![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Emmel schreef:
> Nee, ik ben tegen de doodstraf (te mild in vele gevallen en het helpt > niet !) Alleen bij Jezus Christus hielp het niet. Geen enkele van de andere doodgestraften heeft ooit gerecidiveerd. VHfc |
|
|
#2 |
|
|
Vitae forma vocatur "VHfc" <[email protected]>, die 8 Jul 2006
13:49:53 -0700, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Emmel schreef: > >> Nee, ik ben tegen de doodstraf (te mild in vele gevallen en het helpt >> niet !) > >Alleen bij Jezus Christus hielp het niet. Brute pech, hee.... >Geen enkele van de andere >doodgestraften heeft ooit gerecidiveerd. Het voordeel bij het nadeel van de straf. > >VHfc -- Fusti |
|
|
#3 |
|
|
Fustigator schreef:
> >Alleen bij Jezus Christus hielp het niet. > > Brute pech, hee.... *Dat* heb je me niet horen zeggen. VHfc |
|
|
#4 |
|
|
Vitae forma vocatur "VHfc" <[email protected]>, die 9 Jul 2006
03:38:36 -0700, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator schreef: > >> >Alleen bij Jezus Christus hielp het niet. >> >> Brute pech, hee.... > >*Dat* heb je me niet horen zeggen. Je lucht me zwaar op... :-) -- Fusti |