Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 09:25   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard Geplande aanslagen militairen : inside job? NWO?

Na de tienduizenden berichten op duizenden pagina's in tientallen threads over de NWO, Inside Jobs, 9/11, opzettelijk angst aanjagen, fake verijdelde aanslagen, etc.... vroeg ik mij af op welke manier de huidige arrestaties van extreem-rechtse elementen in België, die aanslagen planden, hierbij kaderen.

Is dit ook opgezet spel?
Waren die aanslagen echt gepland of is dit gewoon om de bevolking angst te geven?
Mochten de aanslagen zijn gepleegd : was dit een inside job?
Maakt heel dat verhaal deel uit van het complot van de NWO?
Is Patrick Dewael lid van de NWO?
.....

Op al deze vragen en nog veel meer zou ik graag zien hoe Exodus en consoorten dit gaan invullen.

Ben benieuwd.
Oud 8 september 2006, 09:33   #2
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Na de tienduizenden berichten op duizenden pagina's in tientallen threads over de NWO, Inside Jobs, 9/11, opzettelijk angst aanjagen, fake verijdelde aanslagen, etc.... vroeg ik mij af op welke manier de huidige arrestaties van extreem-rechtse elementen in België, die aanslagen planden, hierbij kaderen.

Is dit ook opgezet spel?
Waren die aanslagen echt gepland of is dit gewoon om de bevolking angst te geven?
Mochten de aanslagen zijn gepleegd : was dit een inside job?
Maakt heel dat verhaal deel uit van het complot van de NWO?
Is Patrick Dewael lid van de NWO?
.....

Op al deze vragen en nog veel meer zou ik graag zien hoe Exodus en consoorten dit gaan invullen.

Ben benieuwd.
Ik zie hier niet meer in dan de feiten dat we nu kennen. Militairen en burgers die samenzweerden om aanslagen te plegen voor bepaalde doeleinden, die we nog moeten kennen.

Er valt daar niets meer over te zeggen.

Ik denk niet dat dit kadert in een plan voor de bevolking angst aan te jagen, want dan zouden ze wel moslims gebruikt hebben.
Oud 8 september 2006, 09:39   #3
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik zie hier niet meer in dan de feiten dat we nu kennen. Militairen en burgers die samenzweerden om aanslagen te plegen voor bepaalde doeleinden, die we nog moeten kennen.

Er valt daar niets meer over te zeggen.

Ik denk niet dat dit kadert in een plan voor de bevolking angst aan te jagen, want dan zouden ze wel moslims gebruikt hebben.
Als ik jouw goed begrijp : wanneer ze moslims hadden aangehouden dan kaderde dit verhaal wèl in een plan om de bevolking angst aan te jagen, en wanneer het geen moslims zijn, dan niet?
Oud 8 september 2006, 09:43   #4
Jo Creten
Schepen

Standaard

Het zou natuurlijk ook kunnen dat die militairen (al dan niet met extreem-rechtse sympathieën) gewoon graag aan illigale wapenhandel deden en de wapens evengoed aan moslim-fundamentalisten als aan welk ander slag extremisten dan ook bereid waren te verkopen.
Jo Creten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 09:47   #5
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Je bent niet de eerste die dit zegt. Gisteren nog had ik een gesprek met iemand die beweerde dat dit allemaal "gepland" was en dat het allemaal zorgvuldig gekozen was om zo "vrijheid-berovende" wetten in het parlement te gooien.
Oud 8 september 2006, 09:49   #6
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Oh leuk we gaan speculeren: Ik zeg dat het een complot van de Mossad icm de CIA was om extreem-rechts en dus ook het VB een slechte naam te geven. Dit alles natuurlijk met medeweten van de overheid en in opdracht van de NWO.
Brandaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 09:55   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik jouw goed begrijp : wanneer ze moslims hadden aangehouden dan kaderde dit verhaal wèl in een plan om de bevolking angst aan te jagen, en wanneer het geen moslims zijn, dan niet?
Haaaaaa, d�*�*rom laat Onkelinx het moslimterrorisme dus betijen: om ons niet ongerust te maken.
Oud 8 september 2006, 09:56   #8
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Oh leuk we gaan speculeren: Ik zeg dat het een complot van de Mossad icm de CIA was om extreem-rechts en dus ook het VB een slechte naam te geven. Dit alles natuurlijk met medeweten van de overheid en in opdracht van de NWO.
Het is toch "toevallig" dat juist als het bijna verkiezingen zijn, juist op het moment dat de regering een controversiele wet wil laten goedkeuren die de vrijheid van Samenkomst en vereniging wil aantasten. Dat er dan juist in een onderzoek dat al enkele jaren loopt plots een doorbraak komt.
Moest de CIA vlak voor de "midterm" verkiezingen Osama oppakken of een aanslag verijdelen dan zou dit hier onmiddellijk als opgezet aanzien worden en dit niet??
Oud 8 september 2006, 09:56   #9
exodus

