![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik denk er nog altijd serieus over om mij tot moslim te bekeren, als ze echt gaan winnen. Maar anderszijds heb ik ook zo'n gevoel dat er binnen niet al te veel tijd er toch eens een (heel grote) bom gaat uitbarsten en dat de Groote Menschen orde op zaken gaan stellen in het Midden Oosten.
Te weten: dat het leger van de Amerikanen het Arabisch schiereiland bezet (hun troepen zitten er nu al 8) ) en dan ineens al wat met Islam te maken heeft opkuischt. De Kaaba en de moskeeën worden naar de hemel gelanceerd en islamscholen en klederdracht worden er voortaan verboden. Van daaruit golft het dan verder over de rest van de wereld. Ik zou dat toch wel zeker willen weten of dat nu ook echt gaat gebeuren. Kwestie van te weten wanneer ik mij van het ene tot het andere geloof moet bekeren en eventueel terug veranderen. Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 15 augustus 2006 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er bestaat al een oud plan om de islam en judaisme uit te spelen tegen elkaar. Enfin of het waar is of niet, het lijkt toch zo te gaan gebeuren..... http://www.threeworldwars.com/albert-pike.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oorlog in Libanon was een voorsmaakje denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Maar het voorsmaakje had een bittere smaak voor bush en olmert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() Israël is het enige land in de wereld waarin een 'staatsleider' openlijk opdracht geeft om de leiders van een volksbeweging, te vermoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net als in onze middeleeuwen was er wel een rijke cultuur voor handen, maar slaagde men niet ze te implementeren in het dagelijkse leven en in de eigen cultuur. Maar mij maakt je niet wijs dat een cultuur die mensen als Avicenna, Averroes, Maimonides (jaja, dat was een jood), Alkindus, Alberuni, Abulcasis,... heeft voortgebracht achterlijk was. Indertijd was Cordoba de meest verfijnde en culturele stad van Europa en hoofdstad van een machtig kalifaat. Wij goten toen onze stront door het raam naar buiten en staken heksen in brand. De tolerantie was toen ook omgekeerd: waar de islam nu als behoorlijk intolerant geldt, waren wij dat. Er is ergens iets mis gegaan, maar ik ben er zeker van dat als de islam zich herpakt, dat er een verfijnde cultuur uit komt zoals vroeger... Afin, we zullen zien, maar ik lig er niet wakker van...
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Hier is alvast een goeie link: http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html Lees ook de voorgaande en volgende pagina's.
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Granada Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 15 augustus 2006 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is het fundamentalisme dat ze NU nog grotendeels uitmaakt en je mag niet en kan niet zeggen dat je dat moet vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Wij stuurden zelf missionarisen naar Africa om onze boodschap over te brengen. Doch ook het volste recht van het Vaticaan op dat ogenblik om het gevaar aan te vallen (dit is trouwens wat nu ook gebeurt in het m-o). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() ![]() Liefst vandaag nog voor 23.59u 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Bush heeft het voor de zoveelste maal over 'terroristische organisaties' omdat hij met zijn clan uit de wapen en petroleumindustrie, Hamas en Hezbollah wil 'wegvegen' uit het Midden-Oosten en ook Syrië en Iran zou willen aanpakken.
PLO en Vietcong zouden nu ook 'terroristische organisaties' worden genoemd terwijl ze dat helemaal niet waren. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 15 augustus 2006 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() En nu even serieus aub....
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Je negativisme of is het onwetendheid krijgt een 10 op 10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen je hebt gelijk. De TV, die totaal geen impakt heeft op de maatschappij, werd plotseling ontdekt in een oase 426,2 km ten zuiden van Caïro, net naast de PC boom die er al enkele jaren eerder werd ontdekt.