![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Chief yew betcha wrote:
> thobias wrote: >> En dan bedoel ik het schreeuwende voetbal/SBS6-volk, welke het >> merendeel van de bevolking vormt heeft een afkeer van >> andersdenkenden. Het is gewoon een dom volkje dat mensen met andere zienswijzen en een >> andere mening probeert de mond te snoeren. >> >> Ha, bij mij zal het niet lukken en ik zal me uiterst inspannen om het >> volkje te laten zien hoe dom het is. > > Ga jij als homo zijnde eens lekker naar je Polen terug, kijken hoe > ruimdenkend ze daar zijn, zeurpiet. Nog even een toevoeging: 123 Teletekst wo 30 aug *************************************** Kaczynski verdedigt beleid bij EU *************************************** ` Premier Kaczynski van Polen heeft in Brussel het beleid van zijn regering verdedigd.Het was zijn eerste officiële bezoek aan EC-voorzitter Barroso.In het gesprek ontkende de premier dat Polen homo's discrimineert en noemde hij het Poolse antisemitisme "een mythe". Barroso zei later dat hij erop rekent dat de Europese Unie goed met de nieuwe Poolse regering kan samenwerken.Veel EU-landen hebben bezorgdheid geuit over de conservatieve en nationalistische uitspraken van deze Poolse regering. De twee spraken ook over de Poolse wens om de doodstraf in te voeren.Barroso zei niet wat daarover is besproken. |