Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 31 augustus 2006, 01:34   #1
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard NWO/911 - een draad voor beginners

2004gun, Democratsteve, e.a...

een eerlijke oproep aan jullie die met veel moeite tegen de stroom in roeien om de ware gebeurtenissen van die gruwelijke dag te achterhalen.

Maar ik heb een bemerking; op het forum en op vele info websites die we van jullie krijgen worden we overstelpt door feiten, dikwijls chaotisch aan elkaar geplakt zodat een beginnende geinteresseerde algauw overmand wordt met een gevoel "amai amai, wa's me dat hier".

Ik wil graag meer weten, en vooral dit: als ik mensen wil aanmanen tot een béetje kritisch te zijn tov de media en de amerikaanse officiele "rapporten" dan komt het onderwerp 9/11-inside job onvermijdelijk boven.
Mijn vraag is nu, kan iemand mij een website geven waar de belangrijkste inconsequenties en contradicties beknopt en eenvoudig uitgelegd, opgesomd worden. Of kunnen jullie dat zelf doen op dit forum?
Dat zou een hele hulp zijn in een doordeweekse discussie met eender wie. "Ja maar op de TV zeiden ze dat... " "En CNN beweerde dat..." etc etc. daar kunt ge enkel op terugbijten met sterke, beknopte en verstaanbare argumenten.

alvast bedankt,

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 augustus 2006 om 01:34.
Ambiorix is offline  
Oud 31 augustus 2006, 01:38   #2
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht

een eerlijke oproep aan jullie die met veel moeite tegen de stroom in roeien om de ware gebeurtenissen van die gruwelijke dag te achterhalen.

Maar ik heb een bemerking; op het forum en op vele info websites die we van jullie krijgen worden we overstelpt door feiten, dikwijls chaotisch aan elkaar geplakt zodat een beginnende geinteresseerde algauw overmand wordt met een gevoel "amai amai, wa's me dat hier".

Ik wil graag meer weten, en vooral dit: als ik mensen wil aanmanen tot een béetje kritisch te zijn tov de media en de amerikaanse officiele "rapporten" dan komt het onderwerp 9/11-inside job onvermijdelijk boven.
Mijn vraag is nu, kan iemand mij een website geven waar de belangrijkste inconsequenties en contradicties beknopt en eenvoudig uitgelegd, opgesomd worden. Of kunnen jullie dat zelf doen op dit forum?
Dat zou een hele hulp zijn in een doordeweekse discussie met eender wie. "Ja maar op de TV zeiden ze dat... " "En CNN beweerde dat..." etc etc. daar kunt ge enkel op terugbijten met sterke, beknopte en verstaanbare argumenten.

alvast bedankt,
ik vrees dat zo'n oproep, welliswaar net het omgekeerde principe, reeds in het verleden is gemaakt...
het betrof een poging om al waar zowel believers als non-believers gemeenschappelijk het eens over waren op te sommen
met andere woorden ... om vanuit daar te bepalen waar de lacunes, tegenstrijdigheden en zaken die voor beiden best nog eens onderzocht zouden worden lagen

jammer genoeg is die poging nogal vlug om zeep geholpen
praha is offline  
Oud 31 augustus 2006, 02:42   #3
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht

Omdat ik weet dat jij oprecht bent wil ik di even adresseren.

Citaat:
Ik weet het, ik weet het. Was bij mij in het begin ook zo. Als je als totale leek ineens wordt geconfronteerd met dingen als Norad en Core Colums en FAA en ATC's en weet ik wat nog allemaal, dan is dat niet eenvoudig om hier de discussie te kunnen volgen.

Citaat:

alvast bedankt,
Als ik je één adres moet geven dan zou zeggen probeer deze eens.
http://911research.wtc7.net/
Ze is enorm goed onderverdeeld, je kan zelf kiezen waar je meer wil over weten. (ze hebben zelfs en sectie waar alle inconsquenties en contradicties worden opgesomd, dacht ik.)
En niet te vergeten, ze heeft enorm veel BEELDEN van die dag die u waarschijnlijk nog nooit hebt gezien.
Let op, er zullen er u komen "waarschuwen" dat dit een CONSPIRACYsite is, of een NEPsite, of zoeits... maar als u MIJ wil vertrouwen, deze site is één van de besten die ik ken.
Ze gaat btw uitsluitend over 9/11. Geen NWO en aanverwanten, enkel 9/11 info.
PS, indien u specifiek over de instortingen van het WTC iets wil "leren", raad ik u aan Jim Hoffman's analyses en powerpointpresentations eens te bekijken.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 31 augustus 2006 om 02:47.
democratsteve is offline  
Oud 31 augustus 2006, 11:36   #4
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

okay

danke!
Ambiorix is offline  
Oud 31 augustus 2006, 12:57   #5
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Mag ik jullie verzoeken om die uitleg in de reeds bestaande threads te posten?

mvg,
Arnold.
Arnold is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be