![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
> En wel hierom. > Als Vlaams artiest is de markt zeer beperkt. Ook de media-afzet met radio en > tv. > Of is er iemand die weet heeft dat iemand met Vlaamse liedjes ooit eens de > wereld veroverd heeft? Nee dus. > Clouseau is internationaal gigantisch op de bek gegaan en dat was dan nog > met engelstalige nummers. > Zowel Clouseau als laura lynn moeten het dus overwegend hebben van de > Vlaamse markt. En in geval clouseau leven daar 10-tallen mensen van van de > naam "clouseau" en hun liedjes. > Tja, als je dan een groot deel van je klanten "te schijten" zet, moet je > nadien niet meer afkomen dat de mensen dit en de mensen dat ... Je raakt die > stempel nooit meer kwijt. > Die Vlaamse artiesten blinken op dat vlak eigenlijnk best wel uit inzake > commerciële domheid. Het staat letterlijk in het charter dat het concerten > betreffen tegen extreem rechts (vlaams belang dus voor iemand met een beetje > IQ) en Barman zei vorig jaar letterlijk dat ze concerten net voor de > gemeenteraadsverkiezingen planden "tegen het vlaams belang". > http://www.koengodderis.be/new/nieuw...55&tabel=media > En Barman lacht in zijn vuistje. Barman heeft met Deus Vlaanderen niet > nodig. Wat kan het die extreem linkse pummel schelen dat die een deel van > Vlaanderen tegen zich krijgt. Ja, zelfs al was het gans Vlaanderen, dan nog > zou hij er geen boterham door moeten laten van eten. Lekker de mensen tegen > elkaar opzetten, oooooh wat verdraagzaam. > Maar Laura Lomp loopt vreselijk tegen de commerciële lamp als ze aan die > concerten meedoet en de nefaste gevolgen voor Clouseau zullen ook niet > gering zijn. > Bepaalde artiesten schatten werkelijk de gevolgen niet in, maar als je echt > miserie wil moet je eens 1 miljoen mensen te schijten zetten. En als vlaams > artiestje je politieke mening gaan ventileren. > Men heeft uiteraard het recht om op te treden en een politieke mening, maar > sta me ook toe te zeggen dat ik geen enkel medelijden heb met artiesten (en > mensen in het algemeen) die problemen zoeken waar er geen zijn en er > uiteindelijk financieel aan ten onder gaan. > Lotti is ook zo'n triestige plant met al zijn huwelijken. Iemand die ook nog > vroeg of laat in de goot arriveert. From hero to zero. > Koen jij bent nooit uit de goot gekopen koen. je hebt nog nooit iets bereikt in je leven. daarom ben je lid van het blok. daar hoor je thuis...in de goot! -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#2 |
|
![]() "daar komjijuit " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis wrote: > >> En wel hierom. > >> Als Vlaams artiest is de markt zeer beperkt. Ook de media-afzet met radio >> en >> tv. > >> Of is er iemand die weet heeft dat iemand met Vlaamse liedjes ooit eens >> de >> wereld veroverd heeft? Nee dus. > >> Clouseau is internationaal gigantisch op de bek gegaan en dat was dan nog >> met engelstalige nummers. > >> Zowel Clouseau als laura lynn moeten het dus overwegend hebben van de >> Vlaamse markt. En in geval clouseau leven daar 10-tallen mensen van van >> de >> naam "clouseau" en hun liedjes. > >> Tja, als je dan een groot deel van je klanten "te schijten" zet, moet je >> nadien niet meer afkomen dat de mensen dit en de mensen dat ... Je raakt >> die >> stempel nooit meer kwijt. > >> Die Vlaamse artiesten blinken op dat vlak eigenlijnk best wel uit inzake >> commerciële domheid. Het staat letterlijk in het charter dat het >> concerten >> betreffen tegen extreem rechts (vlaams belang dus voor iemand met een >> beetje >> IQ) en Barman zei vorig jaar letterlijk dat ze concerten net voor de >> gemeenteraadsverkiezingen planden "tegen het vlaams belang". >> http://www.koengodderis.be/new/nieuw...55&tabel=media > >> En Barman lacht in zijn vuistje. Barman heeft met Deus Vlaanderen niet >> nodig. Wat kan het die extreem linkse pummel schelen dat die een deel van >> Vlaanderen tegen zich krijgt. Ja, zelfs al was het gans Vlaanderen, dan >> nog >> zou hij er geen boterham door moeten laten van eten. Lekker de mensen >> tegen >> elkaar opzetten, oooooh wat verdraagzaam. > >> Maar Laura Lomp loopt vreselijk tegen de commerciële lamp als ze aan die >> concerten meedoet en de nefaste gevolgen voor Clouseau zullen ook niet >> gering zijn. > >> Bepaalde artiesten schatten werkelijk de gevolgen niet in, maar als je >> echt >> miserie wil moet je eens 1 miljoen mensen te schijten zetten. En als >> vlaams >> artiestje je politieke mening gaan ventileren. > >> Men heeft uiteraard het recht om op te treden en een politieke mening, >> maar >> sta me ook toe te zeggen dat ik geen enkel medelijden heb met artiesten >> (en >> mensen in het algemeen) die problemen zoeken waar er geen zijn en er >> uiteindelijk financieel aan ten onder gaan. > >> Lotti is ook zo'n triestige plant met al zijn huwelijken. Iemand die ook >> nog >> vroeg of laat in de goot arriveert. From hero to zero. > >> Koen > > jij bent nooit uit de goot gekopen koen. > je hebt nog nooit iets bereikt in je leven. > daarom ben je lid van het blok. > daar hoor je thuis...in de goot! > voil�*, omdat je kritiek hebt op het beleid ben je lid van het blok ik ben van geen enkele partij lid mijn beste, en was ik al lid van het blok dan zou dat nog het minst zijn om me over te schamen met 1 miljoen kiezers lid zijn van groen of spa ware erger Koen |
![]() |
#3 |
|
![]() knip
> > > > jij bent nooit uit de goot gekopen koen. > > je hebt nog nooit iets bereikt in je leven. > > daarom ben je lid van het blok. > > daar hoor je thuis...in de goot! > > > voil�*, omdat je kritiek hebt op het beleid ben je lid van het blok > ik ben van geen enkele partij lid mijn beste, en was ik al lid van het blok > dan zou dat nog het minst zijn om me over te schamen met 1 miljoen kiezers > lid zijn van groen of spa ware erger > Koen WAAR ben je niet op tegen Koen ? WAAR heb je geen kritiek op ? OP ALLES EN NOG WAT ! En jongens stop ermee om steeds maar een reply te posten op de onzin welke sommigen hier uitkramen,het heeft geen enkele zin ze hebben de waren leiders gevonden leiders die ze verafgoden om hun LOZE BELOFTES . Net zoals wij allemaal reeds gedaan hebben met de andere belovers,bij iedere verkiezing worden wij in de zak gezet bij iedere verkiezing zullen de kiekens gebraden in onze bek vallen,maar na iedere verkiezing verarmen wij.En dat zal bij het VB zeker niet anders zijn integendeel,wie niet voor hen is , is tegen hen en die mensen zullen ze uitspitten tot ze geen eigenheid meer hebben en meer dan dat kan men niet verliezen.Trouwens de komende verkiezingen zullen de mensen niet kiezen voor een partij,maar voor een gezicht een bekende. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#4 |
|
![]() Guido schreef:
> En jongens stop ermee om steeds maar een reply te posten op de onzin welke > sommigen hier uitkramen Precies, daarom dat ik ook geen replies meer geef op jou. VHfc |