![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat
ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga dat nog meemaken. Norbert de strandkruier |
![]() |
#2 |
|
![]() "Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > dat nog meemaken. > Heb je weer es gedroomd ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#3 |
|
![]() "dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier > <[email protected]> wrote: > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga >>dat nog meemaken. > > Geweldig vooruitzciht hee. > Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet > eens zoveel last van hebben. > Gewoon Islamiet worden en je moogt op de vrouwtjes meppen zoveel je wilt. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#4 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier
<[email protected]> wrote: >D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat >ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich >geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer >weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele >samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! >En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. >Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga >dat nog meemaken. Geweldig vooruitzciht hee. Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet eens zoveel last van hebben. >Norbert de strandkruier dL |
![]() |
#5 |
|
![]() Ghingis Khan schreef:
> "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier > > <[email protected]> wrote: > > > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > >>dat nog meemaken. > > > > Geweldig vooruitzciht hee. > > Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet > > eens zoveel last van hebben. > > > Gewoon Islamiet worden en je moogt op de vrouwtjes meppen > zoveel je wilt. Rob Klop op sleffers, in boernoes. MOET KUNNEN! |
![]() |
#6 |
|
![]() "zjorreseef" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... Ghingis Khan schreef: > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier > > <[email protected]> wrote: > > > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > >>dat nog meemaken. > > > > Geweldig vooruitzciht hee. > > Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet > > eens zoveel last van hebben. > > > Gewoon Islamiet worden en je moogt op de vrouwtjes meppen > zoveel je wilt. Rob Klop op sleffers, in boernoes. MOET KUNNEN! Je klopt gewoon op alles wat een boerka aanheeft, moet kunnen. |
![]() |
#7 |
|
![]() Ghingis Khan schreef: > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier > > <[email protected]> wrote: > > > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > >>dat nog meemaken. > > > > Geweldig vooruitzciht hee. > > Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet > > eens zoveel last van hebben. > > > Gewoon Islamiet worden en je moogt op de vrouwtjes meppen > zoveel je wilt. Mag ik dan ook op uw vrouw meppen? |
![]() |
#8 |
|
![]() Vitae forma vocatur Strandkruier <[email protected]>, die Mon, 10
Jul 2006 15:12:55 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat >ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich >geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer >weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele >samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! Dat dachten ze ook in Spanje, en het heeft 8 eeuwen geduurd voor ze d'er uit werden gemikt(vanaf de overwinning van Covadonga door Pelayo op Al Qama in 722 tot de verovering van Granada door Ferdinand en Isabella op koning Boabdil in 1492). >En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. >Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga >dat nog meemaken. Wie weet... >Norbert de strandkruier -- Fusti |
![]() |
#9 |
|
![]() Ghingis Khan schreef:
> "zjorreseef" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... > Ghingis Khan schreef: > > > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier > > > <[email protected]> wrote: > > > > > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > > >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > > >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > > >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > > >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > > >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > > >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > > >>dat nog meemaken. > > > > > > Geweldig vooruitzciht hee. > > > Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet > > > eens zoveel last van hebben. > > > > > Gewoon Islamiet worden en je moogt op de vrouwtjes meppen > > zoveel je wilt. > > Rob Klop op sleffers, in boernoes. MOET KUNNEN! > > Je klopt gewoon op alles wat een boerka aanheeft, moet kunnen. Je bepotelt de dochters van je collega's, zoals Vlaams Blokker Buisseret. Moet kunnen! |
![]() |
#10 |
|
![]() "zjorreseef" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... Ghingis Khan schreef: > "zjorreseef" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... > Ghingis Khan schreef: > > > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier > > > <[email protected]> wrote: > > > > > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > > >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > > >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > > >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > > >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > > >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > > >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > > >>dat nog meemaken. > > > > > > Geweldig vooruitzciht hee. > > > Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet > > > eens zoveel last van hebben. > > > > > Gewoon Islamiet worden en je moogt op de vrouwtjes meppen > > zoveel je wilt. > > Rob Klop op sleffers, in boernoes. MOET KUNNEN! > > Je klopt gewoon op alles wat een boerka aanheeft, moet kunnen. Je bepotelt de dochters van je collega's, zoals Vlaams Blokker Buisseret. Moet kunnen! Die islam vrouwtjes moeten nu en dan wat meppen krijgen, ook als ze onderdanig en beleefd zijn, zo staat het in de Koran. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#11 |
