![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "WINUX" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... >> Wil je de reacties van Piano niet meer lezen, ok, plaats hem dan in je >> killfilter. Maar zoek dan geen andere manieren om de Piano te beletten >> zijn >> mening te verkondigen. > > Ik denk dat dit een antwoord is op zijn vraag. > Ik denk het niet, Quote van OP ; Iemand zit op een welbepaalde nieuwsgroep anderen uit te schijten dat het geen naam heeft. Kan er iets gedaan worden tegen die persoon behalve die persoon negeren dan Zo ja ? Wat ? Unquote Negeren (idem als killfile) alleen was niet voldoende voor de OP. PS, be.politics bijgevoegd omdat de naam Piano is gevallen ---- |
![]() |
#2 |
|
![]() "flatliner" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "WINUX" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... >>> Wil je de reacties van Piano niet meer lezen, ok, plaats hem dan in je >>> killfilter. Maar zoek dan geen andere manieren om de Piano te beletten >>> zijn >>> mening te verkondigen. >> >> Ik denk dat dit een antwoord is op zijn vraag. >> > > Ik denk het niet, > > Quote van OP ; > > Iemand zit op een welbepaalde nieuwsgroep anderen uit te schijten dat > het geen naam heeft. > Kan er iets gedaan worden tegen die persoon behalve die persoon negeren > dan > Zo ja ? Wat ? > > Unquote > > Negeren (idem als killfile) alleen was niet voldoende voor de OP. > > PS, be.politics bijgevoegd omdat de naam Piano is gevallen The Pi ??? Is die weer eens niet verdwenen in het de nevelen van het Web???? Lang geleden dat we nog eens zijn haatpostings hebben mogen lezen . Of heeft hij weer een andere nick aangenomen, zoals Lucske dat hier zo graag doet???? Lijkt wel een linkse ziekte want Beeeeeee55 zit al zeker 30 keer in mijn killfile :-) -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be > > ---- > > |
![]() |
#3 |
|
![]() "Jan van Brabant" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > lezen . Of heeft hij weer een andere nick aangenomen, zoals Lucske dat > hier zo graag doet???? > Lijkt wel een linkse ziekte want Beeeeeee55 zit al zeker 30 keer in > mijn killfile :-) > O, maar extreemrechts onderkruipsel verandert nooit van nick, is het niet Jantje? Xeno, The Beloved, Peetvader, DieterA,AA,AAA,AAAA..., Dirk Vermeer, Rudyard Kipling, Barbarossa, Mon de Bosdrol...et j'en passe de rest van de zielige bende. |
![]() |
#4 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > "Jan van Brabant" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> lezen . Of heeft hij weer een andere nick aangenomen, zoals Lucske dat >> hier zo graag doet???? >> Lijkt wel een linkse ziekte want Beeeeeee55 zit al zeker 30 keer in >> mijn killfile :-) >> > > O, maar extreemrechts onderkruipsel verandert nooit van nick, is het niet > Jantje? > Xeno, The Beloved, Peetvader, DieterA,AA,AAA,AAAA..., Dirk Vermeer, > Rudyard > Kipling, Barbarossa, Mon de Bosdrol...et j'en passe de rest van de zielige > bende. We kunnen niet allemaal met een nieuwe Lada rijden heee waar zou dat naartoe gaan................... -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Jan van Brabant" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > The Pi ??? het Web???? doet???? > Laat me alzo repliceren, simpele Navy-hinderende Behanger: al wie het nodig acht méér dan één leesteken te plaatsen achter zijn stupide sententies, beschouw ik als een vijand van het menselijk rasch. u. |
![]() |
#6 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .72... >> "Jan van Brabant" <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> lezen . Of heeft hij weer een andere nick aangenomen, zoals Lucske >>> dat hier zo graag doet???? >>> Lijkt wel een linkse ziekte want Beeeeeee55 zit al zeker 30 keer in >>> mijn killfile :-) >>> >> >> O, maar extreemrechts onderkruipsel verandert nooit van nick, is het >> niet Jantje? >> Xeno, The Beloved, Peetvader, DieterA,AA,AAA,AAAA..., Dirk Vermeer, >> Rudyard >> Kipling, Barbarossa, Mon de Bosdrol...et j'en passe de rest van de >> zielige bende. > > We kunnen niet allemaal met een nieuwe Lada rijden heee > waar zou dat naartoe gaan................... > Ghingis, ik ben geplo(i)nkt, vergeten? Het was maar ter herinnering, hoor. |
![]() |
#7 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> >> "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] .72... >>> "Jan van Brabant" <[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>>> lezen . Of heeft hij weer een andere nick aangenomen, zoals Lucske >>>> dat hier zo graag doet???? >>>> Lijkt wel een linkse ziekte want Beeeeeee55 zit al zeker 30 keer in >>>> mijn killfile :-) >>>> >>> >>> O, maar extreemrechts onderkruipsel verandert nooit van nick, is het >>> niet Jantje? >>> Xeno, The Beloved, Peetvader, DieterA,AA,AAA,AAAA..., Dirk Vermeer, >>> Rudyard >>> Kipling, Barbarossa, Mon de Bosdrol...et j'en passe de rest van de >>> zielige bende. >> >> We kunnen niet allemaal met een nieuwe Lada rijden heee >> waar zou dat naartoe gaan................... >> > > Ghingis, ik ben geplo(i)nkt, vergeten? > Het was maar ter herinnering, hoor. Ik heb iets voor New Lada rijders.....weet ook niet waarom ;-) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#8 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Jan van Brabant" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> The Pi ??? het Web???? doet???? >> > > Laat me alzo repliceren, simpele Navy-hinderende Behanger: al > wie het nodig acht méér dan één leesteken te plaatsen achter > zijn stupide sententies, beschouw ik als een vijand van het > menselijk rasch. > u. > Sententie: 1 spreuk van literaire oorsprong 2 uitspraak van het Hoog Militair Gerechtshof Bedoel je 1 of 2? Lambert |
![]() |
#9 |
|
![]() "Lambert" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Sententie: > 1 spreuk van literaire oorsprong > 2 uitspraak van het Hoog Militair Gerechtshof > Bedoel je 1 of 2? > Geen van beide, Lambèrken. Ik bedoel dit: "sententie <Lat. sententia (gevoelen, mening, oordeel van de rechter, vonnis) 1·uitspraak, spreuk van literaire oorsprong, meestal schakel in een keten van gedachten" Jajongen, den Dikken weet het beter hé. u. |
![]() |
#10 |
|
![]() boutros gali schreef:
> DieterA,AA,AAA,AAAA..., Dirk Vermeer, Rudyard Kipling Oppassen wat je zegt, Herentse naamloze Tourette. Het is niet omdat jij je laaft aan de stront van de collectivistische maatschappij en de "sociale sector", dat iedereen anoniem is en op de kap van een weldra ineenstortende "welvaarts"staat leeft. DA/DV/RK is toevallig een vriend, en iemand waar jij qua verstand, humor, inzicht, en ondernemingszin (en waarschijnlijk inkomen) niet eens kan aan tippen. Iemand die ondertussen *ook* al lang ingezien heeft dat het met jouw soort naamloos rapalje (en de rest van de verzuurde naamlozen) in Vlaanderen/België/Westeuropa nooit meer iets wordt. En als het je interesseert, DA/DV/RK verdwijnt sneller naar Azië dan KJ of VHfc. Hij is ei zo na weg. Hij heeft ons op punten en maanden geklopt. Stik binnenkort allemaal in jullie collectivistische drek, negers