![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Koen Godderis schreef: > VTM'er Wim Oosterlinks zal het zaakje presenteren. > > Zie lijst: > http://www.tanguyveys.be/index.php?g...=1&news_id=224 > > Goed zo daar aan de medialaan, openlijk ervoor uitkomen dat men strijd tegen > 1 miljoen VB-kiezers, de extreem linkse lijken vallen daar aan de medialaan > ook al uit de kast. > > Maar wat wil je met een bont allegaartje van linkse ex-VRT-ambtenaren. > > Wordt lachen de komende jaren met de resultaten van de VMMa. Euh ... is dat > nu al niet het geval? > > Ja, in feite wel. > > En Bert Geenen? Dat moet toch wel leuk zijn om de stoere uit te hangen met > de VMMa tegen het Vlaams Belang? > > Want die kijkers en luisteraars hebben jullie van het VB natuurlijk niet > nodig hé. Jullie hebben er voldoende (kuch). > > http://www.koengodderis.be/new/nieuw...55&tabel=media > > > Zal eens een briefke sturen naar Nonkel Rik of dat die eigenlijk wel weet > wat ze daar allemaal aan onnozelheden uitsteken aan de medialaan. > > En dat dat 'm veel geld gaat kosten aan klanten. Nog meer dan nu al het > geval is. > > Vorig jaar bij 1 miljard BEF minder reclameinkomsten, nu doet men er een > poging om nog beter ... euh slechter te doen. Deze keer laat ik de crosspost wél staan, want uitzonderlijk is het wél relevant. Ik stel voor dat de minder dan 1 miljoen behangers die zich geviseerd voelen (evenals hun kroost), alle tv- en radiozenders van de VMMa gaan boycotten. Net zoals ze ook geen cd's meer gaan kopen van de betrokken artiesten. Kwestie van consequent te zijn. Er is toch geen bal op de tv. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Amedee Van Gasse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... Koen Godderis schreef: > VTM'er Wim Oosterlinks zal het zaakje presenteren. > > Zie lijst: > http://www.tanguyveys.be/index.php?g...=1&news_id=224 > > Goed zo daar aan de medialaan, openlijk ervoor uitkomen dat men strijd > tegen > 1 miljoen VB-kiezers, de extreem linkse lijken vallen daar aan de > medialaan > ook al uit de kast. > > Maar wat wil je met een bont allegaartje van linkse ex-VRT-ambtenaren. > > Wordt lachen de komende jaren met de resultaten van de VMMa. Euh ... is > dat > nu al niet het geval? > > Ja, in feite wel. > > En Bert Geenen? Dat moet toch wel leuk zijn om de stoere uit te hangen met > de VMMa tegen het Vlaams Belang? > > Want die kijkers en luisteraars hebben jullie van het VB natuurlijk niet > nodig hé. Jullie hebben er voldoende (kuch). > > http://www.koengodderis.be/new/nieuw...55&tabel=media > > > Zal eens een briefke sturen naar Nonkel Rik of dat die eigenlijk wel weet > wat ze daar allemaal aan onnozelheden uitsteken aan de medialaan. > > En dat dat 'm veel geld gaat kosten aan klanten. Nog meer dan nu al het > geval is. > > Vorig jaar bij 1 miljard BEF minder reclameinkomsten, nu doet men er een > poging om nog beter ... euh slechter te doen. Deze keer laat ik de crosspost wél staan, want uitzonderlijk is het wél relevant. Ik stel voor dat de minder dan 1 miljoen behangers die zich geviseerd voelen (evenals hun kroost), alle tv- en radiozenders van de VMMa gaan boycotten. Net zoals ze ook geen cd's meer gaan kopen van de betrokken artiesten. Kwestie van consequent te zijn. Er is toch geen bal op de tv. ----------- Ik beschik over de kijkcijfers van alle Vlaamse tv-zenders en deze zijn werkelijk een ramp voor de VMMa. Blijkbaar hebben ze dat zelf ingezien, want die resultaten durven ze al sinds 5 juni niet meer op hun eigen website zetten. En de financiële toestand van de VMMa is er ook ééntje om best over te zwijgen. Wat wil je? Vorig jaar 800 miljoen bef reclame minder en dit jaar doen ze een poging om nog "slechter" te doen. De VMMa is van een creatief volks geheel overgegaan op een linkse mediemaatschappij vol verzuurde linkse ex-VRT-ambtenaren zonder ook maar enige commerciële ervaring. De erbarmelijke resultaten verwonderen me niet. SBS nu nog een radiozender en aan de Medialaan zullen ze niet meer de schim zijn van wat ze ooit waren (onder een andere directie en personeel). Koen |