![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Kijk hier eens naar:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ut/index.shtml OK. De actie op de IJzerwake was inderdaad geen BUB-initiatief, maar wel een actie over partijgrenzen heen: BUB en OpbouwKoekelare. Schitterende kerel! ![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 24 augustus 2006 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Held? Boksbal van 65+ tot daartoe...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, Andy blijft bezig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Zelf woon ik niet zo ver van Koekelare en ik heb zelfs er familie wonen. Ik heb een aantal keren die Vermaut gezien en inderdaad te zot om los te lopen. Geen wonder dat hij sympathiseerde met het bubbelclubje. In Koekelare en omliggende gemeenten heeft hij alleszins de reputatie van dorpsgek.
Als ik de roddels mag geloven zou hij zelfs samen zijn met een illegale negerin. Typisch.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U weet wel, diegene die nu pas echt VB gaat stemmen omdat z'n vriendin uitgewezen werd?
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Andy Vermaut uit Koekelare schrijft tegenwoordig ook quasi wekelijks lezersbrieven naar Humo, die inhoudelijk en taalkundig verzorgd zijn (niet dat ik het eens ben met wat hij schrijft hoor).
Hoe oorverdovend zou het gejammer zijn, als dom zijn pijn deed... Laatst gewijzigd door despeRRado : 25 augustus 2006 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Die wil gewoon feesjes bouwen, en de energieprijs voor die feesjes laten zakken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Advocaat Van de Cauter heeft weer eens een (te?) rustige werkdag zo te zien.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Zolang je maar beseft dat je daardoor het imago van wat een partijvoorzitter dient te zijn, zwaar besmeurt.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is makkelijk om iemand's naam te besmeuren maar ik zou hier toch een aantal dingen willen rechtzetten. Ik ken Andy goed genoeg om te weten dat hier een aantal manifeste leugens worden verkondigd. Z'n vriendin is helemaal niet illegaal in dit land, niet iedereen sjoemelt met verblijfsvergunningen.
Verder heeft Andy wel heel wat meer zaken op z'n palmares staan dan hier geweten is: Zo stelt hij al heel z'n leven een lokaal engagement. Reeds op zeer jonge leeftijd had hij al een clubje samen om samen actie te voeren tegen de stockage van kernafval in de Westhoek. De Europese federalisten hebben eveneens onder zijn organisatie een debat georganiseerd in Koekelaere, het was het enige debat op Europeses vlak dat in een dorpje werd georganiseerd. Op 11 september 2002 heeft hij de Zwitserse medewerker van de Amerikaanse ambassade in Bern naar Koekelaere gehaald. Hij schreef reeds 5000 artikels over Koekelare, waaronder zeker een 2000-tal voor de Weekbode. Hij heeft naast kwantiteit ook zeer zeker een oog voor kwaliteit. Vraag het een keer rond in Koekelaere, iedereen kent Andy en Andy staat klaar voor iedereen. Vraag hem om mee te doen aan een actie en Andy geeft zich altijd voor 1000%. Hij doet dit reeds jaren een stuk, wat dus bezwaarlijk als "verkiezingspropaganda" beschouwd kan worden. Hij is reeds meer dan 3 jaar hoofdsponsor van Koekelaere-kermisfestival en dit kost hem gemiddeld meer dan z'n maandloon (weinigen zouden dit er voor over hebben). Hij sponsort de noord-zuid beweging, hij schrijft meer dan 150 lezersbrieven per jaar over onderwerpen rond de oorlogsproblematiek in Irak en de strijd voor verdraagzaamheid. Is dit dan gewoon maar de inbreker van het koninklijk paleis? Iemand die het lef heeft gehad om te controleren wat er met het belastingsgeld gebeurd? Wie kan dit zeggen? Wie durft nog echt stelling ondernemen en uit zijn schulp kruipen? Een polarisering rond personen gebeurt altijd bij mensen die stelling nemen en zich echt inzetten voor de maatschappij. Peter Bossu werd destijds bij de verkiezingen door alle boeren afgemaakt... Sindsdien is hij adviseur van Johan Vande Lanotte en verkozen in de gemeenteraad en verkozen geweest als Europarlementslid en dit ondanks de nog veel grotere polarisering rond zijn persoon.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 31 augustus 2006 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Gij spreeckt oock den Nederlanschen Tael zien ik
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Tja, een goede belgicist moet stemmen kopen he. Dat was al zo ten tijde van Leopold I, dat is nog altijd zo ten tijde van dien Andy...
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |