![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wil jij als Vlaming in Brussel gaan wonen | |||
-Ik ben geen flamingant, een onafhankelijk Vlaanderen met/zonder Brussel is voor mij geen belang. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
-Ik ben flamingant, maar ik ga mijn fermette op het oververkavelde platteland niet verlaten voor een grootstad als Brussel. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
-Ik ben flamingant en zou het misschien evt. overwegen om naar Brussel te verhuizen. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
-Ik ben flamingant en woon al in Brussel. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Naar aanleiding van deze topic, kreeg ik enige inspiratie voor een nieuwe peiling.
Vlaanderen heeft Brussel deels verloren door de verfranste Vlamingen. Maar men kan niet ontkennen, dat heel wat Vlamingen het niet zien zitten om in een grotere stad te wonen, en bijgevolg Brussel weggeven.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die pollkeuzes... Precies of het "Bruxelles et le desert" is... Ooit in Gent, Antwerpen,... geweest, Fishie?
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Jawel, (ik vind ze trouwens een stuk mooier dan Brussel). Maar ik sta hier niet te roepen dat Brussel Vlaams is en dat koste wat kost ook moet blijven.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 16 september 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() die peiling is wat raar hoor.
ik kan gerust leven in een stad, hoef écht geen fermette te hebben. Maar om in Brussel te WONEN.. hmm, dat zie ik mezelf niet direct doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben flamingant, maar ik ga mijn nette, ruime en betaalbare flat in mijn groene en vriendelijke Vlaamse plattelandsgemeente waar het goed vertoeven is NIET inruilen voor een onbetaalbare woonst in de hectische grootstad Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik ben geen flamingant maar een Vlaams-nationalist. Ik kom regelmatig in Brussel maar ik verkies mijn Antwerpse heimat
![]()