![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Transport Tycoon. Een oud spel dat veel gamers graag gespeeld hebben.
Een van de TT versies is Trasport Tycoon Deluxe voor Windows. Dit spel is nog altijd een klassieker, maar je kan het niet op Windows XP spelen. Daar komt nu verandering in dankzij open TTD. Dit is een open source versie van TTDX, maar dan aangepast aan vandaag; betere AI, grotere mappen, meer opties, en een goede Multiplayer. Omdat Open TTD gratis is, kan iedereen het spelen. Open TTD kan je hier halen. Let wel op! Open TTD heeft sommige bestanden nodig van TTDX. Omdat TTDX abandonware is, kan je het gratis en zonder problemen hier halen. Wie speelt mee multiplayer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de geniaalste spelen ooit, nietwaar? Die grote kaarten durven wel eens flink te gaan schokken op mijn traag laptopje. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik 460 treinen (elk twee locomotieven en 10 wagons), 436 wegvoertuigen, 150 vliegtuigen en 72 schepen heb lopen rondcrossen.
![]() Multiplayer heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld, maar ik zou het wel eens willen proberen. Ik weet niet wat de nieuwste versie is, maar ik heb hier 0.4.0.1 staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() De nieuwste versie is: 0.4.8.
Multiplayer is héél eenvoudig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor de vorige versies en games die niet onder xp draaien moet je gewoon dosbox gebruiken Maar nietemin een fantastisch verslavend spel |
|
![]() |
![]() |