![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hongarije en België zijn behoorlijk gelijkaardig: allebei behoren ze tot de EU en allebei hebben ze een leugenachtig heerschap als premier. Als je ziet dat vele Hongaarse oogjes geopend werden door de tape waarop de Hongaarse premier toegeeft dat ie liegt, dan zet dat aan het denken.
Verhofstadt is ook een beroepsleugenaar he. Ongetwijfeld heeft hij binnenskamers al iets dergelijks gezegd als in Hongarije. Nu is de vraag eigenlijk een oproep aan al de VLD'ers: als je hiervan een opname hebt, maak die openbaar. Je bewijst er je staat en misschien ook land een dienst mee. (heeft er iemand het nummer van Jean-Marie Dedecker??
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u voor zeg, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() een fragment waarbij Guy stelt afgerekend te mogen worden op het succes van het VB misschien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() In combinatie met een quote over een paar slordige honderdduizend extra jobs waarvan hij eigenlijk op voorhand wist dat het er enkele honderden te hoog gegrepen was...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Deed de VLD niet mee aan dat prachtig initiatief van de SPa, waarbij je even kon bellen naar hun privé-nummer?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |