![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Oorspronkelijk werd in Hyde Park, London in een bepaald hoekje van dat park genaamd Speaker's Corner toespraken gegeven vanop een zeepkist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Soap = serie van 20 minuten die absoluut nergens over gaat en samengesteld is uit allemaal korte videoclips, zie: Mooi en Medogenloos
Box = doos, uw computerscherm waar een site op tevoorschijn wordt getoverd Tis maar een logica ... ![]()
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Wat is een lag? Heeft u datzelfde idee niet bij alle woorden waar u over na gaat denken? neem bijvoorbeeld Windows, dat klinkt toch ook belachelijk?
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ben ik nu echt de enige die dit grappig vind?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mja, SoapBox is nu ni echt zooo grappig. I mean, Heftruck, we zijn toch wel meer gewoon dan dat hé
![]()
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() 'k vind het ook maar een flauwe naam, maar ben van MS al wel wat gewoon. Heb ooit nog MS BOB op mijn PC ge-installeerd lang lang geleden. Dat was een interface zoals van een computerspel die de program manager zou moeten vervangen. Behoorlijk lachwekkend hoor, zoiets als Clippy de irritante office-assistente maar dan nog 10x erger.
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Belachelijk, nu zijn we er!
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() YouTube en consoorten zijn zwaar verlieslatend. Dus Microsoft kan niet ontbreken in het rijtje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel eens af (enkel als ik echt niks beters te doen heb) hoelang YouTube e.d. kunnen blijven doorgaan met het aanbieden van muziekclips en ander materiaal waar het befaamde auteursrecht bij komt kijken. Of zijn ze juist verlieslatend omdat ze zelf de auteursrechten betalen? En wat ik me ook wel eens afvraag is; hoeveel gemiddelde servers en opslagcapaciteit zijn er nodig om een site als YouTube draaiende te houden?
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Auteursrechtelijk beschermde bestanden worden door de community en door de uitbaters zoveel mogelijk zelf verwijderd.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |