![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dit is wat nu letterlijk op VTM-teletekst staat P.105
Het exstreemrechtse BBET had plannen om Filip Dewinter te vermoorden en de moord op de moslims in de schoenen van de moslims te schuiven , waarop onzen Abou Jahjah zou worden vermoord . Dit alles wordt bevestigd door de hoogste gerechterlijke kringen . Het gerecht begint te beseffen dat ze een blunder hebben begaan door een bende cafézitters als terroristen te aanzien en beginnen nu in de meest letterlijke en figuurlijke zin door te slaan om hun vel te redden . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En dan te zeggen dat alle parketmagistraten van het parket Dendermonde rechtstreeks of onrechtstreeks familie zijn van de al of niet gewezen ministers De Gught , Verwilghen , De Batselier en D'hondt !
Laatst gewijzigd door Kaffer : 12 september 2006 om 23:12. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien moeten we niet honderd keer hetzelfde topic openen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ja maar de versie verandert honderd keer op nen dag
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook walgelijk van een politieke moord, gepland op een leider van een grote partij je tot giechelen aanzet. Hijzelf kan er helemaal niet om lachen, en iedereen die bij zijn hoofd is ook niet. Vtm houdt geplande aanslagen op abou jahajah en Dewinter staande Citaat:
Jij echter... Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 september 2006 om 23:56. |
||
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de hoogste gerechterlijke kringen de " aanslag " bevestigen en het parket zulks ontkent dient uiteraard om verwarring te zaaien , omdat ze ook wel merken dat ze niet het nodige politiek effekt uit hun zelf gekreerde soap kunnen halen . Nu hoor je het ook eens van een niet -VB'er . |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Feremans wel volledig zijn
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuw...nd.shtml?p=105 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik lach uiteraard niet met " een geplande aanslag " op een politiek leider , ik lach met het feit dat het gerecht nu inziet dat ze een bende zatlappen nu eenmaal niet kan verkopen als terroristen en zichzelf nu aan het voorbijhollen is . |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Hoe de realiteit de fantasie kan voorbijsteken : mijn reaktie 6 dagen geleden
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() 't zou weer tof zijn geweest denk ik. Schieten ze FDW neer, worden ze waarschijnlijk in elkaar gemept door abou jaja zijn bende en vliegt den abou waarschijnlijk nog in den bak wegens dooslag en kregen onze terroristjes de guido demoor prijs overhandigd door vanhecke.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu ze in Dendermonde merken dat hunnen haring niet braad gaan we nogal wat komplotverhalen mogen horen op VTM ! A propos , de vrouw van onzen minister Karel De Gught is politierechter In Dendermonde . Politierechter D'hondt , dat is die rechter die regelmatig in het nieuws komt omdat hij megastrenge straffen uitspreekt voor verkeerszondaars is trouwens het zoontje van ons gewezen minister Paula D'Hondt . Weet iemand hier trouwens wat de naam is van de onderzoeksrechter in dit dossier , want ik kijk weinig TV . Het zou mij niet verbazen dat het hier om Walter Van Der Sijpe ging , niet toevallig een politieke benoeming van de VLD . ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik heb trouwens zo mijn mijn twijfels bij het parket Dendermonde ,
Ze slagen er wel in een kompleet verzonnen " aanslag " door een bende fantasten op te lossen . Anderzijds slagen ze er niet in een echt geplande en echt uitgevoerde aanslag op een rijkswachter binnen hun rechtsgebied , feiten : Lokeren , Sint-Niklaas , Temse , dat is het rechtsgebied Dendermonde , zo'n 10 jaar geleden op te lossen . En wie was daar onderzoeksrechter , inderdaad , Walter Van Der Sijpe ! En vtm ? , dat stond erbij , dat keek ernaar en zweeg erover . Laatst gewijzigd door Kaffer : 13 september 2006 om 00:39. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gerecht van Dendermonde heeft trouwens ook meegekloot (want meewerken kunde dat nauweliijks noemen... ) in het dossier van de bende van nijvel, nog zo iets dat ze nooit hebben kunnen oplossen... Kijk als die skinheads schuldig zijn aan crapuleuze dingen mogen ze die van mj heel zwaar straffen... Maar het valt alleen maar op, dat het belgische gerecht met 2 snelheden werkt. Warp 9 om separatisten te veroordelen, (van 1830 tot nu zijn ze daar heel straf in geweest... ) en Volle kracht achteruit voor alle andere misdrijven en zeker die waar sossen de adel of het hof in betrokken zijn. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat het voor de eerste keer in mijn leven is dat ik FDW 'van zijn melk' heb weten zijn.
Dat die gasten er nog maar over denken om zo'n dingen te doen zegt eigenlijk al genoeg over hun bedenkelijke mentale gezondheid. Hoe fantasierijk of onrealistisch ze ook mogen zijn, zo'n wilde plannen duiden er op dat het niet aangewezen is om deze zaak te minimaliseren. Al heb ik wel de indruk dat er met twee maten en gewichten gewogen wordt. Bij de verdachten zijn een aantal mensen die puur op basis van hun vroegere contacten met Thomas Boutsen worden vastgehouden. Ik kan mij bijvoorbeeld niet indenken dat Tamara (bazin The Viking) achter zijn plannen stond. Hopelijk kan het gerecht een onderscheid maken tussen een echte geflipte maniak zoals Thomas en mensen die maar zeer zijdelings met de zaak te maken hebben. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit terwijl het federaal parket de zaak ontkent. Niettemin is de zaak rond en had jij het bij het rechte eind, hoor....
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Er lopen reeds meerdere topics over dit onderwerp.
U kan hier verder discussiëren: http://forum.politics.be/showthread.php?t=59168 |
![]() |