![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vraag mij af wat aanzetten tot geweld is.
Kreeg namelijk 8 strafpunten en een topic is hier opgedoekt. Nadat ik eerst een aanpak probeerde om de mohammedanen mee in de boot te krijgen werd een bijna compleet topic "De Ware Islam" gewist. So, als mee in de boot nemen niet mag, dan maar meedoen met de polarisatie waar iedereen op aanstuurt. Weer niet goed. En uitleg: noppes. Laatst gewijzigd door Mahdi : 26 februari 2006 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie in dat topic niks dat een antwoord geeft op mijn vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent toch niet aan het huilen hé??
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Onnozel forum met lichtgeraakt volk die gaan bleiten bij de censors ook wel eens genoemd mods.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof een vraag als wat vind je van steriliseren etc... zou aanzetten tot geweld. Net alsof de politici en dokters en verpleegsters zich onmiddellijk zouden aangesproken voelen om aangepaste wetten te gaan maken om zoiets mogelijk te maken en nog uit te voeren ook. Komaan zeg. Zo zie je maar. De niet tot relativering in staat zijnde mohammedanen leggen door hun krachtpatserij de westerlingen het zwijgen op als iets hun niet zint. Alles nemen ze letterlijk zoals ze ook de idiote koran letterlijk nemen. En de mensen hier, die dansen meer en meer naar hun pijpen. De godsdienst wordt meer en meer geheel voor Allah... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() 8 strafpunten is niet mis voor een karikaturale topic.
Hoeveel strafpunten zou een topic dat het Vlaams Belang stigmatiseert en demoniseert opleveren , vraag ik mij af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat zijn strafpunten, en wat hoopt men daarmee te bereiken?
Censuur, het plat op de buik gaan voor een stelletje idioten, die niet mans genoeg of slim genoeg zijn om zich door middel van discussie te verdedigen, of zijn het gewoon lafaards die hun nederlaag niet kunnen verkroppen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ik hoop dat gij nu goed gaat kunnen slapen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
o.a. door u reactie op een ander onderwerp hieronder Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Khalid : 2 maart 2006 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat is uw volste recht om dat te denken, ik denk dat namelijk van u ook ![]() Citaat:
1.U vraagt waarom dat de Amerikanen niet sneller gereageert hebben 2. Mijn antwoord: Hoessein was al langer een doorn in het oog, ook ten tijden van Clinton die heeft Hoessein ook willen verdrijven maar dat is in zijn ambstermijn niet gelukt ik verwijs daarbij naar de "golfoorlog" Ook was ik in de veronderstelling dat Bush senior (de pappa) van Bush junior, ook geprobeert heeft saddam te verjagen, en daar niet in gelukt is. Ik was dus in de veronderstelling dat u het dan wel begrepen zou hebben dat de Amerikanen, al een hele poos bezig waren...niet dus. ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() nog ter informatie http://stopwaroniran.org/lieslieslies.pdf Citaat:
en lezen ook niet trouwens, maar zolang gij in deze virtuele wereld blijft leven kan het geen kwaad, dus veel succes ![]() Laatst gewijzigd door Khalid : 3 maart 2006 om 15:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Saddammeke viel KOEWEIT binnen ten tijde van Bush I en Bush I (de papa zoals je zo netjes zegt voor de mede-onwetenden) heeft de Koeweitenaars ter hulp geschoten en Saddam rustig laten zitten. Clinton heeft niks met Saddam gedaan behalve laten zoeken naar WMD, samen met de VN.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 maart 2006 om 11:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
....
![]() |