![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() En in de andere rechtse partijen! Hoe de protesten tegen Eurabie te
counteren? Zie hoe de rechtse partijen zogenaamd de krachten niet kunnen bundelen en dat persoonlijk gewin belangrijker is dan de algemene zaak. Ik vraag mij wel eens af welke vrijmetselaar en landverrader aan het hoofd staat van deze volksverlakkerij http://www.freemasonrywatch.org Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#2 |
|
![]() Pas maar op als je deze url aanklikt want het staat niet leuk als de
AIVD de cache van je provider leegt , voor dat je het weet lig je in het bakje "niet aangepast " van der Donner controle dienst. Je staat nog eens te kijken waar het schuim v.d. LPF bijna vier jaar lang met zijn klauw voor omhoog heeft gestaan . Een bijna ongebreidelde macht heeft geschapen voor " de dienst Einthoven " , en dan vooral geen onderzoek doen naar het oorlogsverleden van bovenstaande meneer. Zoals G. van As (LPF) al zei : we doen het niet voor Piet Paardelul . En dat pas perfect in het "normen en waarden besef " van onze grote roerganger Jan Peter en zijn secondant Donner ( waarom blijf ik die naam toch steeds tegenkomen in de oorlogsgeschiedschrijving ). |
![]() |
#3 |
|
![]() "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > En in de andere rechtse partijen! Hoe de protesten tegen Eurabie te > counteren? Zie hoe de rechtse partijen zogenaamd de krachten niet kunnen > bundelen en dat persoonlijk gewin belangrijker is dan de algemene zaak. Ik > vraag mij wel eens af welke vrijmetselaar en landverrader aan het hoofd > staat van deze volksverlakkerij > > http://www.freemasonrywatch.org > > > Groetjes, > Barbarossa ik denk niet dat je t echt wilt weten, maar fraai zal t vast niet zijn groeten dolphin |