Standaard

Citaat:
Dan was het meer mogelijk, maar niet noodzakelijk zo natuurlijk.
Oud 8 september 2006, 09:58   #10
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Haaaaaa, d�*�*rom laat Onkelinx het moslimterrorisme dus betijen: om ons niet ongerust te maken.
de minister van Justitie faalt in haar taak mbt het moslimfundamentalisme.
Zo liet ze jarenlang de CIB zijn gang gaan hoewel er genoeg aanwijzingen waren dat deze organisatie recruteerde en propaganda maakte voor de Jihad.
Oud 8 september 2006, 10:00   #11
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan was het meer mogelijk, maar niet noodzakelijk zo natuurlijk.
Alles wat tot nu toe gebeurd is in de V.S., in de VK, in Spanje, en elders, betreffende aanslagen , verijdelde aanslagen , enz... dat was allemaal �* la minute een inside job, opgezet spel, etc...

Maar nu er arrestaties gebeuren in België onder extreem-rechtse blood en honour gekken die je in jouw NWO verhaal niet goed kunt kaderen, dan gaat het plots over "...kadert niet in een plan..." of "...was mogelijk, maar niet noodzakelijk..."

Selectieve zekerheid & twijfels. Naar gelang wat beter in jouw complot-verhaal past. Zo komt het in ieder geval over Exodus.
Oud 8 september 2006, 10:02   #12
Jo Creten
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Je bent niet de eerste die dit zegt. Gisteren nog had ik een gesprek met iemand die beweerde dat dit allemaal "gepland" was en dat het allemaal zorgvuldig gekozen was om zo "vrijheid-berovende" wetten in het parlement te gooien.
We gaan zien he welke informatie we verder nog krijgen. Maar het onderzoek liep al twee jaar. Het was nu in een fase "dat er illegaal wapens verhandeld werden".

Volgens mij was het gewoon een bende krapuul die geld wou verdienen aan illegale wapenhandel. En paramilitaire oefeningen? Ne mens mag toch wel een hobby hebben zeker.
Oud 8 september 2006, 10:04   #13
Brandaan
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Het is toch "toevallig" dat juist als het bijna verkiezingen zijn, juist op het moment dat de regering een controversiele wet wil laten goedkeuren die de vrijheid van Samenkomst en vereniging wil aantasten. Dat er dan juist in een onderzoek dat al enkele jaren loopt plots een doorbraak komt.
Moest de CIA vlak voor de "midterm" verkiezingen Osama oppakken of een aanslag verijdelen dan zou dit hier onmiddellijk als opgezet aanzien worden en dit niet??
Ik sluit het niet uit dat het opgezet is, maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk. Wat me trouwens wel opvalt is dat vooral Vb'ers dit aan het VB linken met dit soort complottheorieën.
Maar al dit speculeren is natuurlijk vrij onzinnig en dat is het enige wat ik hier verder over kwijt wil.
Oud 8 september 2006, 10:06   #14
Brandaan
Minister

Standaard

Citaat:
Alles wat tot nu toe gebeurd is in de V.S., in de VK, in Spanje, en elders, betreffende aanslagen , verijdelde aanslagen , enz... dat was allemaal �* la minute een inside job, opgezet spel, etc...