|
![]() "theoriginaldimi" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... Ghingis Khan schreef: > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier > > <[email protected]> wrote: > > > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > >>dat nog meemaken. > > > > Geweldig vooruitzciht hee. > > Maar kom, toch 1 positieve noot, wij gaan daar als mannen nog niet > > eens zoveel last van hebben. > > > Gewoon Islamiet worden en je moogt op de vrouwtjes meppen > zoveel je wilt. Mag ik dan ook op uw vrouw meppen? -------------------------- Enkel als ze hoofddoek of boerka enzo draagt. Zoniet mep ik je tot je de 72 maagden ziet. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#12 |
|
![]() "Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > dat nog meemaken. > Ik heb altijd al gedroomd om eens met een Marokkaans mokke te neuken, over twintig jaar ben ik echter een oude zak, zolang ik dan geen geiten neuk kan ik daar mee leven... > Norbert de strandkruier |
![]() |
#13 |
|
![]() "Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > dat nog meemaken. Wat een stomme posting van onze Belgisist. > > Norbert de strandkruier |
![]() |
#14 |
|
![]() On 2006-07-10 19:15:50 +0200, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> said: > > >> En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. >> Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga >> dat nog meemaken. > > Uw droom zal dan eindelijk uitkomen. Je was toch al van plan om "je > vrouw" onder een burkha te steken. > >> >> Norbert de strandkruier Strandkruier heeft geen vrouw, wel een aantal kippen die geen eieren leggen naar ik heb vernomen. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#15 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier wrote:
> D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! Islam kan volgens mij niet integreren in een Westers land. Of bedoel je infiltreren? > En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > dat nog meemaken. Uw droom zal dan eindelijk uitkomen. Je was toch al van plan om "je vrouw" onder een burkha te steken. > > Norbert de strandkruier -- Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha. http://users.pandora.be/dvg/ |
![]() |
#16 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 16:24:36 GMT, "Jan van Brabant"
<[email protected]> wrote: >Wat een stomme posting van onze Belgisist. In MIJN plaats zoudt gij óók 'n een Belgicist zijn! Norbert de strandkruier |
![]() |
#17 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 19:33:16 +0200, Zafio <[email protected]> wrote:
>Strandkruier heeft geen vrouw, wel een aantal kippen die geen eieren >leggen naar ik heb vernomen. Ik heb nooit een vrouw genomen.., omdat ik al gezien had hoe het met mijn kiekens afgelopen is.. Norbert de strandkruier |
![]() |
#18 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 17:15:50 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >On Mon, 10 Jul 2006 15:12:55 +0200, Strandkruier wrote: > >> D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat >> ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich >> geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer >> weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele >> samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > >Islam kan volgens mij niet integreren in een Westers land. Of bedoel je >infiltreren? Toch wel! Ze doen niet anders dan integreren! Ze hebben zelfs geen �*ndere ambitie! En het is nu net d�*t wat het VB zo pikeert! > >> En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. >> Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga >> dat nog meemaken. > >Uw droom zal dan eindelijk uitkomen. >Je was toch al van plan om "je vrouw" onder een burkha te steken. Mijn vrouw? Och, die loopt al lang onder een burkah, hoor! En ik heb het haar zelfs niet moeten vragen! Norbert de strandkruier |
![]() |
#19 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 16:28:42 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur Strandkruier <[email protected]>, die Mon, 10 >Jul 2006 15:12:55 +0200, in littera ><[email protected]> in foro be.politics(et >aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat >>ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich >>geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer >>weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele >>samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > >Dat dachten ze ook in Spanje, en het heeft 8 eeuwen geduurd voor ze >d'er uit werden gemikt(vanaf de overwinning van Covadonga door Pelayo >op Al Qama in 722 tot de verovering van Granada door Ferdinand en >Isabella op koning Boabdil in 1492). Awel, ze zitten hier toch óók al een halve eeuw, eeh, Fust? > >>En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. >>Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga >>dat nog meemaken. > >Wie weet... Ha! Ziet ge wel? Ge ziet het óók al zitten! Norbert de strandkruier |
![]() |
#20 |
|
![]() Strandkruier schreef :
> D'r staan hier zoveel anti-islamartikelen in die nieuwsgroep hier dat > ik er stilletjesaan van overtuigd ben geraakt: de Islam heeft zich > geïntegreerd in België. Ze hebben hier vaste grond, ze zijn niet meer > weg te denken. Ze gaan hier blijven, voorgoed. De multiculturele > samenleving is een feit in Vlaanderen en Wallonië! > En die Vlaams Belangers maar patat geven.. Ik denk dat 't liefde is.. > Binnen twintig jaar lopen ze zelf ook allemaal in een boernoes. Ik ga > dat nog meemaken. > > Norbert de strandkruier Kruier, jij als betrokkene, wat denk jij van inteelt? |