![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ih Italie gaat de ronde om een apart stuk strand voor Moslims.
Daarna komt Nederland aan de beurt , mischien vragen de moslims een apart stuk land zoals in Vlaanderen V.B Brussel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De invoering van apartheid volgens religie in Europa in het publiek terrein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik denk dat het gaat over http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2..._moslimas.html, maar ik zou de topicstarter toch willen verzoeken om in het vervolg duidelijker te zijn met zijn onderwerpen.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bestaan er eigenlijk zulke stranden in moslimlanden? Laatst gewijzigd door Havana : 9 augustus 2006 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Stel nu voor dat ik daar nietsvermoedend voorbijkom en al die lekkere moslimwijven met hun dikke tetten en dito kont zie, word ik dan gecastreerd én onthoofd door het plaatselijk moskeebestuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Allé, voor het grote geld moet alles maar weer wijken en is segregatie perfect toegestaan.
![]() Gelukkig zijn er af en toe toch nog eens mensen wel met een portie hersenen, zoals die man uit Gent (was het nu een schepen of gemeenteraadslid) die geen heil zag in aparte zwemuren voor moslima's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Apartheid is "keitof". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik geloof dat ik daar wel iets over gelezen heb voor een tijdje: in Saud-Arabië denk ik zijn er zulke stranden waar alleen vrouwen gaan zonnen= verboden toegang voor mannen. Als ze dat bij hun thuis doen is dat OK voor mij, maar hier stukken grond komen bezetten in Europa?!Ge weet hoe het begint: men geeft hen een vinger, en reeds snel vreten ze uw hele arm op, vooraleer ze aan uw borstkas beginnen knagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heu, volgens het CGKR is het VB verantwoordelijk voor de segregatie in de maatschappij. Sinds wanneer is dat actief in Italië?
A propos: heeft Italië niet net zijn rechtse Berlusconi ingeruild voor linkse Prodi? Raar hé, dat rechts verantwoordelijk geacht wordt voor segregatie, maar links het toepast. Creëren sommige migrantengroepen hun eigen segregatie niet? Ik stel vast dat groepen die gesloten gemeenschappen vormen op zichzelf, precies minder overlast veroorzaken dan bv de moslims die segregatie enerzijds aanvechten als racisme en anderzijds het bevorderen door een soort van apartheid voor hen als toppunt van verdraagzaamheid te aanzien. Het is precies iets van alles willen en daarbij ook het tegenstrijdige. Eigenlijk zou het voor iedereen eens duidelijk moeten zijn: eieren of joeng. De moslims integreren, of ze aanvaarden dat ze zelf hun segregatie veroorzaken en leven er rustig in verder. Natuurlijk kunnen ze ook naar hun eigen landen terugkeren, maar daar kunnen ze zich blijkbaar geen privéstrand permitteren. Daar is dat het domein van 1 of andere oliesjeik. De Europese stranden zijn normaal van iedereen, dus ook van de moslims die hier vertoeven, maar blijkbaar is niet iedereen hier content mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Nee, die mensen zijn geen ratten. Dat zijn de linkse kapitalisten, die hun eigen volk verkopen voor meer omzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, mensen kunnen zich best als dieren gedragen."Moedig als een leeuw", "het varken uithangen" , "apestreken", "zo dom als een ezel" enz enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() als de moslims eigen stranden willen, dan moeten er ook stranden komen waar geen moslims toegelaten zijn? Anders hebben zij meer rechten dan wij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het kot zou meteen te klein zijn terwijl het eigenlijk hetzelfde is.
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() En tiens, het waren toevallig de beschermers van het Spaans kapitalisme die de Marokkaanse regulares naar Spanje haalden. Je weet wel over wie ik het heb.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 9 augustus 2006 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Misschien moet ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan de ratten. Dit zijn namelijk erg sociale dieren, in tegenstelling tot sommige zogenaamd verdraagzame mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() de argumenten van Boadicea zijn op.
![]() |
#19 |
|
![]() Nee, mijn argument is dat ik eigenlijk nog meer respect heb voor ratten, dan voor linkse collaborateurs, die hun land en cultuur verkopen voor een grotere omzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() inderdaad.Nadat de apartheid in Z-Afrika afgeschaft werd, willen de moslims die nu in Europa invoeren...daarin gesteund door...net degenen die zich tégen opstelden 10 jaar geleden?!De zogezegde zelfverklaarde anti-racisten & anti-fascisten?!
|
![]() |
![]() |