![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I "Ende gij solt gansch het talloor opeeten!"
In de gehele lijn van absurditeiten en bizarre vormen van repressie, gaat minister Inge Vervotte (CD&V, bevoegd voor welzijn, volksgezondheid en gezin) modellen op de catwalk verbieden die niet "gezond mager" zijn (naast de catwalk mogen ze blijkbaar wél lopen, maar dat kan haar niet boeien). Wat dat "gezond mager" nu juist inhoudt, bepaalt de minister wel voor u. In een ver land viel een model doodt, en dat mag blijkbaar niet. Een gezond mens zou zeggen: "Ja, kind, dan had je je bord maar leeg moeten eten," of "Misschien had ze dat zelf wel gewilt," neen, de minister moet er een schepje bovenop doen: "De Staat had er moeten zijn om haar bord te doen leegeten." II "Politie geeft nu ook adviezen weg tegen de wet in. Stel zelf je top-tien samen!" Dat mensen het weten is er waarschijnlijk wat uit, maar men is in dit land verplicht bij wet (en strafbaar) om mensen die aan de voordeur van uw eigendom komen een glas kraantjeswater te geven (en ze een toiletbezoek te gunnen). Blijkbaar weten de dieven dat weer wel, want er komen rapporten binnen van mensen die van die wet gebruik maken om binnen te dringen in huizen. Wat doet de politie? Zegt zij: "Ja, we wisten tweehonderd jaar geleden nog niet dat zoiets ooit wel eens zou gebeuren [*kuch*], dus we schaffen die onnozele wet af," neen, ze zegt: "Ajama als je een vermoeden hebt dat het een dief is, gewoon niet binnen laten." Ik ben benieuwd wat het Centrum voor Geijkte Wensen te zeggen zal hebben op een oude blanke dame die een jonge allochtoon niet binnen laat omdat ze vermoedt dat het een dief is waar de politie dat haar gezegd heeft te doen maar het eigenlijk niet legaal is. Dat wordt weer duimen en vingers aflikken, binnenkort.
Laatst gewijzigd door lombas : 19 september 2006 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat niemand meer binnen,
Laatst nog zo'n agressieve verkoper gehad, ... Hij kwam eerst binnen omdat m van de gasmaatschappij, was ,(hij had zo'n officieel badgken en alles... ) later bleek dat hij van een andere gas maatschappij was en ons een abonnement wou aansmeren, ... ik heb daarachter die maatschappij een heel kordaat briefken gestuurd, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zelf de politie komt niet binnen bij mij tenzij ze een huiszoekingsbevel hebben. En iemand die een glas water moet hebben, kan er een krijgen. Ik heb een kraantje aan mijne voorgevel. Het glas moeten ze zelf maar meebrengen... jeezes
![]()
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Het politiek verbieden is geen oplossing.
De samenleving zal zelf op den duur deze ziekelijke vorm van uithongeren veroordelen en vele mensen walgen van deze ziekelijke skeletten. wat men wel mag verbieden zijn de verschillende sites die annorexia aanmoedigen en tips geven hieromtrent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog zoiets, ge moogt, nie zeggen : "XXXXXXX" want dan staat de Yousouf De witte klaar , maar zeggen hoe kinders zich moeten uithongeren tot der dood is allemaal cool en okay... rare wereld waarin da wa leven, ... Langs den ene kant negationisme verbieden, maar die die er even slecht willen uitzien als die sukkelaars die er niet voor kozen, die laten ze hun gang maar gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() BMI tussen 18.5 en 22, volgens de normen van de WHO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vive les lois !
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds aanzienlijker aantallen jongens en meisjes veranderen in vette papzakjes (eenvoudige observatie),en men maakt zich zorgen over die paar die voor skeletje spelen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Minister Vervotte gaat geen verbod invoeren op anorexia, ze wil een charter opstellen met de modellenbureau's en de reclamesector om anorexia gevallen te weren uit modeshows en advertenties. Dit gebeurd alleen maar om de verheerlijking van anorexia tegen te gaan.
Dus indien een of andere libertarische geest het nodig vindt om een modeshow te organiseren met auschwitz modellen, dan zal hij nog steeds vrij zijn om dat te doen. Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 19 september 2006 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werd tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De commerçanten van de mode- en reclame-industrie, die zich graag artiest noemen en opkomen voor hun ridicule vrijheden, verdienen gewoon de goelag. Die kerels zijn verantwoordelijk voor miljoenen neurotische gevallen, die de samenleving en de wereld in zijn geheel zware schade toebrengen.
Alle bendeleden van welke industriële en commerciële sector dan ook, die de Euro-Amerikaan nog neurotischer (en dus gewelddadiger) maken dan hij al is, verdienen kamptijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik ben heel blij met Verdinges haar stelling.Af en toe zien we haar ook eens..........
En voor zulke sullen moeten we betalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou ze beter eerst wat kilotjes aankomen want het lijk(t) me ook maar vel over been te zijn die Vervotte...
|
![]() |
![]() |