![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Limburgse wil VB-folder met haar foto laten verbieden
Een Limburgse vrouw uit het West-Vlaamse Zwevegem stapt woensdag naar de kortgedingrechter in Brussel omdat haar foto is verschenen in een nationale verkiezingsfolder van het Vlaams Belang. De vrouw, die syndicaal afgevaardigde is in het bedrijf waar ze werkt, vindt de publicatie een inbreuk op haar privacy en op het portretrecht. Ze eist een verspreidingsverbod voor alle verkiezingsfolders van het Vlaams Belang waarop haar foto prijkt. In de folder staat een foto van de vrouw genomen om een marktdag. De foto illustreert een pleidooi voor minder belasting. Afgelopen weekend kreeg de vrouw, die vakbondsafgevaardigde is, tientallen telefoontjes van kennissen die haar in de folder hadden opgemerkt. Ook vanuit Limburg, waar de vrouw opgroeide, kreeg de Zwevegemse tal van reacties. De vrouw wil naar eigen zeggen allerminst geassocieerd worden met het Vlaams Belang omdat het gedachtegoed van de partij totaal indruist tegen haar persoonlijke levensopvattingen. Ze vindt de publicatie kwetsend omdat ze als syndicaal afgevaardigde van het ABVV in haar bedrijf waarden als sociale rechtvaardigheid en gelijke kansen voor iedereen hoog in het vaandel draagt. ----------------------------------------------- hoe genant zeg. wat is dat toch met die vrouwen uit de VB-folderkes? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ff Ga U eens een geheimpje veraden,ik als VWSer ga LSP stemmen en ik weet waarom Maar en vrouw die op een folderke staat als nationale ramp uitroepen is eg zwak van U,en een foute manier om het VB te bestrijden Maat het VB moet betreden worden hoor !!!! (is een persoonlijke mening van mij hoor)
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Tis hun programma dat mij aanstaat hé Lombas Zeker wat ze willen doen voor de armoede !!!
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun overtuiging is goed, hun agressie niet.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dan ook nog erg jong hé(lsp) Dat leren zo nog wel Maar ik bergrijp U wel,en je hebt gelijk hoor!!!
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coërcief communisme heeft weinig met ouderdom te maken - hoewel Marx inderdaad ook nog een broekie was toen hij zijn stellingen postte. Het zou fout van mij zijn om te zeggen "ochot, ze wensen agressieve middelen voor te wenden, maar ze zijn toch zo jong" en het zo goed te praten.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik wou net dezelfde topic openen.
Die vrouw heeft gelijk! Moesten ze mij in hun folderke zetten, ga ik ze ook goe liggen hebben! De populairste partij in Vlaanderen, toch? ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() en dan?
![]() Moeten ze zelf maar opletten, de moraalridderkes! |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Je mag zomaar niemend fotograferen zonder de toestemming van die persoon.
Bij publicatie heeft de persoon het recht om daartegen te reageren, vlaams belang of niet. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen beroemd.... Ik bedoel, iedereen op de vismarkt vragen of hij wel op het fotootje wil... En er met de luidspreker bijzeggen dat de plaatjesmaker in dienst is van een gecordoneerde partij....
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Vincent van Quickenborne had er een handje van weg om d�*�*r te zijn waar de kiekjes geschoten werden. Maar wie wil er de dag van vandaag nog geassocieerd worden met een politieke partij? In welke andere oorlog vindt deze hetzé zijn gelijke?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat heel raar Foto of film????????????
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat die 'vakbondsafgevaardigde' soms toevallig op een lijst van de rooien?
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten niet. Ik weet trouwens niet over wie het precies gaat.
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de vraag aan de vrouw niet gestelt door het VB? Ben jij dan rechter Pietje????????????? 'Tis niet omdat die vrouw klacht indient dat ze nog gelijk heeft ook hé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 september 2006 om 20:30. |
|
![]() |