![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nadat in de loop van deze week
de aanval op Irak verkeerd bleek blijkt Bush' IQ laag en dan rijst de vraag waarom de States zich op hem verkeek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() far from it om Bush te verdedigen..
maar toch : HOE stelt die onderzoeker de IQ's vast? Blijkbaar niet via rechtstreekse onderzoeken en vragen. en een gemiddeld IQ voor Bush van net onder de 120.. weet wel dat de amerikaantjes Dankzij hun IQ testjes vlot 5 tot 10 puntjes meer scoren dan de testen die hier in West europa gebruikelijk zijn maar toch. Zelfs als die maar 115 haalt...hoeft dat geen probleem te zijn voor zijn functie. wat het inschatten van de lange termijn effecten betreft , dat is heel wat anders ! Waarom die verkozen is ? Omdat de USA ALLANG geen democratie meer is , maar een combinatie van een oligarchie en een vleugje theocratie. Ze zijn nog democratisch in de zin dat iedereen stemrecht heeft maar voor de rest zijn het bedrijven en lobbygroepen die het daar voor het zeggen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind niet dat Bush een dommerik is, hij geeft toch alleszinds die indruk heeft. Wat wel is, is dat hij dikwijls een mal figuur slaat. Hij heeft alleszinds mentale problemen denk ik.
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk niet dat je aan zijn beleid kan zien dat hij dom is of niet omdat het niet alleen Bush zijn beleid is. Met Cheney zou het denk ik niet anders gegaan zijn en die is volgens mij best wel slim.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 10 september 2006 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Bush is misschien niet zo dom, die neo-conservatieve klik weet best wel wat ze doet alleen is het verzet tegen hun plannen (of dus de plannen van de imperiale staat e.d.) groter dan verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Laatst gewijzigd door Gun : 10 september 2006 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() En hoe werd het IQ van die presidenten vastgesteld? Is een beetje te belachelijk voor woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() Bent u de echte? Zegt BRIGITTE G U iets?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 10 september 2006 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Die cijfers dat ze zeggen kloppen niet. Er is maar één president die officieel zijn IQ heeft gegeven, en dat was Jimmy Carter met een IQ van 176.
Maar zoals we weten zegt IQ niets. Sommige presidenten zijn criminele psychopaten. Welliswaar intelligent, maar ze geven gheen moer om het volk.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 11 september 2006 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Laag is hier een zeer selectieve woordkeuze. de band 120-140 waarover die kerel kwebbelt komt overeen met bovengemiddeld tot sterk bovengemiddeld. 2. Ik vraag me af op welke wetenschappelijk verantwoordde manier die kerel tot dat resultaat is gekomen. Lijkt mij eerder een mediawerkje dan iets degelijks te zijn. 3. Intelligentie is an sich zeker geen maatstaf voor degelijk of zelfs 'verstandig' beleid. Daar komen ook nog heel wat andere aspecten bijkijken als persoonlijke integriteit, bedoelingen, kwaliteit van de adviseurs, realiteitszin.. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 11 september 2006 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Er ZIJN banden tussen saddam en 9/11 (persoonlijke integriteit) Saddam HEEFT ABC wapens (idem) We gaan naar Irak om het te BEVRIJDEN (idem en bedoelingen) De troepen zullen NA MAXIMAAL TWEE jaar terug getrokken kunnen worden (kwaliteit van de adviseurs) Er is GEEN burgeroorlog ! (realiteitszin) things are going good....God has ....we're winning....enz enz. ![]() ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2006 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Euh Bruut Geweld, volgens mij vergist u zich, het is spijtig voor hen dat het uitkwam (gelukkig pas achteraf zoveel commotie) maar ik meen echt niet dat Bush die onzin allemaal zelf geloofde, hij en zijn kliek hebben gewoon mooi geprobeerd de Amerikanen (en de internationale gemeenschap en publieke opinie) dat mooi te laten slikken om hun agenda door te drukken, en ze zijn er nog vaak genoeg in geslaagd ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() IQtest vind ik niet echt betrouwbaar,ik denk niet dat bush zo dom is zoals hij zich voordoet, hij heeft immers toch de tweede presidentsverkiezingen gewonnen(wat ik nog steeds niet kan vatten) en kijk maar naar zijn administration, hij weet welke personen uit te kiezen
Laatst gewijzigd door nubian : 11 september 2006 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() After all, democracy is the reign of the most equally shared stupidity...
GreetzZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij gebruikt de domheid van de anderen om zijn doel te bereiken...... het Midden-Oosten te verzwakken. Net zoals hij ook niet echt een sterk Europa wenst. De sterksten wensen dikwijls de sterksten te blijven en als je zelf niet echt meer militair kan groeien dan moet je verhinderen dat de anderen op jouw niveau komen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 11 september 2006 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
President Reagan werd ook een tijdje als een cowboy aanzien die een atoomoorlog wilde ontketenen . Toen de Sovjetunie tenslotte toch kraakte was hij ineens een staatsman , of toch niet , toen was Gorbatsjov ineens de staatsman . Begrijpe wie kan ( wellicht is mijn IQ te laag ) |
|
![]() |
![]() |