![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() We wisten reeds geruime tijd dat het met de NVA blijkbaar niet al te goed ging, maar nu komt het uit, ze zitten er zo slecht voor dat hunne voorzitter zijn ziel moet verkopen aan de tjeeven.........
![]() k'heb echt kompassie met Geertje...... ne goeie gast, maar als ge u zo moet verlagen....... ne vlaming is volgens mij meer waard ! ![]() er waren nochthans andere mogelijkheden..... ![]() ![]()
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand heeft nu leedvermaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ex-VU'ers moeten toch ook wel ongelukkig zijn. De huichelaars van SPIRIT zitten de postjes van de SPa af te pakken.Nu gaat de NVA waarschijnelijk een kartel vormen met CD&V, de partij voor misnoegden.
Ja, ja het gaat goed met het Vlaams-nationalisme, ook te zien aan de gigantische opkomst van de Ijzerbedevaart ![]() Ergens vind ik het wel spijtig dat ze een kartel gaan vormen, dit speelt enkel in het voordeel van het Vlaamsch-Blok.
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelijk krijg je van mij !!! |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Vlaanderen beeft zal je bedoelen. Kartelvorming is een stuiptrekking. Het is dat of verzuipen! ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Die zit, Zeno!
![]() Ach, het is hier niet meer dan een beetje hun frustratries uiten op de N-VA. Laat ze doen, laat ons gewoon blij wezen dat we zo'n excessen niet nodig hebben ![]()
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() foto: de NV-A parties on! Wat een wildebrassen!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ah ja, die ontbrak nog bij de huilende wolven die hun frustraties kwijt moesten!
![]()
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Geen kartel met CD&V.
Het is een opluchting, geen toegevingen. N-VA gaat door, trouw aan haar principes! |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Juist, ja, de NVA neemt haar principes mee in haar graf. Hoe schoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk. Geertje was wel naar de IJzerbedevaart gekomen (heel Vlaams! ![]() NV-A bij CVP, dat is de oplossing, om zo één rechts Vlaams front te vormen bij monde van het Vlaams Blok.
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet iets te voortvarend geweest? Ge moet niet alles geloven wat er in de boekskes komt hoor. Tja, ge kunt nu niet zeggen dat we onze ziel verkocht hebben. En we gaan ervoor. Wees daar maar zeker van!!!! |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
in dit geval een waakvlammetje, zoiets dat men doet branden bij het toedienen van de laatste sacramenten ! ![]()
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
er hebben deze morgen 400 nieuwe leden de schop gepakt die ons graf aan het dicht vullen zijn. zij die niet gaan sterven groeten U |
||
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Eigenlijk doen die lachers mij veel goesting krijgen om toch nog bij de N-VA te blijven, want een partij die zo gehaat is, moet toch brokken maken?