![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten tegen
het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. Ik bied hierbij oprecht mijn verontschuldigingen aan aan de VB-kiezers. Het zijn niet 1 op 4 Vlamingen inzake het VB, maar inmiddels bijna 1 op 3 over gans Vlaanderen (zoals in A'pen reeds in het verleden al het geval was). Juist is juist. Het is van belang in een democratie om telkens de juiste berichtgeving te hanteren. En zeker in een democratie die geen al te democratische media voorgeschoteld krijgt. Vandaar een correctie op de juist resultaten. ====quote=== Peiling onder meer dan 15000 kiesgerechtigde Vlamingen periode juni 2006, de Stemmenkampioen staat als dé correcte referentie voor latere effectieve kiesresultaten. Juni 2006: CD&V- N-VA 30,6% Vlaams Belang 28,9% SPa 17,5% VLD 14,1% Groen! 6,5% Tgo verkiezingen 13 juni 2004: CD&V- N-VA +4,5% Vlaams Belang +4,7% SPA -2,2% VLD -5,7% Groen -1,1% http://stemmenkampioen.hln.be/images...LLjuni2006.pdf ====unquote==== Ondanks verwoede pogingen van de linkse media met de VRT-radio en -TV in het bijzonder + diverse linkse tot extreeem linkse Vlaamse artiesten en het politieke cordon sanitaire blijkt het Vlaams Belang verder te bouwen op haar stevige Vlaamse grondvesten. Een concert voor verdraagzaamheid dringt zich op. Verdraagzaamheid die na jaren van stigmatisering van 1 miljoen Vlamingen nu eens moet komen van de kant van linkse onverdraagzame media en onverdraagzamen linkse politici. Door het organiseren van 0110 en dit met Overheidsgeld via linkse Bruno te steunen bewijst de linkse regering nog steeds misbruik te maken van het geld van de burger voor eigen electoraal belang. Een systeem naar Oostbloktraditie. Je had vroeger het Vlaams Blok, maar ook het Vlaamse Oostblok. Het VB werd veroordeeld, het Vlaamse Oostblok (SPa, SPirit, Groen, VLD) is er nog steeds. De groeten! |
|
|
#2 |
|
|
On Mon, 10 Jul 2006 20:39:22 +0200, "Koen Godderis"
<koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: >Juist is juist. Het is van belang in een democratie om telkens de juiste >berichtgeving te hanteren. En zeker in een democratie die geen al te >democratische media voorgeschoteld krijgt. Kom-kom, "brave" en is geen gave! Norbert de strandkruier |
|
|
#3 |
|
|
"Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 10 Jul 2006 20:39:22 +0200, "Koen Godderis" > <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: > >>Juist is juist. Het is van belang in een democratie om telkens de juiste >>berichtgeving te hanteren. En zeker in een democratie die geen al te >>democratische media voorgeschoteld krijgt. > > Kom-kom, "brave" en is geen gave! > > Norbert de strandkruier > Mag ik er op wijzen dat zowel linkse media als linkse politiek er alles aan doen om Christian Vanthillo met zijn Laatste Nieuws onder druk te zetten te stoppen met stemmenkampioen? Ook het feit dat het Laatste Nieuws een alsmaar neutralere positie inneemt wanneer het over VB-berichtgeving gaat wordt niet door iedereen in dank afgenomen. Het Laatste Nieuws is beetje bij beetje het mediacordon tegen het VB aan het doorbreken. Men heeft er ongetwijfeld ingezien dat klant nog steeds koning is. Artikel: http://lvb.net/item/2956 |
|
|
#4 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in message
news:[email protected]... > Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten tegen > het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. > Ach, de dommekracht van het getal. Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. u. |
|
|
#5 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in > message news:[email protected]... >> Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten >> tegen het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. >> > > Ach, de dommekracht van het getal. > Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. > u. Zeg Nonkel, inplaats van dergelijke nietszeggende commentaartjes: vetel ons eens : 1) wanneer is de neergang van de SP in Vlaanderen begonnen. 2) Wat is volgens U de oorzaak van deze neergang. We spreken hier over een onlochenbaar feit waarover " de facto" discussie overbodig is. Wat mij interesseert in de uitleg van een insider over het "waarom" ervan. Dank bij voorbaat . Dwarsligger > |
|
|
#6 |
|
|
uncle wrote:
