![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Sommigen, en niet de minsten onder ons, kunnen niet langer lijdzaam
toezien hoe 1.000.000 goede Vlaemen nog maar eens geschoffeerd worden, ditmaal door de linxe artiestenhorde!!!! Eindelijk, zou ik zo zeggen. Een van hen is de genaamde Evarist Vermeulen, beter bekend als "Het Varken", woonachtig te Erps-Kwerps en aldaar kastelein van de "Tochtige Vaerse". Als de linxe rakkers een feest mogen organiseren tégen ons, hardwerkende sympathieke Vlaemen, dan mogen wij dat ook (maar dan voor ons en tegen hen, natuurlijk, want andersom zou belachelijk zijn) Daarom organiseert Evarist "210", en wel op 03/10/2006. Wat is "210"? Wel, 210 is een gratis feest VOOR onverdraagzaamheid en VOOR racisme (het moet godverdomme niet altijd TEGEN iets zijn!!!) Volgens eerdere verklaringen van Evarist aka "Het Varken" zou het gaan om een evenement pro Vuil Behang, maar dat is achterklap van de linxe pers. Toen Evarist dat zei, was het zaterdagavond, en iedereen weet dat de brave man dan steevast een stuk in zijn ... heeft, m.a.w. wat hij dan zegt is niet rechtsgeldig. Omdat artiesten per definitie altijd linx of extreem-linx, en dus onbetrouwbaar zijn, zal beroep worden gedaan op Eigen Volk, onbespoten Behangers, aanbevolen door topfokkers!!!! Volksgenoten, als jullie kunnen zingen, een instrument bespelen, gedichtjes voordragen of kortom, als jullie één kunstje machtig zijn, draal dan niet en neem contact op met het Behangsecretariaat in uw gouw. Hebben alreeds toegezegd: 1) De genaamde Gheyten Khaes (didgeridoo, mondharp en cut&paste) 2) De genaamde Godderis Koenraad (niets eigenlijk, maar hij wil wel presenteren) 3) De genaamde Karel, "Skid Marks", Jansens (Artistieke petomanie. Zijn vertolking van de Matheuspassie is werkelijk subliem) 4) De genaamde Jan van Brrrr. (Misthoorn) 5) De genaamde Mon (heeft een melodika, maar kan er niet op spelen. kent wel veel degoutante moppen) De genaamde "Lesj" werd aangezocht, maar we zijn hem blijkbaar kwijtgespeeld. Child Focus verzekert ons evenwel ten stelligste dat ze hem voor 03/10 zullen opsporen. PS: Om misverstanden te vermijden moest ik van Evarist benadrukken dat het bijwonen van de optredens gratis is, maar dat voor de consumpties de gewone prijs zal aangerekend worden. ALLEN DAARHEEN!!!! Sargon |
![]() |
#2 |
|
![]() "Sargon" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > ALLEN DAARHEEN!!!! > Mooi, Sargon. Zet me er ook maar bij. Ik kom op als kale, seniele grijsaard die een Keltisch huppeldansje uitvoert,- in de vorm van een hakenkruis. u. |
![]() |
#3 |
|
![]() Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Sun, 9 Jul
2006 21:13:27 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Sargon" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> ALLEN DAARHEEN!!!! >> > >Mooi, Sargon. >Zet me er ook maar bij. >Ik kom op als kale, seniele grijsaard die een Keltisch huppeldansje >uitvoert,- in de vorm van een hakenkruis. Ik had nix minders van jou verwacht, Nonkel... >u. > -- Fusti |
![]() |
#4 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Ik had nix minders van jou verwacht, Nonkel... > Zó kennen en waarderen we elkaar, Fusti ;)) u. |
![]() |
#5 |
|
![]() On Sun, 9 Jul 2006 21:13:27 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: > "Sargon" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > ALLEN DAARHEEN!!!! > > > > Mooi, Sargon. > Zet me er ook maar bij. > Ik kom op als kale, seniele grijsaard die een Keltisch huppeldansje > uitvoert,- in de vorm van een hakenkruis. > u. > Sorry, maar de genaamde Dillen K. was je voor met deze act. Sargon |
![]() |
#6 |
|
news:[email protected]... > > Sorry, maar de genaamde Dillen K. was je voor met deze act. > Godverdomme! Zal ik dan nooit de vrije media halen? Koentje G? u. |
![]() |
#7 |
|
2006 22:28:56 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Ik had nix minders van jou verwacht, Nonkel... >> > >Zó kennen en waarderen we elkaar, Fusti ;)) Vooral dat je een totaal onbelicht aspect van je persoonlijkheid hier hebt onthuld... :-))) >u. > -- Fusti |
![]() |
#8 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Vooral dat je een totaal onbelicht aspect van je persoonlijkheid hier > hebt onthuld... :-))) > Deze gimmick heb ik ingeoefend via John Huston's onvolprezen The Treasure of the Sierra Madre, waarin ie zijn vader Walter een onvergetelijk crazy dansje laat doen Ik heb dit enkele keren tot groot jolijt van de familie - die ik ondertussen wegens 'r rechtsche sympathieën niet meer frequenteer - ten beste gegeven. Maarja, jij bent op filmisch gebied een onbelichte celluloïde, hé? u. |
![]() |
#9 |
|
![]() een gratis feest ? Joepie !!....
