![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Net als het fascisme spreekt de islam mensen aan met weinig zelfrespect en een beperkt verstand. Dat zegt de ‘afvallige’ islamkenner Ali Sina in het laatste deel van een belangwekkende serie. http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=220 Weer een NIET VB'er ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ge hebt in alles radicalen... vb. radicale christenen, radicale moslims, radicale racisten...
Allemaal af te keuren maar dan is het belangrijk om niet iedereen over dezelfde kam te scheren |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() Is dat Tom Barman z'n telefoon nr niet ! ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 2 oktober 2006 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En daar gaan we weer, serieus, beetje geobsedeerd? Da's echt nie gezond joh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon mij eens beste vriend, waar heb ik al een 50-tal of meer posts over de islam geopend? Mja, maakt nie uit, doe zo voort, ik begin die vlaams blok mentaliteit echt amusant te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 2 oktober 2006 om 16:20. |
![]() |
![]() |