![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Winants wellicht chef Staatsveiligheid
za 09/09/06 - De Brusselse advocaat-generaal Alain Winants wordt wellicht het nieuwe hoofd van de dienst Staatsveiligheid. De benoeming is echter nog niet officieel. Winants was een van de namen die eerder als kandidaat waren gemeld. Voor hij benoemd kan worden, moet er wel nog een veiligheidsonderzoek worden gevoerd. Wellicht kan Winants daarna Koen Dassen opvolgen als administrateur-generaal van de Staatsveiligheid. Winants is nu de nationale bijstandsmagistraat voor financiële criminaliteit. Hij superviseert ook de diensten tegen terrorisme en grootbanditisme in de hoofdstad. Alain Winants is voor het grote publiek echter beter bekend als aanklager in het proces tegen de vzw's van het Vlaams Blok en op de processen over de genocide in Rwanda en tegen de Hongaarse moordenaar Andras Pandy bron webset VRT hij heeft zijn beloning al bijna binnen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie sprak ook weer van extreem-rechtse terreur?
De terreur die ik allang verwachtte, komt er: WAALSE terreur. Vlaams-nationalisten zullen niet meer veilig zijn, let op mijn woorden! En toch zullen we ze verslaan, la francofonie! VLAANDEREN VRIJ! VRIJHEID VOOR VLAANDEREN! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Dat de NVA dan maar rap verandert van kartelpartner anders zal het bij woorden blijven (zoals altijd)
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() deze functie nodig om 'de job af te maken' ?
|
![]() |
![]() |