Maar nu er arrestaties gebeuren in België onder extreem-rechtse blood en honour gekken die je in jouw NWO verhaal niet goed kunt kaderen, dan gaat het plots over "...kadert niet in een plan..." of "...was mogelijk, maar niet noodzakelijk..."

Selectieve zekerheid & twijfels. Naar gelang wat beter in jouw complot-verhaal past. Zo komt het in ieder geval over Exodus.
Dat is juist het mooie aan samenzweringstheorioeën: je kijkt selectief naar je informatie en neemt alleen dingen die in je straatje passen erin op.

Laatst gewijzigd door Brandaan : 8 september 2006 om 10:06.
Brandaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:06   #15
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
We gaan zien he welke informatie we verder nog krijgen. Maar het onderzoek liep al twee jaar. Het was nu in een fase "dat er illegaal wapens verhandeld werden".

Volgens mij was het gewoon een bende krapuul die geld wou verdienen aan illegale wapenhandel. En paramilitaire oefeningen? Ne mens mag toch wel een hobby hebben zeker.
Ze hebben plannen gevonden met doelwitten om aanslagen te plegen. En ook brieven om de verantwoordelijkheid van de aanslagen op te nemen.

Er was meer aan de hand dan een vulgaire wapenhandel.
Oud 8 september 2006, 10:12   #16
exodus

Standaard

Citaat:

Blood and Honour zijn juist tegenstanders van moslims? Het is toch duidelijk dat het hier over iets totaal anders gaat?

Het heeft hier niets te maken met de internationale dreiging van moslimsterrorisme, die duidelijk wel fake is.
Oud 8 september 2006, 10:13   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik blijf het een ongelofelijk toeval vinden dat het zo een maandje voor de klein geld verkiezingen gebeurd, dat vinden van "extreem rechtse voorbereide aanslagen".

Wat zouden "ze" willen ze bereiken met die aanslagen? Een sfeer van terreur als bijvoorbeeld het Vlaams Belang niet met sprongen vooruit gaat? Dat gaat de kansen echt wel verhogen bij de volgende verziekingen.

Mare, Antoon, als de staatsveiligheid op mijn computer gaan kijken, gaan ze bewijzen vinden dat ik kannibalistisch ben, en gruwelijke foltering toepas op mijn politieke tegenstanders. De bouw van enorme oorlogsschepen plan en een Nova bom wil hebben waarbij Tsar Bomba een natte voetzoeker lijkt.
En bovenal, een stappenplan hoe de perfecte aanslag te organiseren.
Wil iemand Antwerpen ontvolken? Of Brussel voor miljarden afpersen?

Oftewel, net zoals ik al aanhaalde in de andere tread over deze "onfris getimede aanslagverijdeling". Bewijzen zijn snel gevonden, of geplaatst.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:15   #18
Brandaan
Minister

Standaard

Citaat:
Het heeft hier niets te maken met de internationale dreiging van moslimsterrorisme, die duidelijk wel fake is.
Ja héééél duidelijk.
Oud 8 september 2006, 10:17   #19
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
De NWO is dus aan de lopende band aanslagen aan het ensceneren. Pallywood is dus veel groter dan verwacht. Ze steken zelfs Bollywood naar de kroon qua productie. En zowat alle journalisten ter wereld zijn oftewel perfect misleid, oftewel mee in het complot.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:29   #20
Jo Creten
Schepen

Standaard

Citaat:
Ze hebben plannen gevonden met doelwitten om aanslagen te plegen. En ook brieven om de verantwoordelijkheid van de aanslagen op te nemen.

Er was meer aan de hand dan een vulgaire wapenhandel.
Ik wou het even ridiculiseren om aan te tonen dat niemand er wat aan heeft en dat mensen die met wapens hun doel willen bereiken altijd niet-bedoelde neveneffecten teweeg brengen.

Maar ik denk niet dat dit feit in het voordeel is, noch van de VLD, noch van het VB.

Het zal wellicht bij een aantal mensen hun ideeën over extremisme wijzigen.

En anderzijds zal het de afstand tussen het VB en V&H en andere dergelijke groeperingen (noodgedwongen) vergroten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be