![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" <[email protected]> >> wrote in message news:[email protected] ... >>> >>> Standpunt Yves Desmet, Hoofdredacteur >>> GEDAAN MET ZEUREN EN TREUREN >>> Hugo Schiltz, het was een eer, een genoegen en een voorrecht u gekend te >>> mogen hebben. >>> >> >> Het zijn 'van die dingen' die een mens deugd doen en sterken in de >> fundamenteel democratische overtuiging,- die haaks staat op het >> poujadische gezeur dat in bepol schering en inslag is. >> (Wie van onze ranzige reünionisten heeft er één goed woord voor deze grand >> old man overgehad?) > Tja, hij was precies toch ook niet vies om zijne zak te vullen, he, > uncletje??? bewijzen graag of zedig zwijgen |
![]() |
#2 |
|
![]() Anonyma formuleerde op dinsdag :
> "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" <[email protected]> >>> wrote in message news:[email protected] ... >>>> >>>> Standpunt Yves Desmet, Hoofdredacteur >>>> GEDAAN MET ZEUREN EN TREUREN >>>> Hugo Schiltz, het was een eer, een genoegen en een voorrecht u gekend te >>>> mogen hebben. >>>> >>> >>> Het zijn 'van die dingen' die een mens deugd doen en sterken in de >>> fundamenteel democratische overtuiging,- die haaks staat op het >>> poujadische gezeur dat in bepol schering en inslag is. >>> (Wie van onze ranzige reünionisten heeft er één goed woord voor deze grand >>> old man overgehad?) > >> Tja, hij was precies toch ook niet vies om zijne zak te vullen, he, >> uncletje??? > > bewijzen graag of zedig zwijgen Inderdaad bewijzen of anders zwijgen. Van de reacties uit extreemrechtse hoek die ik gelezen heb wordt ik kots misselijk. Duidelijk hebben de heren meer respect voor een racistische moordenaar dan voor een groot politicus. t. |
![]() |
#3 |
|
![]() "tornado" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Anonyma formuleerde op dinsdag : >> "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" <[email protected]> >>>> wrote in message news:[email protected] ... >>>>> >>>>> Standpunt Yves Desmet, Hoofdredacteur >>>>> GEDAAN MET ZEUREN EN TREUREN >>>>> Hugo Schiltz, het was een eer, een genoegen en een voorrecht u gekend >>>>> te mogen hebben. >>>>> >>>> >>>> Het zijn 'van die dingen' die een mens deugd doen en sterken in de >>>> fundamenteel democratische overtuiging,- die haaks staat op het >>>> poujadische gezeur dat in bepol schering en inslag is. >>>> (Wie van onze ranzige reünionisten heeft er één goed woord voor deze >>>> grand old man overgehad?) >> >>> Tja, hij was precies toch ook niet vies om zijne zak te vullen, he, >>> uncletje??? >> >> bewijzen graag of zedig zwijgen > > Inderdaad bewijzen of anders zwijgen. Van de reacties uit extreemrechtse > hoek die ik gelezen heb wordt ik kots misselijk. Duidelijk hebben de heren > meer respect voor een racistische moordenaar dan voor een groot politicus. Bewijzen ? De Media, TV en Kranten. Liet zijn ganse familie GSM's betalen door de belastingsbetaler. De PoCo's zijn slecht van geheugen of hebben er geen. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#4 |
|
![]() Ghingis Khan formuleerde op dinsdag :
> "tornado" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Anonyma formuleerde op dinsdag : >>> "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" <[email protected]> >>>>> wrote in message news:[email protected] ... >>>>>> >>>>>> Standpunt Yves Desmet, Hoofdredacteur >>>>>> GEDAAN MET ZEUREN EN TREUREN >>>>>> Hugo Schiltz, het was een eer, een genoegen en een voorrecht u gekend >>>>>> te mogen hebben. >>>>>> >>>>> >>>>> Het zijn 'van die dingen' die een mens deugd doen en sterken in de >>>>> fundamenteel democratische overtuiging,- die haaks staat op het >>>>> poujadische gezeur dat in bepol schering en inslag is. >>>>> (Wie van onze ranzige reünionisten heeft er één goed woord voor deze >>>>> grand old man overgehad?) >>> >>>> Tja, hij was precies toch ook niet vies om zijne zak te vullen, he, >>>> uncletje??? >>> >>> bewijzen graag of zedig zwijgen >> >> Inderdaad bewijzen of anders zwijgen. Van de reacties uit extreemrechtse >> hoek die ik gelezen heb wordt ik kots misselijk. Duidelijk hebben de heren >> meer respect voor een racistische moordenaar dan voor een groot politicus. > > Bewijzen ? > De Media, TV en Kranten. > Liet zijn ganse familie GSM's betalen door de belastingsbetaler. > De PoCo's zijn slecht van geheugen of hebben er geen. Dus wat jij hier beweert is dat de hele familie Schiltz oplichters zijn. Als ik u niet beter moest kennen mijnheer Dillen, ik zou je nog geloven ook. t. |
![]() |
#5 |
|
