![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Achterban volgt Leterme niet
Nogal wat CD&V-mandatarissen lieten de jongste dagen verstaan dat zij het volstrekt oneens zijn met het dictaat dat Yves Leterme in Humo uitsprak. De CD&V-burgemeester van Schoten, Harrie Hendrickx, ging gisteren zelfs openlijk in tegen zijn minister-president. "Met alle respect voor de eerlijkheid in het interview met de minister-president, heb ik toch een andere mening", stelde Hendrickx op zijn webstek. De CD&V'er verwerpt daarmee de voorakkoorden die de nationale partijtop van CD&V heeft afgesloten met VLD en SP.A. De Schotense burgemeester reageerde op een open brief van Vlaams Belang-lijsttrekster Marie-Rose Morel, die Hendrickx eraan herinnerde dat hij eerder dit jaar een voorakkoord met VLD ontkende en samenwerking met Vlaams Belang niet bij voorbaat uitsloot. Morel: "Ik durf dus te hopen dat u moedig genoeg zal zijn om het dictaat van Yves Leterme naast u neer te leggen en in tegenstelling tot de CD&V-partijtop wél respect zal tonen voor het verkiezingsresultaat van 8 oktober." Of CD&V'ers ook de rug zullen rechten als het er écht op aan komt, valt nog af te wachten. Maar tal van CD&V-mandatarissen lijken alvast niet onder de indruk van de bedreigingen van Yves Leterme. Zo moet dat zijn......één man één woord. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Achterban volgt Leterme niet > > Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er al eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de volksbedriegers. Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het tromgeroffel van Beck Dicht. |
![]() |
#3 |
|
![]() "PP" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Achterban volgt Leterme niet >> >> > Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er al > eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de > volksbedriegers. > Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het > tromgeroffel van Beck Dicht. > Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. Volgende zwarte zondag is in aantocht. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#4 |
|
![]() "PP" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Achterban volgt Leterme niet >>>> >>>> >>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>> al >>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de >>> volksbedriegers. >>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>> >> >> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >> >> > Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle > behangstemmers hun bolletje willen rood maken. > zo zal dat zijn, een lange zwarte zondag. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "PP" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Achterban volgt Leterme niet >>> >>> >> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >> al >> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de >> volksbedriegers. >> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >> tromgeroffel van Beck Dicht. >> > > Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. > Volgende zwarte zondag is in aantocht. > > Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle behangstemmers hun bolletje willen rood maken. |
![]() |
#6 |
|
![]() Op Thu, 31 Aug 2006 20:21:05 +0200 schreef PP:
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Achterban volgt Leterme niet >>>> >>>> >>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>> al >>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de >>> volksbedriegers. >>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>> >> >> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >> >> > Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle > behangstemmers hun bolletje willen rood maken. No fear, de mongool krijgt een apart kieshokje om bollekes te kleuren. Er wordt nl. al lang electronisch gestemd in Sint-Niklaas. -- Nicole |
![]() |
#7 |
|
![]() Op Thu, 31 Aug 2006 18:23:02 GMT schreef Ghingis Khan:
> "PP" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> Achterban volgt Leterme niet >>>>> >>>>> >>>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>>> al >>>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de >>>> volksbedriegers. >>>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>>> >>> >>> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >>> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >>> >>> >> Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle >> behangstemmers hun bolletje willen rood maken. >> > zo zal dat zijn, een lange zwarte zondag. Zou kunnen dat jullie feesten tot een stuk in de nacht, om dan onder de morgen af te druipen met de staart tussen de benen, goed wetenende dat het weer eens de zoveelste Pyrrhus overwinng was. Weer voor 6 jaar den boom in. -- Nicole |
![]() |
#8 |
|
![]() "PP" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]...
> > Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle > behangstemmers hun bolletje willen rood maken. > Vooral aangezien een flink aantal ervan een zwartbruin potloodstompje in hun vettige broekzak hebben zitten. u. |
![]() |
#9 |
|
![]() On Thu, 31 Aug 2006 20:23:32 +0200, Nicole <[email protected]>
wrote: >Op Thu, 31 Aug 2006 20:21:05 +0200 schreef PP: > >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> Achterban volgt Leterme niet >>>>> >>>>> >>>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>>> al >>>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de >>>> volksbedriegers. >>>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>>> >>> >>> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >>> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >>> >>> >> Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle >> behangstemmers hun bolletje willen rood maken. > >No fear, de mongool krijgt een apart kieshokje om bollekes te kleuren. >Er wordt nl. al lang electronisch gestemd in Sint-Niklaas. Dedju: En hij was net zo blij met zijn schommelpaard (zo voelt hij zich weer op de steppe:-)) dat hij gekregen had voor zijn 2 miljardste idiote posting:-) Hier zie je hem in actie met Lowieke: http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 |
![]() |
#10 |
|