> "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in message > news:[email protected]... > > Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten tegen > > het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. > > > Ach, de dommekracht van het getal. > Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. > u. Uncle,waarom daar nog op reageren ? Hij is de slimste van Vlaanderen dus daar kan je toch geen speld tussen krijgen. Guido -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#7 |
|
|
"Guido " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > uncle wrote: > >> "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in >> message >> news:[email protected]... >> > Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten >> > tegen >> > het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. >> > > >> Ach, de dommekracht van het getal. >> Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. >> u. > > Uncle,waarom daar nog op reageren ? Hij is de slimste van Vlaanderen dus > daar kan je toch geen speld tussen krijgen. Je zit toch fout hoor Guido, hij is één van die 1.000.000 slimsten in Vlaanderen, en daar is inderdaad geen speld tussen te krijgen, zelfs niet het kleinste formaat. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#8 |
|
|
On Mon, 10 Jul 2006 21:24:38 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in message >news:[email protected]... >> Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten tegen >> het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. >> > >Ach, de dommekracht van het getal. >Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. >u. > Een beetje respect voor onze allochtone medeburgers zou je geenszins misstaan. Ik wist trouwens niet dat ze al met één miljoen waren. Wat weet jij dat ik niet weet? Nee, je hoeft niet te antwoorden. Fullator |
|
|
#9 |
|
|
Gegroet,
Ghingis Khan schreef: >>> Ach, de dommekracht van het getal. >>> Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. >>> u. >> Uncle,waarom daar nog op reageren ? Hij is de slimste van Vlaanderen dus >> daar kan je toch geen speld tussen krijgen. > Je zit toch fout hoor Guido, hij is één van die 1.000.000 slimsten in > Vlaanderen, > en daar is inderdaad geen speld tussen te krijgen, zelfs niet het kleinste > formaat. Als die 1 miljoen zo slim zijn; waarom mogen ze dan niet van het VB partij-bestuur hun eigen mening vormen over 0110. "je weet wel: 'Vlaams-belang kiezers hebben geen stemadvies (van een ander) nodig"? Cheerio! Kr. Bonne. |
|
|
#10 |
|
|
On Mon, 10 Jul 2006 21:22:01 +0200, "Koen Godderis"
<koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: >Mag ik er op wijzen dat zowel linkse media als linkse politiek er alles aan >doen om Christian Vanthillo met zijn Laatste Nieuws onder druk te zetten te >stoppen met stemmenkampioen? Ook het feit dat het Laatste Nieuws een alsmaar >neutralere positie inneemt wanneer het over VB-berichtgeving gaat wordt niet >door iedereen in dank afgenomen. Het Laatste Nieuws is beetje bij beetje het >mediacordon tegen het VB aan het doorbreken. Men heeft er ongetwijfeld >ingezien dat klant nog steeds koning is. > >Artikel: >http://lvb.net/item/2956 Dus, omdat er een stemmenkampioen is bij het Laatste Nieuws die de goede positie van het VB blijkbaar objectief weergeeft maakt gij direct daaruit de gevolgtrekking dat het Laatste Nieuws zijn mediacordon tegen het VB aan het doorbreken is.. Ook �*ndere kranten geven van tijd tot tijd wel eens een cijfer over de populariteit van het VB onder de mensen, zelfs diè van de aartsvijanden van het VB. Ik vind dat alles niet van belang! Begint het Laatste Nieuws daarom ook al de partijpolitiek van het VB te propageren? D�*n zoudt ge kunnen gelijk hebben, maar tot dusverre heb ik daar nog niets over gehoord (noch gelezen). 't Is natuurlijk altijd mogelijk dat de VLD een koerswijziging aan het maken is, maar of ge dat d�*�*r nu al allemaal kunt uit besluiten. Gij zoekt het wel ver, vind ik. Norbert de strandkruier |
|
|
#11 |
|
|
"Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 10 Jul 2006 21:22:01 +0200, "Koen Godderis" > <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: > > >>Mag ik er op wijzen dat zowel linkse media als linkse politiek er alles >>aan >>doen om Christian Vanthillo met zijn Laatste Nieuws onder druk te zetten >>te >>stoppen met stemmenkampioen? Ook het feit dat het Laatste Nieuws een >>alsmaar >>neutralere positie inneemt wanneer het over VB-berichtgeving gaat wordt >>niet >>door iedereen in dank afgenomen. Het Laatste Nieuws is beetje bij beetje >>het >>mediacordon tegen het VB aan het doorbreken. Men heeft er ongetwijfeld >>ingezien dat klant nog steeds koning is. >> >>Artikel: >>http://lvb.net/item/2956 > > Dus, omdat er een stemmenkampioen is bij het Laatste Nieuws die de > goede positie van het VB blijkbaar objectief weergeeft maakt gij > direct daaruit de gevolgtrekking dat het Laatste Nieuws zijn > mediacordon tegen het VB aan het doorbreken is.. > Ook �*ndere kranten geven van tijd tot tijd wel eens een cijfer over de > populariteit van het VB onder de mensen, zelfs diè van de > aartsvijanden van het VB. > Ik vind dat alles niet van belang! Begint het Laatste Nieuws daarom > ook al de partijpolitiek van het VB te propageren? D�*n zoudt ge kunnen > gelijk hebben, maar tot dusverre heb ik daar nog niets over gehoord > (noch gelezen). > 't Is natuurlijk altijd mogelijk dat de VLD een koerswijziging aan het > maken is, maar of ge dat d�*�*r nu al allemaal kunt uit besluiten. Gij > zoekt het wel ver, vind ik. > VLD een koerswijziging ? Jazeker naar de kiesgrens. Woehahahahaha -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#12 |
|
|
"Kristoff Bonne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Gegroet, > > Ghingis Khan schreef: > >>>> Ach, de dommekracht van het getal. >>>> Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. >>>> u. >>> Uncle,waarom daar nog op reageren ? Hij is de slimste van Vlaanderen dus >>> daar kan je toch geen speld tussen krijgen. > >> Je zit toch fout hoor Guido, hij is één van die 1.000.000 slimsten in >> Vlaanderen, >> en daar is inderdaad geen speld tussen te krijgen, zelfs niet het >> kleinste >> formaat. > > Als die 1 miljoen zo slim zijn; waarom mogen ze dan niet van het VB > partij-bestuur hun eigen mening vormen over 0110. "je weet wel: > 'Vlaams-belang kiezers hebben geen stemadvies (van een ander) nodig"? > Natuurlijk heeft een Vlaamse Belanger en mestkever geen stemadvies nodig van de Poco's wij Vlaamse Belangers stemmen ook zo Vlaams Belang. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#13 |
|
|
On Mon, 10 Jul 2006 21:24:38 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >Ach, de dommekracht van het getal. >Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. je reactie is nochtans ook maar vrij simpel :-) > |
|
|
#14 |
|
|
uncle wrote:
> Ach, de dommekracht van het getal. > Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. > u. Volledig mee eens. Dat 'het' uit Kortemark erop stemt, zegt genoeg over het IQ van de gemiddelde VB stemmer. Eén miljoen domme mensen in Belgie, we zouden blijkbaar beter wat doen aan het onderwijs. Ik beledig niemand, want dom zijn, daar kunnen jullie niet aan doen. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#15 |
|
|
On Mon, 10 Jul 2006 20:39:22 +0200, "Koen Godderis"
<koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: >Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten tegen >het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. hoe het ook draait... de antwerpenaars zijn altijd de verliezers. ofwel is het blok baas in de stad en leggen ze een cordon rond de stad ofwel verandert er niks en blijft een monstercoalitie baas en hebben we weer een schip dat besluiteloos rondvaart met bvb een schepen van veiligheid waarvan velen het bestaan niet eens kennen denk ik :-) Het is wel zo dat met elke stem voor het blok de macht van dedecker in de vld groeit :-) gr |
|
|
#16 |
|
|
"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message
news:[email protected]... > > Een beetje respect voor onze allochtone medeburgers zou je geenszins > misstaan. Ik wist trouwens niet dat ze al met één miljoen waren. Wat > weet jij dat ik niet weet? Nee, je hoeft niet te antwoorden. > Ik antwoord hier alleen dit op: als contribuerend lid van LL's fanclub heb ik met de ZOV Loge van het KZO een optreden gepland van deze universalistische performer, die zich door rechtsche lieden van je soort niet laat ringeloren. De afspraak ging wat moeilijk: sinds de alombekende affaire is 'r agenda drukker dan ooit en tot zowat eind 2007 volzet,- maarre kijk uit naar de najaarsevenementen op de Giesberghse Gavers! (En je hoeft niet aan te dringen: we hebben al een fotograaf onstage, lid van onze Loge.) u. |
|
|
#17 |
|
|
"Guyke " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > uncle wrote: > > >> Ach, de dommekracht van het getal. >> Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. >> u. > > Volledig mee eens. > Dat 'het' uit Kortemark erop stemt, zegt genoeg over het IQ van de > gemiddelde VB stemmer. > Eén miljoen domme mensen in Belgie, we zouden blijkbaar beter wat doen aan > het onderwijs. > Ik beledig niemand, want dom zijn, daar kunnen jullie niet aan doen. > Ik daag je uit een IQ test tegen me af te nemen. Koen |
|
|
#18 |
|
|
"Guyke " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > uncle wrote: > > >> Ach, de dommekracht van het getal. >> Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. >> u. > > Volledig mee eens. > Dat 'het' uit Kortemark erop stemt, zegt genoeg over het IQ van de > gemiddelde VB stemmer. > Eén miljoen domme mensen in Belgie, we zouden blijkbaar beter wat doen aan > het onderwijs. > Ik beledig niemand, want dom zijn, daar kunnen jullie niet aan doen. Ik vraag mij af waarom de PoCo partijen al deze domme mensen terug willen in *hun* rangen, zouden ze dan toch niet zo dom zijn ? Al eens afgevraagd vanwaar deze 1.000.000 domme mensen komen ? Jawel, uit de PoCo partijen. Denk je nu werkelijk dat iemand dom wordt omdat hij in het stemhokje Vlaams Belang stemt. Keep on dreaming en blijf jullie leugens maar verkondigen, die domme PoCo's geloven jullie wel. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#19 |
|
|
"Guyke " <[email protected]> wrote in message
news:[email protected].. . > > Volledig mee eens. > Dat 'het' uit Kortemark erop stemt, zegt genoeg over het IQ van de > gemiddelde VB stemmer. > Eén miljoen domme mensen in Belgie, we zouden blijkbaar beter wat doen aan > het onderwijs. > Ik beledig niemand, want dom zijn, daar kunnen jullie niet aan doen. > Weetje, ik heb zelf enige tijd in het onderwijs 'gestaan', en er mijn verdomde best gedaan,- maar een flink aantal Koentjes zijn nou eenmaal niet te 'educeren'. u. |
|
|
#20 |
|
|
On Mon, 10 Jul 2006 23:10:51 +0200, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Een beetje respect voor onze allochtone medeburgers zou je geenszins >> misstaan. Ik wist trouwens niet dat ze al met één miljoen waren. Wat >> weet jij dat ik niet weet? Nee, je hoeft niet te antwoorden. >> > >Ik antwoord hier alleen dit op: als contribuerend lid van LL's fanclub heb >ik met de ZOV Loge van het KZO een optreden gepland van deze >universalistische performer, die zich door rechtsche lieden van je soort >niet laat ringeloren. >De afspraak ging wat moeilijk: sinds de alombekende affaire is 'r agenda >drukker dan ooit en tot zowat eind 2007 volzet,- maarre kijk uit naar de >najaarsevenementen op de Giesberghse Gavers! >(En je hoeft niet aan te dringen: we hebben al een fotograaf onstage, lid >van onze Loge.) >u. > Om eerlijk te zijn, ik ken het meiske niet. Het enige dat ik van haar weet is dat ze een autobiografisch liedje heeft gemaakt. Verder wens ik haar veel succes toe. Onze bakker - in mijn kindertijd - had een dochter die toon kon houden. Dat is nog geen zingen, maar in Vlaanderen helpen alle beetjes. Ze heeft een relatief succes gekend onder de naam Samantha. Haar liedjes waren essentieel een variant op het klassieke thema van de karamellenvers: ik hou van jou, ik blijf je trouw, ik word je vrouw..... Waarschijnlijk moet ik LL in deze categorie onderbrengen. Maar ze heeft natuurlijk een hele publiciteitsmachine achter zich staan. Als ze ook maar één graadje beter is dan Samantha, dan zal ze het nog ver schoppen. In deze contreien is het een teken van welslagen als men begint je CDs te kopiëren (want dat is het teken dat ze het kopiëren waard zijn). Dus wens ik haar veel gekopieerde CDs toe. Echte zangers in dit landje kan ik op één hand tellen. José Van Dam is er één van.Ik heb hem ooit in Antwerpen gehoord in een magistrale Bohème, op mijn dertiende. Om van zijn Rigoletto niet te spreken. En zijn Ruckert-interpretaties en Kindertotenlieder zijn allergrootste Kunst. De rest is zwijgen. De rest moet zwijgen. Fullator |