![]() "tornado" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan formuleerde op dinsdag : >> "tornado" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Anonyma formuleerde op dinsdag : >>>> "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" >>>>>> <[email protected]> wrote in message >>>>>> news:[email protected] ... >>>>>>> >>>>>>> Standpunt Yves Desmet, Hoofdredacteur >>>>>>> GEDAAN MET ZEUREN EN TREUREN >>>>>>> Hugo Schiltz, het was een eer, een genoegen en een voorrecht u >>>>>>> gekend te mogen hebben. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Het zijn 'van die dingen' die een mens deugd doen en sterken in de >>>>>> fundamenteel democratische overtuiging,- die haaks staat op het >>>>>> poujadische gezeur dat in bepol schering en inslag is. >>>>>> (Wie van onze ranzige reünionisten heeft er één goed woord voor deze >>>>>> grand old man overgehad?) >>>> >>>>> Tja, hij was precies toch ook niet vies om zijne zak te vullen, he, >>>>> uncletje??? >>>> >>>> bewijzen graag of zedig zwijgen >>> >>> Inderdaad bewijzen of anders zwijgen. Van de reacties uit extreemrechtse >>> hoek die ik gelezen heb wordt ik kots misselijk. Duidelijk hebben de >>> heren meer respect voor een racistische moordenaar dan voor een groot >>> politicus. >> >> Bewijzen ? >> De Media, TV en Kranten. >> Liet zijn ganse familie GSM's betalen door de belastingsbetaler. >> De PoCo's zijn slecht van geheugen of hebben er geen. > > Dus wat jij hier beweert is dat de hele familie Schiltz oplichters zijn. > Als ik u niet beter moest kennen mijnheer Dillen, ik zou je nog geloven > ook. Niet enkel oplichters, zakkenvullers ook nog. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#6 |
|
![]() "tornado" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan formuleerde op dinsdag : >> "tornado" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Anonyma formuleerde op dinsdag : >>>> "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" >>>>>> <[email protected]> wrote in message >>>>>> news:[email protected] ... >>>>>>> >>>>>>> Standpunt Yves Desmet, Hoofdredacteur >>>>>>> GEDAAN MET ZEUREN EN TREUREN >>>>>>> Hugo Schiltz, het was een eer, een genoegen en een voorrecht u >>>>>>> gekend te mogen hebben. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Het zijn 'van die dingen' die een mens deugd doen en sterken in de >>>>>> fundamenteel democratische overtuiging,- die haaks staat op het >>>>>> poujadische gezeur dat in bepol schering en inslag is. >>>>>> (Wie van onze ranzige reünionisten heeft er één goed woord voor deze >>>>>> grand old man overgehad?) >>>> >>>>> Tja, hij was precies toch ook niet vies om zijne zak te vullen, he, >>>>> uncletje??? >>>> >>>> bewijzen graag of zedig zwijgen >>> >>> Inderdaad bewijzen of anders zwijgen. Van de reacties uit extreemrechtse >>> hoek die ik gelezen heb wordt ik kots misselijk. Duidelijk hebben de >>> heren meer respect voor een racistische moordenaar dan voor een groot >>> politicus. >> >> Bewijzen ? >> De Media, TV en Kranten. >> Liet zijn ganse familie GSM's betalen door de belastingsbetaler. >> De PoCo's zijn slecht van geheugen of hebben er geen. > > Dus wat jij hier beweert is dat de hele familie Schiltz oplichters zijn. > Als ik u niet beter moest kennen mijnheer Dillen, ik zou je nog geloven > ook. > t. > > Meneer dillen? Kun je daar iets meer over vertellen? ---- |
![]() |
#7 |
|
![]() On Tue, 08 Aug 2006 18:57:48 +0200, tornado <[email protected]>
wrote: >Anonyma formuleerde op dinsdag : >> "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> "Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer" <[email protected]> >>>> wrote in message news:[email protected] ... >>>>> >>>>> Standpunt Yves Desmet, Hoofdredacteur >>>>> GEDAAN MET ZEUREN EN TREUREN >>>>> Hugo Schiltz, het was een eer, een genoegen en een voorrecht u gekend te >>>>> mogen hebben. >>>>> >>>> >>>> Het zijn 'van die dingen' die een mens deugd doen en sterken in de >>>> fundamenteel democratische overtuiging,- die haaks staat op het >>>> poujadische gezeur dat in bepol schering en inslag is. >>>> (Wie van onze ranzige reünionisten heeft er één goed woord voor deze grand >>>> old man overgehad?) >> >>> Tja, hij was precies toch ook niet vies om zijne zak te vullen, he, >>> uncletje??? >> >> bewijzen graag of zedig zwijgen > >Inderdaad bewijzen of anders zwijgen. Van de reacties uit >extreemrechtse hoek die ik gelezen heb wordt ik kots misselijk. >Duidelijk hebben de heren meer respect voor een racistische moordenaar >dan voor een groot politicus. >t. > Wat maakt een politicus groot? Zijn verleden (hitlerjugend)? Zijn onberispelijke corruptieloze reputatie (google eens op Schiltz en Antwerpse Waterwerken), zijn rechtlijnigheid en principevastheid (Egmont).... ? Het was een merkwaardig man.Groot is echter niet het woord dat het eerst bij me opkomt. En op een of andere manier zijn we allemaal wel merkwaardig. Fullator |
![]() |
#8 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message
news:[email protected]... > > Het was een merkwaardig man.Groot is echter niet het woord dat het > eerst bij me opkomt. En op een of andere manier zijn we allemaal wel > merkwaardig. > En hoe! Ik heb je nog nooit iets positiefs horen vertellen over een Belgische democratisch ingestelde politicus. En 'groot' is een kwalificatie die je allicht voor jezelf voorbehoudt, hé? (Voorwaar, een merkwaardige bent reünionisten,- uit het Vlaemsche reactionaire rariteitenkabinet.) u. |