![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Een pasfoto van een 5-jarig meisje werd geweigerd om de moslims niet te shoqueren.
Waar gaat dat hier naartoe met de EU, moeten de vrouwen dan allemaal met ne sluier op de foto? ![]() Blijkbaar hebben meer landen last van het PC virus.. ![]() http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...#StartComments
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 augustus 2006 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lang leve de multiculturele samenleving.
Laatst gewijzigd door stab : 15 augustus 2006 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Interessante bemerkingen van twee bloggers over deze evolutie:
http://lighthorse.blogspot.com/2006/...897363790.html http://gatesofvienna.blogspot.com/20...-and-soon.html
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 augustus 2006 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als je een "dress-code" overdreven vind om een land binnen te komen: ik ben ooit de toegang tot Vaticaan-Stad geweigerd omdat ik een korte broek aanhad. Zoiets vindt je dus niet alleen in de Islam: http://en.wikipedia.org/wiki/Vatican_City#Dress_Code
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Blote schouders zijn in Vaticaan ook verboden.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NIET op je pasfoto Twanne!
Of ga je nu ook je schoenen uitdoen als je een pasfoto laat nemen, omdat je in een moskee niet met je schoenen aan mag binnengaan? "Belgen" kunnen dus al niet meer naar Saoudi gaan: het is ons (oude Belgen)namelijk verboden om met een hoofdding op onze pasfoto te staan! hoe moeten we dat nu oplossen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 augustus 2006 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Voor mijn passport ga ik in m'n bloot gat staan
![]() Of mag dat omdat ik een vent ben, en mogen enkel vrouwen als minderwaardige wezens dat niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Haha, bende schrikschijters.
Zo'n dingen zijn tof, enkel en alleen omdat jullie daardoor geraakt zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'no offence', maar 'k ben wel eens curieus ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men die foto weigerde vanwegge te veel bloot.
En dit bij een kind van 5 jaar. Het lijkt idd veel op slaafs de eisen van de moslims volgen. Maar die zelfde krant had het ook anders kunnen schrijven. En dan had iedereen geroepen dat die mensen dat toch zelf hebben gezocht. Trouwens het is zoals Twanne schrijft, de kledingcode van de moslims komt uit de BIJBEL. Ook volgens de Bijbel mogen vrouwen niet blootshoofds rondlopen of meer naakte huid laten zien dan hun gezicht, handen en voeten. En kijk maar eens naar de oude klederdrachten van hier, steeds een kapje voor de vrouwen. Alleen zijn wij gestopt met naar de pijpen van de kerk te dansen [color="Red"]en doen de moslims dat nog steeds.[/COLOR] Dus wat die ambtenaar heeft gedaan, is problemen in de toekomst vermeden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 15 augustus 2006 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor deze vakantie wel, maar wie weet gaan die mensen in de toekomst eens naar een moslim land? Dat weten ze niet op de dienst pas-foto's.
Zoals Jantje zegt: Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in dat die mensen met hun vijfjarig dochtertje eventjes op congé naar Saoudi gaan trekken! Dat is gewoonweg een lapsus. Volgens de ENGELSE wet hoeven ze kinderen niet in een burka te steken om op de pasfoto te staan, ONGEACHT naar welk land ze willen vertrekken. Binnen een paar jaar mag jij eerst een vuistlange baard laten groeien alvorens je je buiten Belgie begeeft! Je zou wel eens een pasfoto moeten laten nemen en dan daarmee naar Saoudi vertrekken nietwaar? Trouwens, ik herinner me nog een grappig voorval van een aantal jaren geleden. Het betrof zo'n geit die hier (Duitsland denk ik) weer hopen tamtam had gemaakt omdat ze met haar tafellaken op haar pasfoto wou staan. Natuurlijk kreeg ze gelijk, maar.... ze werd tegengehouden aan de grens van het land dat ze wou bezoeken (ik denk dat het Turkije was), want d�*�*r m�*g je niet met een tafellaken op je hoofd op je pasfoto staan! Leuk hé! ze kon terug naar islamitisch Duitsland!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 augustus 2006 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ernstig blijven.
Die ambtenaar heeft gelijk dat hij de mensen verwittigt dat bij gebruik van die foto er problemen kunnen zijn in extremistische moslimlanden. Die verwittiging is een goede zaak. Dan ben je tenminste op de hoogte. Maar daarom mag de foto nog niet geweigerd worden. Ik veronderstel trouwens dat in die extrimistische moslimlanden hun ambtenaar een soortgelijke verwittiging geeft, als mevr. de sjeik met een paspoortfoto volledig gesluierd afkomt. Met zo'n foto op haar paspoort zou zij toch moeilijk in Amerika als toerist binnen geraken peins ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Overigens als je de reacties op de daily website er op na leest, blijkt de foto geen problemen op te leveren , ook niet in Saudi - Arabië. Je reactie is er eentje van appeasement.
![]() |