![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
Beste,
Mag ik u vriendelijk uitnodigen voor onze volgende Schaduw-Gemeenteraad die plaats heeft op woensdag 8 oktober e.k. om 20u. in “Rubenshof”, Groenplaats 9 te 2000 Antwerpen. Agenda 1. Mededelingen. 2. Antwerpen en het nieuw VISA-schandaal. Bespreking. 3. Bespreking Mobiliteitsproblematiek. 4. Gescheiden huisvuilophaling. Toelichting door Gemeenteraadslid Philip Heylen(CD&V). 5. Rondvraag. In afwachting verblijf ik, Met vriendelijke groeten WARD BEYSEN P.S. Gelet op het belang van de agenda, dring ik aan op éénieders aanwezigheid. Inkom: 5 Euro |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
ik kom! als je mij éérst die 5 euro geeft!
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik snap niet wat jij bij de B.U.B doet Peter. U weet toch dat deze partij een uitgesproken links profiel erop nahoudt.
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U maakt duidelijk geen onderscheid tussen een stem en een lid. Ik heb symphatie voor deze partij,en mijn stem gaat naar deze partij. U wil het blijkbaar niet snappen,dat ik zelfs geen lid ben van de B.U.B. Ps.ik moet mij daarvoor tegenover u niet verantwoorden |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
Zeg Peter,
Kom je ook op 8 oktober of blijf je weg? |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
(Bovenop die 5 € van jou, bedoel ik dan) |
||
|
|
|
|
|
#9 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
Ah juist ja,
Zo kennen we onze Peter: Veel drukte (laten) maken om niks. Misschien kan je wel eens een keer constructief meewerken aan een oppositie-initiatief in Antwerpen? Maar nee, enkel jouw eigen positie en 'standing' interesseert jou. Jouw manier van politiek voeren is in de eerste plaats het bevredigen van jouw narcisme... Eigenlijk had je 60 jaar geleden bij Rex of het VNV moeten zitten... |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deze schaduwgemeenteraad heeft geen enkele waarde. Welke bijdrage denkt u te leveren,binnen de politiek als raadslid De schaduwgemeenteraad bestaat eveneens uit raadsleden,die actief zijn binnen de beleidspartijen(o.a.VLD). Deze mensen zijn bereid om samen met u aan een constructieve oppositie te werken Van Nespen Deze schaduwgemeenteraad wordt misbruikt door Ward Beysen(o.a.partijkas). Bliijkbaar werd de agenda gehalveerd. Ps.u bent blijkbaar zeker van het feit,dat de schaduwgemeenteraad nog mag plaats vinden in het Rubenshof De uitbater bleek niet opgezet met de uitlating van Ward Beysen,nl.dat de inkomsten naar de huur van de zaal gaan,terwijl deze gratis is. U verneemt hier binnenkort meer over. U weet waarom Ward Beysen na de eerste schaduwgemeenteraad niet meer welkom was in het Antwerps provinciehuis Van Nespen Bij deze wens ik u nog een rustige nacht toe. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Minister-President
|
Petertje,
Alleszins eveneens een rustige nacht toe gewenst. Zo te zien heb je het nodig... En ja, ik ben er vrij zeker van dat de volgende schaduwgemeenteraad in het Rubenshof zal doorgaan. En wat de waarde van het initiatief betreft: jij als politieke narcist bent niet de persoon, dewelke daar enig nut zou in vinden. Het brengt jou namelijk geen onmiddellijk tastbaar voordeel op... |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U heeft zichzelf en het liberaal gedachtengoed verkocht. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Minister-President
|
Eens benieuwd hoe jij je gat nog meer gaat draaien:
Eerst Vlaams Blok, dan Liberaal Appel en nu jezelf aanbieden bij de BUB... Goed dat ze in hun Antwerpse afdeling nog wat brains hebben... Maar doe je nog even voor als gedreven en overtuigd Belgicist en dan mag je van het hyper-naïeve Nationale BUB Bestuur misschien hun lijst wel trekken... |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb veel respect en symphatie voor de BUB. U maakt weer geen onderscheid tussen een stem en een lid. Ik citeer u even''Goed dat ze in hun Antwerpse afdeling nog wat brains hebben'' Expliceer mij dan even waarom ik hun lijst zou trekken Deze mensen mogen bij de komende verkiezingen op mijn stem rekenen. |
|
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Laat ons het er op houden, dat ik nogal goed op de hoogte ben... |
||
|
|
|
|
|
#17 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
U bent enkel op de hoogte van uw eigen leugens. Confronteer mij met UW informatie en met UW feiten Mijnheer Van Nespen. |
|||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
Me dunkt dat U reeds goed genoeg op de hoogte bent van de tegenstand, die er leeft binnen de BUB tegen uw kandidatuur van Bubbel...
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Minister-President
|
Effe dit onderwerp oprakelen.
Gisteren was het dus de bewuste schaduwgemeenteraad (in het Rubenshof, zoals ik dus al vermoedde We hebben er drie onderwerpen besproken: VISA, Mobiliteit en Huisvuil. Dit zijn de onderwerpen, die momenteel prioritair zijn voor Antwerpen. Vooral dan Mobiliteit, omdat de werken op de Ring voor economische dramas gaan zorgen, tenzij er deftig werk wordt gemaakt van het Masterplan Mobiliteit Antwerpen! Maar blijkbaar is de huidige Nationale, Vlaamse en Antwerpse coalitie niet geinteresseerd in structurele oplossingen en dus zal België verder afglijden in een neerwaartse spiraal, die al bezig is sinds Q2 van 2001! Hoog tijd om dus met echte oplossingen te komen ipv de Goed-Nieuws-Show op te voeren! |
|
|
|