voeden, Marokkanen vergoelijken, op het Blok kappen, Stevaert aan nog meer verbetaalde sinecures helpen, en met vreugde 15 miljard transfererend naar een Zuiden dat jullie uitlacht. Ik verhuis tegen het einde van het jaar (voor het wettelijk adres) naar Henegouwen, dan kan ik leuk van jouw non-discriminatoire transfers meegenieten, en m'n postbus is in Panama natuurlijk. If you can't beat them, join them. Dat Vlamingen zoals jij in hun eigen voet blijven schieten is dan mijn probleem niet meer :-p. Lekker verder schieten! Ah ja, en als ramptoeristen laten we jullie op be.politics natuurlijk nooit los. Dat zou te makkelijk zijn. VHfc |
![]() |
#11 |
|
![]() On Mon, 21 Aug 2006 16:48:19 GMT, Jan van Brabant wrote:
> "flatliner" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "WINUX" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] ups.com... >>>> Wil je de reacties van Piano niet meer lezen, ok, plaats hem dan in je >>>> killfilter. Maar zoek dan geen andere manieren om de Piano te beletten >>>> zijn >>>> mening te verkondigen. >>> >>> Ik denk dat dit een antwoord is op zijn vraag. >>> >> >> Ik denk het niet, >> >> Quote van OP ; >> >> Iemand zit op een welbepaalde nieuwsgroep anderen uit te schijten dat >> het geen naam heeft. >> Kan er iets gedaan worden tegen die persoon behalve die persoon negeren >> dan >> Zo ja ? Wat ? >> >> Unquote >> >> Negeren (idem als killfile) alleen was niet voldoende voor de OP. >> >> PS, be.politics bijgevoegd omdat de naam Piano is gevallen > The Pi ??? Is die weer eens niet verdwenen in het de nevelen van het Web???? Lap, dat was blijkbaar de magische spreuk... hij is terug :) > Lang geleden dat we nog eens zijn haatpostings hebben mogen lezen . > Of heeft hij weer een andere nick aangenomen, Vandaag is het: Kolonel Harry <[email protected]> > zoals Lucske dat hier zo graag > doet???? > Lijkt wel een linkse ziekte want Beeeeeee55 zit al zeker 30 keer in mijn > killfile :-) -- Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha. http://users.pandora.be/dvg/ |
![]() |
#12 |
|
![]() "VHfc" <[email protected]> wrote in
news:[email protected] ups.com: > boutros gali schreef: > >> DieterA,AA,AAA,AAAA..., Dirk Vermeer, Rudyard Kipling > > Oppassen wat je zegt, Herentse naamloze Tourette. Het is niet omdat jij > je laaft aan de stront van de collectivistische maatschappij en de > "sociale sector", dat iedereen anoniem is en op de kap van een weldra > ineenstortende "welvaarts"staat leeft. DA/DV/RK is toevallig een > vriend, en iemand waar jij qua verstand, humor, inzicht, en > ondernemingszin (en waarschijnlijk inkomen) niet eens kan aan tippen. > Iemand die ondertussen *ook* al lang ingezien heeft dat het met jouw > soort naamloos rapalje (en de rest van de verzuurde naamlozen) in > Vlaanderen/België/Westeuropa nooit meer iets wordt. Aha, nous-y voil�*, de vriendjes van VH die onder een nick posten op usenet die zijn helemaal niet anoniem en je andere vriendjes die zich aan de stront van de sociale huisvestingsmaatschappijen laven die teren ook niet op de collectivistische welvaartsstaat. O, nog dit - en hoewel het je geen reet aangaat: ik moet heus geen boterham minder eten zonder de klanten uit de sociale sector, ik heb meer dan werk genoeg en evenmin ben ik aangewezen op het verkopen van vacantiekiekjes. > > En als het je interesseert, DA/DV/RK verdwijnt sneller naar Azië dan > KJ of VHfc. Het zal mij ene Frankfurter wezen. > If you can't beat them, Tja, dat is zowat je hele probleem, he. Dag Aquatik, of was het Silentbubble? |