![]() "Nicole" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Thu, 31 Aug 2006 20:21:05 +0200 schreef PP: > >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> Achterban volgt Leterme niet >>>>> >>>>> >>>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>>> al >>>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar >>>> de >>>> volksbedriegers. >>>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>>> >>> >>> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >>> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >>> >>> >> Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle >> behangstemmers hun bolletje willen rood maken. > > No fear, de mongool krijgt een apart kieshokje om bollekes te kleuren. > Er wordt nl. al lang electronisch gestemd in Sint-Niklaas. > -- > Nicole > > Hun eigen hokje om te stemmen en dan durven die nog zeggen dat de Freddy een verzuurde mens is. |
![]() |
#11 |
|
![]() "Nicole" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Thu, 31 Aug 2006 18:23:02 GMT schreef Ghingis Khan: > >> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> Achterban volgt Leterme niet >>>>>> >>>>>> >>>>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht >>>>> er >>>>> al >>>>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar >>>>> de >>>>> volksbedriegers. >>>>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>>>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>>>> >>>> >>>> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >>>> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >>>> >>>> >>> Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle >>> behangstemmers hun bolletje willen rood maken. >>> >> zo zal dat zijn, een lange zwarte zondag. > > Zou kunnen dat jullie feesten tot een stuk in de nacht, om dan onder de > morgen af te druipen met de staart tussen de benen, goed wetenende dat > het weer eens de zoveelste Pyrrhus overwinng was. > > Weer voor 6 jaar den boom in. > -- > Nicole > > Doe geen moeite hij is druk bezig bolletjes aan het kleuren in zijn kleurboek. Volgende week is het trouwens prijsuitreiking van de kleurwedstrijd in de Eigen- kinderen- eerst tent, de winnaar mag op de schoot zitten van Kabouter Klop en mee schelden met Swasti-K3. |
![]() |
#12 |
|
![]() Op Thu, 31 Aug 2006 20:51:51 +0200 schreef luc.vd:
> On Thu, 31 Aug 2006 20:23:32 +0200, Nicole <[email protected]> > wrote: > >>Op Thu, 31 Aug 2006 20:21:05 +0200 schreef PP: >> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> Achterban volgt Leterme niet >>>>>> >>>>>> >>>>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>>>> al >>>>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de >>>>> volksbedriegers. >>>>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>>>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>>>> >>>> >>>> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >>>> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >>>> >>>> >>> Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle >>> behangstemmers hun bolletje willen rood maken. >> >>No fear, de mongool krijgt een apart kieshokje om bollekes te kleuren. >>Er wordt nl. al lang electronisch gestemd in Sint-Niklaas. > > Dedju: En hij was net zo blij met zijn schommelpaard (zo voelt hij > zich weer op de steppe:-)) dat hij gekregen had voor zijn 2 miljardste > idiote posting:-) > > Hier zie je hem in actie met Lowieke: > > http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 LOL, Khan and the gang. -- Nicole |
![]() |
#13 |
|
![]() Nicole schreef:
> Zou kunnen dat jullie feesten tot een stuk in de nacht, om dan onder de > morgen af te druipen met de staart tussen de benen, goed wetenende dat > het weer eens de zoveelste Pyrrhus overwinng was. > > Weer voor 6 jaar den boom in. dat is het enige wat de traditionele partijen nog hebben: het genot van de macht. het genot van beloond te worden voor hun goed beleid moeten ze al +- 20 jaar missen. -- kjetil voor een .vl-extensie: http://puntvl.net |
![]() |
#14 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "PP" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle >> behangstemmers hun bolletje willen rood maken. >> > > Vooral aangezien een flink aantal ervan een zwartbruin potloodstompje in > hun vettige broekzak hebben zitten. > u. > Zo kennen we ze beliegen en bedriegen om het nadien op een ander te steken de nieuw politiek correcte. |
![]() |
#15 |
|
![]() "PP" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]...
> > Zo kennen we ze beliegen en bedriegen om het nadien op een ander te steken > de nieuw politiek correcte. > Deze perfide poujadisten willen - onder de pseudowetenschappelijke leiding van ene Mechelse amateur - den Dikken herschrijven, die terecht stelt: "politiek correct: gezegd van (taal)uitingen die in overeenstemming zijn met het politieke streven om historisch achtergestelde groepen (vrouwen, homo's, minderheden) te emanciperen". Tegen deze recuperatieve revisionisten zeg ik dit: tot op de barricaden! u. |
![]() |
#16 |
|
![]() Op Thu, 31 Aug 2006 19:05:25 +0200, schreef PP:
> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Achterban volgt Leterme niet Deze achterban wel hoor. |
![]() |
#17 |
|
![]() Op Thu, 31 Aug 2006 20:46:20 +0200, schreef PP:
> Hun eigen hokje om te stemmen en dan durven die nog zeggen dat de Freddy een > verzuurde mens is. Zo lang je maar niet de woorden "ondergrondse parking" uitspreekt. Sorry Freddy, maar het IS een ondergrondse parking, en als het aan ons ligt, dan komt die tweede ingang er. Hij mag dan nog zo veel referendums organiseren met zijn liberale kalotentrekkers als hij wil. De parking is van Jef, niet van Freddy. En dat rond punt aan Het Woord: dat is bijlange nog niet afgeschreven. Integendeel. Er is veel gewerkt, maar wie zijn de bouwmeesters? Juist. |
![]() |
#18 |
|
![]() Op Thu, 31 Aug 2006 20:21:05 +0200, schreef PP:
> > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Achterban volgt Leterme niet >>>> >>>> >>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>> al >>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar de >>> volksbedriegers. >>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>> >> >> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >> >> > Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle > behangstemmers hun bolletje willen rood maken. In sinnekloas is het niet meer met bollekes, wij stemmen hier elektronisch. |
![]() |
#19 |
|
![]() "Amedee Van Gasse (localhost)" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Thu, 31 Aug 2006 19:05:25 +0200, schreef PP: > >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Achterban volgt Leterme niet > > Deze achterban wel hoor. Tja...maar jij bent dan ook......niets. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#20 |
|
![]() "Nicole" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... >> http://youtube.com/watch?v=QDehTfim014 > > LOL, Khan and the gang. > -- Gun deze kluchtige klunzen een plaatsje op de affiche van http://www.humo.be/sound_video/rocka...rock%20blok%22 u. |