt, zie link En verder wat mij betreft, kan je gewoon je vragen stellen op de NWO thread.Ook al is het eerder ter sprake geweest. Er zijn al veel herhalingen, maar ja herhaling is de moeder... ![]() Hopelijk heb je daar wat aan en bedankt voor je intresse! Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ik ben niet zo voor samenvattingen. Want meteen gaan mensen, al dan niet terecht, interveniëren en gaat dit hier ook ontaarden in een oeverloze discussie.
Beter is misschien als iedereen zijn links ivm NWO en aanverwanten hier post. Zo'n overzicht van internet-bronnen is altijd handig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() en naast die internet-bronnen, is het ook handig als iemand hier een lijst van boeken geeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Lijst met boeken dan
The Unseen hand,Ralph Epperson The new world order The Biggest Secret, David Icke Everything you know is wrong.LLoyd Pye Trance formation of America 9-11 Painfull questions The truth will set you free Theater earth Behold a pale horse the 16 saviors The Illuminati Formula to Create an Undetectable Total Mind Control Slave (Fritz Springmeier) Insights into the Illuminati Formula (Fritz Springmeier) The New World Order.Ralph Epperson Darwin and the new world order (Ian Taylor) masonry:Conspiracy against christianity. The secret behind secret societies, John Rappoport The Cast no shadows, Brain desborough. Blue Blood, True Blood, Stewart Swerdlow. The Christ Conspiracy.Acharya S The Suns of God. Acharya S. Skull & Bones, Anthony Sutton. The Final Warning, Riviera Trance formation of America, Cathy O'Brien The truth set you free, David icke. Alice in Wonderland (about the 9-11 lies), David Icke. The Commitee of 300, John Coleman Tragedy and hope, Carroll Quigley Unshakcled, Kathreen Sullivan. effe snel neergezet Pin d' Laatst gewijzigd door Pindar : 13 augustus 2006 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet vergeten dat al deze NWO-boeken uiterst selectief zijn in de feiten die ze vermelden, dat ze veel citaten uit hun context rukken, dat ze veel zaken overinterpreteren, en dat ze ook veel zaken gewoon verzinnen.
Veel van hun beweringen zijn ook niet controleerbaar. Deze die wel controleerbaar zijn zijn al vaak moeiteloos weerlegd (maar dat vermelden de NWO-boeken uiteraard niet). Gemeenschappelijk aan deze literatuur is het simplistisch beeld van De Grote Eeuwenoude Samenzwering, vaak met de bekende doelwitten als boeman. Maar laat dat de pret niet bederven.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2006 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nochtans, nochtans, heb ik jou nog nooit, nooit een link zien geven naar een bron waarin dan "bewezen" wordt dat de hele NWO-gedoe bullshit is. Dus, voel je vrij om in dit topic, bij wijze van tegengewicht, uw links en boekenlijsten te posten waarin de NWO naar de prullenmand verwezen wordt. alvast bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verder is het overduidelijk dat ze geen enkel boek heeft gelezen, en toch er blijkbaar een oordeel over kan hebben. Heel knap en heel wetenschappelijk ![]() Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() @styllo_ben: ga eens naar de bib van een goede universiteit. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Bedankt, nu nog (af en toe) de links
![]() Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 13 augustus 2006 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal zeker de moeite opbrengen om ze eens te bekijken. alvast heb ik al een eerste zoekopdracht gedaan naar rothschild http://moto.cst.ua.ac.be/desktop/uha...tation=&extra= met 59 hits. Genoeg materiaal om mij een maand lang bezig te houden. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 13 augustus 2006 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het uit een universiteit bieb komt is ie wat mij betreft niet zuiver En ik denk dat hier een van de crux zitten De 'believers' zijn er achter gekomen dat de uni niet zo heel objectief is, terwijl de 'non-believers' er van uit gaan dat als het uit de uni komt het wel 'zuiver' zal zijn. Twee 'kernovertuigingen' waarnaast alles gedrapeerd wordt. Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() hier iets interessants gevonden:
Citaat:
![]() en maar 22 pagina's ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 13 augustus 2006 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een betere illustratie van tunnelvisie kan men zich nauwelijks voorstellen! Nuff said Pierrette de Feu
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() het was de bedoeling dat men hier links naar sites en boeken zou opgeven zodat er een overzicht zou zijn. Willen de mensen zich hieraan houden aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |