Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2006, 20:21   #1
gladiator
Burgemeester

Standaard Islam = vrede!

(en wie dit tegenspreekt is een racist en zet aan tot rassenhaat bla bla bla...)

Weeral positief nieuws vandaag over deze culturele verrijking die ons als een geschenk uit de hemel valt.

Uit Frankrijk - het land dat het snelst op weg is naar de afgrond - volgend bericht:
Outrage after two police ambushed in suburb

En uit het VK verleden weekend deze demonstrerende vredes-duiven!
Just outside Westminster Cathedral today...

Ook uit Nederland positief nieuws...
Opstootjes in Amsterdam na dodelijke steekpartij

Hoe duidelijker moet het nog worden voor sommigen vraag ik me af?
Ik voorspel velen hun antwoord al, je mag niet 'generaliseren' en 'het is maar een minderheid'. Helaas is er daartegenover een stilzwijgende meerderheid...waarvan je maar kan hopen dat ze hier niet & NOOIT zullen achter staan. Fingers crossed dan maar!

En zoals het establishment het hier graag zou hebben, "oogjes toe & snaveltjes dicht!"
Bijgevoegde afbeelding(e)

gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:24   #2
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvarek Bekijk bericht
(en wie dit tegenspreekt is een racist en zet aan tot rassenhaat bla bla bla...)
U probeert meteen elke kritiek op uw eigen persoontje te smoren door van te voren al woorden in de mond van uw tegenstanders te leggen., nietwaar?
Oud 21 september 2006, 20:28   #3
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe duidelijker moet het nog worden voor sommigen vraag ik me af?
Ik voorspel velen hun antwoord al, je mag niet 'generaliseren' en 'het is maar een minderheid'. Helaas is er daartegenover een stilzwijgende meerderheid...waarvan je maar kan hopen dat ze hier niet & NOOIT zullen achter staan. Fingers crossed dan maar!
Inderdaad ja, en aan uw gevoel voor realiteit kan het een en ander geschaafd worden. U baseert namelijk uw gegevens op foute informatie en verbuigt die informatie naar uw eigen beeld.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 21 september 2006 om 20:29.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:30   #4
gladiator
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
U probeert meteen elke kritiek op uw eigen persoontje te smoren door van te voren al woorden in de mond van uw tegenstanders te leggen., nietwaar?
Wel, ik ben zeer benieuwd of deze mensen (of allemaal in de berichten) ooit enige vorm van berechting zullen ervaren...Ik zou het graag horen van iemand!

Je hebt alles nogal snel doorgenomen zo lijkt me om bliksemsnel deze 'reactie' te posten. Misschien eerst de artikels es lezen en de foto's bekijken?
Oud 21 september 2006, 20:45   #5
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik ben zeer benieuwd of deze mensen (of allemaal in de berichten) ooit enige vorm van berechting zullen ervaren...Ik zou het graag horen van iemand!

Je hebt alles nogal snel doorgenomen zo lijkt me om bliksemsnel deze 'reactie' te posten. Misschien eerst de artikels es lezen en de foto's bekijken?
Toevallig heb ik die artikels wel even snel gelezen, maar ik reageerde niet op die artikels. Ik reageerde op uw manier om een discussie te starten.
Oud 22 september 2006, 09:57   #6
Neptunus
Gouverneur

Standaard Progrom op laatste christenen in islamitisch land

Drie christenen op Sulawesi geëxecuteerd

ap

Gisteravond zijn drie christenen op het Indonesische eiland Sulawesi geëxecuteerd. De rechtbank vond dat ze een leidende rol hadden gespeeld bij aanvallen op moslims in mei 2000. Daarbij kwamen ten minste zeventig mensen om het leven. De drie hadden steeds volgehouden dat ze onschuldig waren. Indonesië had een oproep tot gratie van paus Benedictus XVI genegeerd. Het land hield ook geen rekening met de kritiek van Amnesty International, dat het drietal geen rechtvaardig proces had gekregen. In zeker zeven steden betoogden christenen vreedzaam.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 09:08   #7
Banneling

Standaard

Ga Eens DOOD! (maar dan echt)

Moeha! Een der Allah's plofkippen ziet in Jordanie met terugwerkende kracht haar lang gekoesterde wens alsnog in vervulling gaan. Mevrouw al-Rishawi hielp samen met haar man en wat huisvrienden vorig jaar november 60 hotelgasten in Annan om zeep tijdens een zelfmoordactie, maar had de pech dat haar bomgordeltje als enige dienst weigerde. De heilige oorlog tegen het westen is natuurlijk ook niet geheel zonder risico's. Sajida wist echter te ontsnappen en bedacht zich ineens dat in leven blijven toch ook wel iets heeft. Maar het noodlot bleef de balorige pinguin achtervolgen. Veiligheidscamera's legden de hele operatie namelijk feilloos vast. En dus bleef er weinig over voor Sajida dan het hele verhaal op te biechten. Haar advocaat hield nog wel een vlammend betoog over haar vermeende schizofrenie, maar de rechter liet zich niet ringeloren. Hij deelde Sajida al-Rishawi vandaag mee dat haar reeds geplande reisje naar de grote schepper alsnog doorgaat. Dit keer niet via een explosie van geperforeerde organen temidden van onschuldig hotelgasten, maar heel ordinair middels de strop. Toch nog gerechtigheid. De groeten aan Abu!

