![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Op Sat, 08 Jul 2006 18:12:59 +0200, schreef Fustigator
<[email protected]> : >>>Maar wel op cultureel gebied, war je cultuur met politiek verwart, >>>zoals het iedere Flamingantje "betaamt". >> >>Hm ik denk niet dat we hier op de zelfde golflengte zitten..Ik heb >>cultuur opgedaan in verschillende werelddelen maar ik blijf nog steeds >>een Vlaming. > >Soo doe aaj. >Maar ik vind dat het belachelijk is om de Vlaamse Leeuw-folklore in de >politiek te gooien. Vlaamse Leeuw ? Doet mij direct aan de Witte van Zichem denken (maar niet veel verder;-)) >>>Maar wees gerust, eens je geloofsgenoten aan de macht, zullen ze zich >>>zo corrupto-partikraat gedragen als de sossen e.d. nu. >> >>En waar ga je gaan halen dat VB'ers mijn *geloofsgenoten* zouden zijn >>? > >Je stelt me gerust, ik dacht al het ergste. Ben nog van geheel mijn leven niet naar een partij geweest de welke dan ook. Wat het VB is voor mij ? de minst slechtse actuele keuze (mogelijk's brengen ze de (Romeinse) balance terug wat meer in evenwicht). >>Ik kan mij nog altijd bliksemsnel aan een nieuwe politieke context >>aanpassen .. > >Windhanerig? :-) Beetje zoals Jacques Dutronc zong ;-) >>>Droom zacht, en ik hoop dat er je nog een maximaal aantal jaren >>>resteert in goede gezondheid(of zo goed mogelijk) en met veel vrugde >>>op deze planeet. >> >>Zal ik ook proberen. Heb in ieder geval nog geen last van overgewicht >>;-) Dit jaar kan nog niet maar verleden jaar nog goed voor zo een >>15.000 km (fietskm's te verstaan; waarvan een paar duizend langs de >>kanten van Benidorm). > >Niet te warm, als je nu gaat fietsen bij Beeniedorm, ons Vlaams stadje >aan de Midellandse zee ? Wel nee dat ging ..Dit jaar een ...Waal tegengekomen die daar een tof cafeke had en geloof me of niet maar die sprak heel vlottig Vlaams ;-) Na de trip was de San Miguel er even fris als onze Stella. Hij had zelfs mijn voorkeur bieren (Palm & Leffe) Maar hoei ! Nu schuiven we naar de bier politiek weg ;-) -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
![]() |
#2 |
|
![]() Op Sat, 08 Jul 2006 21:26:10 +0200, schreef Fustigator
<[email protected]> : >>Ben nog van geheel mijn leven niet naar een partij geweest de welke >>dan ook. > >Je stijgt vertikaal in mijn achting! > >>Wat het VB is voor mij ? de minst slechtse actuele keuze >>(mogelijk's brengen ze de (Romeinse) balance terug wat meer in >>evenwicht). > >Esperamus! > >>>>Ik kan mij nog altijd bliksemsnel aan een nieuwe politieke context >>>>aanpassen .. >>> >>>Windhanerig? :-) >> >>Beetje zoals Jacques Dutronc zong ;-) > >Och Dutronc... Nostalgie , quand tu nous tiens... Dacht eerder aan die plaat waar hij zijn vest omdraait ;-) >>Na de trip was de San Miguel er even fris als onze Stella. Hij had >>zelfs mijn voorkeur bieren (Palm & Leffe) > >Prachtig! Die lust ik ook wel... >> >>Maar hoei ! Nu schuiven we naar de bier politiek weg ;-) > >Is toch héééérlijk... :-))) > >Van het leven met volle teugen mogen genieten is echt een van de >grootste weldaden die voor de mensheid (voor de pessimisten het >"mens*dom*") weggelegd is. Inderdaad en dat schijnen er altijd maar meer niet te kunnen begrijpen. Als het in dit apenland te ongunstig wordt doe ik gewoon mijn vest anders aan (Dutronc remember) en ga ik (b.v.) ergens in oud Benidorm gaan wonen waar ik ongeveer evenveel goeie cafekes heb als er hier overblijven..Maw als de boot hier zinkt blijf ik niet bij de ratten aan boord ;-) -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
![]() |
#3 |
|
![]() Op Sun, 09 Jul 2006 09:29:32 +0200, schreef Fustigator
<[email protected]> : >>>Van het leven met volle teugen mogen genieten is echt een van de >>>grootste weldaden die voor de mensheid (voor de pessimisten het >>>"mens*dom*") weggelegd is. >> >>Inderdaad en dat schijnen er altijd maar meer niet te kunnen >>begrijpen. Als het in dit apenland te ongunstig wordt doe ik gewoon >>mijn vest anders aan (Dutronc remember) en ga ik (b.v.) ergens in oud >>Benidorm gaan wonen waar ik ongeveer evenveel goeie cafekes heb als er >>hier overblijven..Maw als de boot hier zinkt blijf ik niet bij de >>ratten aan boord ;-) > >Ik zou verkiezen om naar Latijns Amerika te gaan. De autochtonen zijn >er sympathieker dan in Spanje. Alwel we daar goede relaties hebben ga ik in eerste instantie naar Spanje met Vlamingen ;-))) En Spanje is ook wat minder ver zolang we nog af en toe naar België komen ;-) Moest er een dag komen dat het hier werkelijk op niets meer trekt dan herzien we nog eens dit geval ;-) -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
![]() |
#4 |
|
![]() Vitae forma vocatur Geo55 <[email protected]>, die Sun, 09 Jul 2006
