![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Video te bekijken via: http://omroep.vara.nl/tvradiointerne...&detail=531639
In Nederland is er weer commotie ontstaan omdat een moslim een functie van klantmanager werd geweigerd vermits hij vrouwen geen hand wenst te geven. De persoon is in deze video aan het woord bij het programma De Pauw & Witteman. Ik vond het vooral leuk om op mijn middelbare leeftijd te mogen ontdekken dat bij vrouwen (dus niet bij mannen) de hand tot onze erogene zones behoort. Blijkbaar hebben vrouwen (volgens de islam) 9 erogene zones, terwijl de erogene zones bij de man enkel rond zijn voortplantingsspullen te vinden zijn. Ik neem aan dat volgens deze vrome man het beroeren van een vrouwenhand ongeveer hetzelfde is als het stimuleren van de clitoris (als ze die nog niet hebben weggeknipt)? Bovendien had deze vrome persoon ook nog verschillende andere eisen om te kunnen deelnemen aan bedoeld programma: Hij wou niet geschminkt worden door een vrouw Hij wou een apart borsteltje: een borsteltje met varkenshaar was volkomen uit den boze... Enfin, deze man solliciteerde dus voor de functie van klantmanager, die mensen met een uitkering moet begeleiden bij het vinden van een gepaste job. Je zal als vrijgevochten westerse alleenstaande moeder bij zo iemand terecht komen! Veel kijkplezier.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb via FFI de video gezien en mijn gedacht erover gezegd.
Maar als da zo doorgaat vertik ik het om nog maar één moslima die bij ons op de zaak komt aan de bali te helpe en een hand te geven. Voel me beledigd als man, die denken als we een vrouwehand zien of aanraken we direct stijf van opwinding staan ![]() Weet ge wat bij mij overeind gaat staan na dit gezien te hebben? Mijn nekharen van woede. GGRRRWWWWWW Ik ga voortaan handschoene aandoen als een moslim een pakje ofzo komt halen. Want dan moet ik het uit archief halen en heb er met mijn kafirvingers aangezeten en die moslim moet het dan weer aanpakken. Stel dat er ongelovige seculaire of christelijke kriusbesmetting plaats vind ?? Wel met handschoene is dat te voorkomen. ![]() ![]() Wiens geloofsleer of ideologie is hier nu gestoord? De westerse of die van Moke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet onze vrome moslim die een erectie krijgt bij het handjesschudden met een vrouw. Het is DE VROUW die onmiddellijk stante pede gaat staan kraaien bij het krijgen van een orgasme volgens die vrouwenkenner. Hij wil daar dus niet de oorzaak van zijn. Ik kan me er niet van weerhouden te fantaseren hoe het er bij hem thuis in de slaapkamer aan toe zal gaan. Misschien begint zijn vrouw alvast te kirren als hij haar wijsvinger vastpakt? |
|
![]() |
![]() |