Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2003, 18:25   #1
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Het Belang van Limburg titelt vandaag in het groot: Chokri organiseert optreden voor Ford. Voor degenen die het nog niet weten, Chokri Mahassine is pas naar Genk verhuisd om er het CD&V-bastion te breken. Bij mij kwamen spontaan de gedachten aan lijkenpikkerij en 'brood en spelen' op.

Het is natuurlijk gemakkelijk om hier zo op te reageren, want hij doet het toch maar, maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat enig politiek winstbejag hier één van de belangrijkste motieven zijn.
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 22:39   #2
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Het Belang van Limburg titelt vandaag in het groot: Chokri organiseert optreden voor Ford. Voor degenen die het nog niet weten, Chokri Mahassine is pas naar Genk verhuisd om er het CD&V-bastion te breken. Bij mij kwamen spontaan de gedachten aan lijkenpikkerij en 'brood en spelen' op.

Het is natuurlijk gemakkelijk om hier zo op te reageren, want hij doet het toch maar, maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat enig politiek winstbejag hier één van de belangrijkste motieven zijn.
En een politiek afleidingsmaneuvre, zodat de SP.a er weer ongeschonden uitkomt voor de verkiezingen..
Oud 8 oktober 2003, 22:47   #3
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane

En een politiek afleidingsmaneuvre, zodat de SP.a er weer ongeschonden uitkomt voor de verkiezingen..
Voila, net als de VLD die ook Verschueren laat meespelen. Samen met Rimpelrock laat het toch maar een wrange smaak na. Het wordt duidelijk dat de SP.A een bende politieke hoeren zijn. Of ze nu stijgen of dalen, de technocraten willen in elke regering gezeteld hebben. En met zatlap SS aan het roer zal het er niet beter op worden. De narcist.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be