19:30:22 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Op Sun, 09 Jul 2006 09:29:32 +0200, schreef Fustigator ><[email protected]> : > >>>>Van het leven met volle teugen mogen genieten is echt een van de >>>>grootste weldaden die voor de mensheid (voor de pessimisten het >>>>"mens*dom*") weggelegd is. >>> >>>Inderdaad en dat schijnen er altijd maar meer niet te kunnen >>>begrijpen. Als het in dit apenland te ongunstig wordt doe ik gewoon >>>mijn vest anders aan (Dutronc remember) en ga ik (b.v.) ergens in oud >>>Benidorm gaan wonen waar ik ongeveer evenveel goeie cafekes heb als er >>>hier overblijven..Maw als de boot hier zinkt blijf ik niet bij de >>>ratten aan boord ;-) >> >>Ik zou verkiezen om naar Latijns Amerika te gaan. De autochtonen zijn >>er sympathieker dan in Spanje. > >Alwel we daar goede relaties hebben ga ik in eerste instantie naar >Spanje met Vlamingen ;-))) En hoe is je kennis van de taal? >En Spanje is ook wat minder ver zolang we nog af en toe naar België >komen ;-) Daar heb je een punt! > >Moest er een dag komen dat het hier werkelijk op niets meer trekt dan >herzien we nog eens dit geval ;-) Begrijpelijk. -- Fusti |
![]() |
#5 |
|
![]() Op Sun, 09 Jul 2006 21:37:33 +0200, schreef Fustigator
<[email protected]> : >>>Ik zou verkiezen om naar Latijns Amerika te gaan. De autochtonen zijn >>>er sympathieker dan in Spanje. >> >>Alwel we daar goede relaties hebben ga ik in eerste instantie naar >>Spanje met Vlamingen ;-))) > >En hoe is je kennis van de taal? pasable, no me morirã de sed -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
![]() |
#6 |
|
![]() Vitae forma vocatur Geo55 <[email protected]>, die Sun, 09 Jul 2006
19:59:13 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Op Sun, 09 Jul 2006 21:37:33 +0200, schreef Fustigator ><[email protected]> : > >>>>Ik zou verkiezen om naar Latijns Amerika te gaan. De autochtonen zijn >>>>er sympathieker dan in Spanje. >>> >>>Alwel we daar goede relaties hebben ga ik in eerste instantie naar >>>Spanje met Vlamingen ;-))) >> >>En hoe is je kennis van de taal? > >pasable, no me morirã de sed Bueno, pero se ponga un acento normal sobre el "a" final de morirá y no tilde. Por los demás, todo a mi me sembra correcto en tu castellano. Mi conocimiento de esto maravilloso idioma es bastante bueno pero me falta mucho la práctica, pues hay muchos años que fué por la última vez en españa o un otro pa�*s de habla castellana, excepto los EEUU. -- Fusti |
![]() |
#7 |
|
![]() Op Sun, 09 Jul 2006 23:26:54 +0200, schreef Fustigator
<[email protected]> : >Vitae forma vocatur Geo55 <[email protected]>, die Sun, 09 Jul 2006 >19:59:13 GMT, in littera <[email protected]> >in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Op Sun, 09 Jul 2006 21:37:33 +0200, schreef Fustigator >><[email protected]> : >> >>>>>Ik zou verkiezen om naar Latijns Amerika te gaan. De autochtonen zijn >>>>>er sympathieker dan in Spanje. >>>> >>>>Alwel we daar goede relaties hebben ga ik in eerste instantie naar >>>>Spanje met Vlamingen ;-))) >>> >>>En hoe is je kennis van de taal? >> >>pasable, no me morirã de sed > > >Bueno, pero se ponga un acento normal sobre el "a" final de morirá y >no tilde. Por los demás, todo a mi me sembra correcto en tu fueron un poco rapidos ;-) >castellano. Mi conocimiento de esto maravilloso idioma es bastante >bueno pero me falta mucho la práctica, pues hay muchos años que fué >por la última vez en españa o un otro pa�*s de habla castellana, >excepto los EEUU. -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
![]() |
#8 |
|
![]() Vitae forma vocatur Geo55 <[email protected]>, die Mon, 10 Jul 2006
06:25:26 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Op Sun, 09 Jul 2006 23:26:54 +0200, schreef Fustigator ><[email protected]> : > >>Vitae forma vocatur Geo55 <[email protected]>, die Sun, 09 Jul 2006 >>19:59:13 GMT, in littera <[email protected]> >>in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Op Sun, 09 Jul 2006 21:37:33 +0200, schreef Fustigator >>><[email protected]> : >>> >>>>>>Ik zou verkiezen om naar Latijns Amerika te gaan. De autochtonen zijn >>>>>>er sympathieker dan in Spanje. >>>>> >>>>>Alwel we daar goede relaties hebben ga ik in eerste instantie naar >>>>>Spanje met Vlamingen ;-))) >>>> >>>>En hoe is je kennis van de taal? >>> >>>pasable, no me morirã de sed >> >> >>Bueno, pero se ponga un acento normal sobre el "a" final de morirá y >>no tilde. Por los demás, todo a mi me sembra correcto en tu > >fueron un poco rapidos ;-) ¡claro que s�*! >>castellano. Mi conocimiento de esto maravilloso idioma es bastante >>bueno pero me falta mucho la práctica, pues hay muchos años que fué >>por la última vez en españa o un otro pa�*s de habla castellana, >>excepto los EEUU. Hasta la vista y que le vaya bién... -- Fusti |