"Opdat de verkiezingen op een eerlijke en correcte manier kunnen verlopen, werden een aantal reglementen en voorschriften uitgevaardigd. Zo mogen de kandidaten en de partijen geen initiatieven ondernemen die een ongeoorloofde drukking op de kiezer kunnen uitoefenen". Zou dit gratis feest daar niet onder vallen ? Zeker als er politieke motieven mee gemoeid zijn ? En als dat zo wel is, en bewijsbaar voor de actie van Barman ? Kan dan na de verkiezingen geen klacht ingedient worden ? En bestaat dan nietr het gevaar dat ze ongeldig verklaard worden ? Veronderstel dat na dat feest de CD&V, of de VLD, of een andere partij, beweert dat hun partij tijdens dat feest te veel "reclame" kreeg, is dat dan niet "een ongeoorloofde drukking op de kiezer " ? Dat is dan toch een overtreding van de sperperiode ? Jongens, pas maar op wat je zegt en doet, want, misschien sturen de tegenstanders er wel een deurwaarder op af om te noteren dat niet ergens, op het podium of via de geluidsinstallatie bvb, over een politieke partij gesproken wordt. Voer voor de advocaten denk ik, er is zeker toch iets mee aan te vangen ? D�*t zou nog eens een stunt zijn, als de verkiezingen ongeldig werden verklaard !! Belgie over heel de wereld in het nieuws !! En, is dat geen buitenkanske om dan, als er terug moet gestemd worden, electoraal voordeel te halen ? Laat de vaudeville beginnen !!! -- Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com |
![]() |
#10 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 01:18:31 +0200, "noname" <[email protected]>
wrote: > een gratis feest ? Joepie !!.... > "Opdat de verkiezingen op een eerlijke en correcte manier kunnen verlopen, > werden een aantal reglementen en voorschriften uitgevaardigd. Zo mogen de > kandidaten en de partijen geen initiatieven ondernemen die een ongeoorloofde > drukking op de kiezer kunnen uitoefenen". > Zou dit gratis feest daar niet onder vallen ? Zeker als er politieke > motieven mee gemoeid zijn ? En als dat zo wel is, en bewijsbaar voor de > actie van Barman ? > Kan dan na de verkiezingen geen klacht ingedient worden ? En bestaat dan > nietr het gevaar dat ze ongeldig verklaard worden ? Ik heb die vraag ook gesteld, maar Evarist had daar maar 1 antwoord op (en ik citeer): "Ze kunnen gvd allemaal mijn kloten kussen!." Tja, wat wil je dan. > Veronderstel dat na dat feest de CD&V, of de VLD, of een andere partij, > beweert dat hun partij tijdens dat feest te veel "reclame" kreeg, is dat dan > niet "een ongeoorloofde drukking op de kiezer " ? > Dat is dan toch een overtreding van de sperperiode ? Jongens, pas maar op > wat je zegt en doet, want, misschien sturen de tegenstanders er wel een > deurwaarder op af om te noteren Maar die mens is ook welkom, op voorwaarde dat het er een is van bij ons. Ze moeten niet proberen van zo een bruine te sturen, hé. > dat niet ergens, op het podium of via de geluidsinstallatie bvb, over een > politieke partij gesproken wordt. Geluidsinstallatie? Evarist kennende zal het wel unplugged zijn. > Voer voor de advocaten denk ik, er is zeker toch iets mee aan te vangen ? > D�*t zou nog eens een stunt zijn, als de verkiezingen ongeldig werden > verklaard !! Belgie over heel de wereld in het nieuws !! > En, is dat geen buitenkanske om dan, als er terug moet gestemd worden, > electoraal voordeel te halen ? > > Laat de vaudeville beginnen !!! Dat is ook een idee, een vaudeville. Sargon |
![]() |
#11 |
|
2006 23:56:27 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Vooral dat je een totaal onbelicht aspect van je persoonlijkheid hier >> hebt onthuld... :-))) >> > >Deze gimmick heb ik ingeoefend via John Huston's onvolprezen The Treasure of >the Sierra Madre, waarin ie zijn vader Walter een onvergetelijk crazy dansje >laat doen >Ik heb dit enkele keren tot groot jolijt van de familie - die ik ondertussen >wegens 'r rechtsche sympathieën niet meer frequenteer - ten beste gegeven. Tolerantie lijkt dus niet je beste deugd te zijn.... >Maarja, jij bent op filmisch gebied een onbelichte celluloïde, hé? ??? >u. > -- Fusti |
![]() |
#12 |
|
news:[email protected]... > > Ik heb die vraag ook gesteld, maar Evarist had daar maar 1 antwoord op > (en ik citeer): "Ze kunnen gvd allemaal mijn kloten kussen!." Tja, wat > wil je dan. > Zwijg mij van den Evarist. Ik heb zijn vader nog gekend; we kochten zoethout voor een cent. u. |
![]() |
#13 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 11:36:10 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: > "Sargon" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Ik heb die vraag ook gesteld, maar Evarist had daar maar 1 antwoord op > > (en ik citeer): "Ze kunnen gvd allemaal mijn kloten kussen!." Tja, wat > > wil je dan. > > > > Zwijg mij van den Evarist. > Ik heb zijn vader nog gekend; we kochten zoethout voor een cent. > u. > Heb jij "Den Binnenbeer" nog gekend? De Werenfried? Wat een kerel: vendelzwaaier, oostfronter, behanger... Wat een kerel!!! Sargon |