http://www.geenstijl.nl/

Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 09:19   #8
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

eigenaardig dat men staat te roepen over onrecht als er in zulke landen een doodstraf word uitgevoerd.
Dit terwijl men hier staat te roepen, zelfs de hoogste politici van het land, dat men hier veel te zacht met misdaders omgaat.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 09:52   #9
polksalad
Burger

polksalad's schermafbeelding

Standaard

1 reactie van de Paus en onmiddellijk breekt de hel los!
Non wordt doodgeschoten en verschillende landen rapporteren rellen!
Hetzelfde met de moslimcartoons...
Het is en blijft toch een feit dat men 1 zaak in het openbaar niet mag becritiseren en dat is de Islam en zijn aanhangers.
Al deze zaken worden na een korte tijd in een doofpotje gestoken en bedekt met de spreekwoordelijke mantel der liefde.
Tolerantie komt maar van 1 kant en dat is zeker niet van de Islamtische kant.
Islam vrede??? allee geloof je dat nu echt, dit is nog altijd planeet aarde zulle!
polksalad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 11:03   #10
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

8 oktober het juiste bolletje kleuren

Als je nog lang ongestoord je westers leven wilt leiden.
Zonder dat je vrouw, dochters door moslims als hoer worden bestempeld
omdat ze in bikini gaan zwemmen!

8 oktober.....
Als je je waarde van je huis wil behouden, omdat deze ook beïnvloedbaar
is door plotselinge nachtwinkels die in je straat komen. Met het ook plotseling afzakken van illegalen in je woonomgeving omdat onze regering vindt dat deze moeten verspreid worden over heel vlaanderen-België!!Omdat ze denken dat op dergelijke manier Parijse inferno's zouden kunnen vermeden worden.

Op 8 oktober kunnen we beslissen of we willen vrij, veilig, ongestoord westers kunnen verder leven. Of als we meer Molenbeken & Borgerokko's willen. Op 8 okt. kan men het een andere wending geven of blijft men zoals bij het huidige en dan maar zagen dat het erg gesteld is met islamisering,moorden,aanslagen, verloedering, profiterende illegalen die ronddolen in je straat, .........
Het is ook in het voordeel van die illegallen om die mensen geen blaasje wijs te maken zoals de regering dit nu wel doet. Ze laten ze hier jaren wonen en sturen ze dan terug!Saddistischer kan niet. Men moet duidelijk en oprecht zijn tov die mensen.

Betere border-controls aan de europese grenzen is voor beide partijen een +punt.

Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 11:26.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 11:18   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Colargo, als je het nu eens over 8 oktober had gehad hé!
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 11:22   #12
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Colargo, als je het nu eens over 8 oktober had gehad hé!
Voor U plezier te doen heb ik het veranderd.
Ik ben europees ingesteld The Month October is when it's going to happen. Free europe of it's disease..........

Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 11:24.
Oud 23 september 2006, 11:26   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

its.... als je het dan toch zo wil duidelijk maken.

Verander dat dan ook maar ineens OM mij een plezier TE doen

Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2006 om 11:27.
Oud 23 september 2006, 11:32   #14
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
its.... als je het dan toch zo wil duidelijk maken.

Verander dat dan ook maar ineens OM mij een plezier TE doen
dat klopt toch it is = it's !

Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 11:47.
Oud 23 september 2006, 11:47   #15
colargo
Banneling

Standaard

8 oktober het juiste bolletje kleuren

Als je nog lang ongestoord je westers leven wilt leiden.
Zonder dat je vrouw, dochters door moslims als hoer worden bestempeld
omdat ze in bikini gaan zwemmen!

8 oktober.....
Als je je waarde van je huis wil behouden, omdat deze ook beïnvloedbaar
is door plotselinge nachtwinkels die in je straat komen. Met het ook plotseling afzakken van illegalen in je woonomgeving omdat onze regering vindt dat deze moeten verspreid worden over heel vlaanderen-België!!Omdat ze denken dat op dergelijke manier Parijse inferno's zouden kunnen vermeden worden.

Op 8 oktober kunnen we beslissen of we willen vrij, veilig, ongestoord westers kunnen verder leven. Of als we meer Molenbeken & Borgerokko's willen. Op 8 okt. kan men het een andere wending geven of blijft men zoals bij het huidige en dan maar zagen dat het erg gesteld is met islamisering,moorden,aanslagen, verloedering, profiterende illegalen die ronddolen in je straat, .........
Het is ook in het voordeel van die illegallen om die mensen geen blaasje wijs te maken zoals de regering dit nu wel doet. Ze laten ze hier jaren wonen en sturen ze dan terug!Saddistischer kan niet. Men moet duidelijk en oprecht zijn tov die mensen.

Betere border-controls aan de europese grenzen is voor beide partijen een +punt.
Oud 23 september 2006, 14:29   #16
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
dat klopt toch it is = it's !
"It is" is inderdaad it's

Maar "free Europe of its desease" is niet "it is" desease, maar zijn/haar desease: "its" dus.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 23 september 2006, 18:53   #17
gladiator
Burgemeester

Standaard

Ben toch een beetje - jawel, positief! - verrast geen persoonlijke aanvallen te moeten lezen vandaag.
Eerder zelfs reacties in dezelfde stijl als het onderwerp dat ik startte. Blijkbaar is mijn gevoel voor realiteit toch 'realistisch' genoeg, en kunnen weinigen om de feiten heen kijken...moet zeer vervelend zijn voor sommige partijen (ironie).

Eén ding dat me nog opvalt is de mobilisatie van de 'gematigde' Moslims.
Ze komen met duizenden op straat tégen de "oorlog tegen terreur", "de Paus", "Irak", of "Libanon", maar als het gaat om afstand te nemen van Moslim extremisme (en geen gecamoufleerde betoging tegen elke vorm van extremisme, blijkaar de enige manier om toch een paar Moslims te been te brengen), zie je er slechts een handje vol...of helemaal geen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be