![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Joske Chabert, ook wel Monsieur Tout-va-bien genoemd, en sinds jaar en dag kaloten-minister in Brussel, heeft dus verantwoording moeten gaan afleggen bij de arm der wet wegens... gefoefel met onkostenvergoedingen!
Chabert is uiteraard niet de eerste en niet de enige. De beroepsdemocraten weten hun zakken wel te vinden over de partijgrenzen heen, als ze ze maar kunnen vullen ten koste van de Staat, de gewone man dus. Het linkse systeem is ROT. Dat het moge creperen! De linkse politici zijn liegende profiteurs. Dat ze mogen creperen! Liedje ter ere van Chabertke en de rest van de zakkenvullers. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vreemdeling
|
Efkes den tekst opgezocht van dat liedekijn...
I read in the papers everyday articles about the results of your ways Unemployment is still there but you don`t really seem to care And you don`t even plan to change it you`re only in for the profit And you don`t even plan to change it you`re only in for the profit Refrain: I smell corruption You take your piece of the cake and the slices get bigger for your sake You get richer while we stay poor it makes me sick, more and more I see you laugh behind our back I hate your guts you fucking ratpack I see you laugh behind our back I hate your guts you fucking ratpack But you should never forget That you were just elected And one day we will pay you back Cause you`re just fucking corrupted
Touche pas à mon frère! Raak niet aan mijn broer! Don't touch my brother! Kom bij de Vriendenclub Lucien Decoorne, nu voor slechts een halve euro per jaar U ontvangt dan maandelijks onze nieuwtjes over het Vlaams Blok samen met een boulette in stoofvleessaus! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Parlementslid
|
Geef mij maar een goede portie death metal in plaats van dat zat gezwets.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Ge moet ni lachen Gudi, Oi! is stukken ouder dan Death.
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
En maar blijven ontkennen dat ge Skinhead zijt met dat liedje. Ge draagt zeker ook nooit Lonsdale, Fred Perry of Pitbull of zo Heinz???
|
|
|
|
#7 |
|
Vreemdeling
|
Kan iemand mij meer vertellen over die Chabert
Ik heb ooit vernomen dat de stiefdochter van een Chabert(politicus) klacht had neergelegt tegen hem wegens incest. Gaat het hier om één en dezelfde persoon |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Weerom een tegendraadse waarheid als een koe :
Incest moet in de familie blijven.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minister
|
Persmededeling van anderhalf jaar geleden:
Persmededeling van het Vlaams Blok Brussels Hoofdstedelijk Gewest - 22 februari 2002 Misbruikte CD&V-minister belastinggeld om journalisten om te kopen? Naar aanleiding van een artikel in De Morgen van 2 februari l.l. (‘Voor wie rijdt de journalistenbond?’) interpelleerde Vlaams Blok fractieleider Dominiek Lootens tijdens de zitting van de Vlaamse Gemeenschapscommissie collegelid Jos Chabert (CD&V) over de bewering dat deze laatste regelmatig journalisten zou hebben omgekocht om propagandistische stukken over hem te schrijven. In het desbetreffende artikel in De Morgen verklaart een gewezen Brussels correspondent van Het Laatste Nieuws dat hij door kabinetsleden van ‘een’ Brussels CVP-minister werd benaderd om in ruil voor een maandelijkse vergoeding van 40.000 frank (en na een weigering zelfs 60.000 frank) de bewuste minister in de krant op zijn wenken te bedienen. Tevens werd hem meegedeeld dat een andere journalist bij een andere krant reeds had toegehapt. Aangezien er slechts één Brussels CVP-minister is geweest, is het aannemelijk dat hiermee Jos Chabert bedoeld wordt. Lootens wou dan ook weten of de smeergelden werden betaald met geld dat door de VGC aan zijn kabinet ter beschikking werd gesteld. Collegelid Chabert ontkende uiteraard in alle toonaarden dat hij noch zijn kabinetsmedewerkers ooit journalisten zouden hebben omgekocht. Op de vraag waarom Chabert dan geen rechtzetting heeft geëist in de pers, of klacht heeft ingediend wegens laster en eerroof, kwam echter geen antwoord. We kunnen ons dan ook de vraag stellen of deze eis tot rechtzetting niet bewust wordt ‘vergeten’ om verder geen stinkende potjes meer te moeten opendoen. Deze denkpiste werd trouwens alleen maar versterkt door het merkwaardige gedrag van CD&V-er Walter Vandenbossche die furieus reageerde op de vraag van Lootens, door te stellen dat het onaanvaardbaar is dat zulke vragen gesteld worden in de Raad van de VGC. Inderdaad, volgens deze CD&V-er mag de oppositie géén vragen stellen over de eventuele aanwending van belastinggeld voor de omkoping van journalisten. Zowel het antwoord van collegelid Chabert als dat van zijn partijgenoot Vandenbossche doen inderdaad vermoeden dat de CD&V in heel deze historie wel degelijk het één en ander te verbergen heeft. Stijn Hiers Fractiesecretaris Vlaams Blok |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister
|
Daarenboven zou Chabert niet eens minister MOGEN zijn in Brussel. Voorwaarde is nl. dat men in Brussel woont. Quod non voor Jos Fusé, die in Meise woont.
Hij heeft echter een domicilie genomen op het adres van zijn kabinet. Dit is onwettig, daar dit kabinet ingekleurd staat als louter kantoorruimte, en men daar dus geen domicilie kan nemen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Toen Chabet de prijs van de sla zag, kreeg hij een krop in de keel. Vandaar zijn zwijgen zekers.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#12 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||