![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2004gun, Democratsteve, e.a...
een eerlijke oproep aan jullie die met veel moeite tegen de stroom in roeien om de ware gebeurtenissen van die gruwelijke dag te achterhalen. Maar ik heb een bemerking; op het forum en op vele info websites die we van jullie krijgen worden we overstelpt door feiten, dikwijls chaotisch aan elkaar geplakt zodat een beginnende geinteresseerde algauw overmand wordt met een gevoel "amai amai, wa's me dat hier". Ik wil graag meer weten, en vooral dit: als ik mensen wil aanmanen tot een béetje kritisch te zijn tov de media en de amerikaanse officiele "rapporten" dan komt het onderwerp 9/11-inside job onvermijdelijk boven. Mijn vraag is nu, kan iemand mij een website geven waar de belangrijkste inconsequenties en contradicties beknopt en eenvoudig uitgelegd, opgesomd worden. Of kunnen jullie dat zelf doen op dit forum? Dat zou een hele hulp zijn in een doordeweekse discussie met eender wie. "Ja maar op de TV zeiden ze dat... " "En CNN beweerde dat..." etc etc. daar kunt ge enkel op terugbijten met sterke, beknopte en verstaanbare argumenten. alvast bedankt, ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 augustus 2006 om 01:34. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het betrof een poging om al waar zowel believers als non-believers gemeenschappelijk het eens over waren op te sommen met andere woorden ... om vanuit daar te bepalen waar de lacunes, tegenstrijdigheden en zaken die voor beiden best nog eens onderzocht zouden worden lagen jammer genoeg is die poging nogal vlug om zeep geholpen |
|
![]() |
![]() |
#3 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://911research.wtc7.net/ Ze is enorm goed onderverdeeld, je kan zelf kiezen waar je meer wil over weten. (ze hebben zelfs en sectie waar alle inconsquenties en contradicties worden opgesomd, dacht ik.) En niet te vergeten, ze heeft enorm veel BEELDEN van die dag die u waarschijnlijk nog nooit hebt gezien. Let op, er zullen er u komen "waarschuwen" dat dit een CONSPIRACYsite is, of een NEPsite, of zoeits... ![]() Ze gaat btw uitsluitend over 9/11. Geen NWO en aanverwanten, enkel 9/11 info. PS, indien u specifiek over de instortingen van het WTC iets wil "leren", raad ik u aan Jim Hoffman's analyses en powerpointpresentations eens te bekijken.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 31 augustus 2006 om 02:47. |
|||
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() okay
danke! |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Mag ik jullie verzoeken om die uitleg in de reeds bestaande threads te posten?
mvg, Arnold. |
![]() |