Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2003, 07:38   #1
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Ter info, gewoon overgenomen !

Vandaag veroordeelde de corectionele rechtbank mij tot
een gevangenisstraf van 9 maanden en een geldboete van 500 euro. De gevangenisstraf is voorwaardelijk gedurende drie jaar. Dit omdat ik indertijd "racistische" geschriften zou hebben verspreid. Ook verkreeg het Centrum voor racismebestrijding - een filiaal onder voogdij van de eerste minister - één euro morele schadevergoeding. De 1000 euro die ze vroegen voor materiële schadevergoeding werd niet toegekend.

De conclusie :

De recherche-agenten die de huiszoeking pleegden en 'bezwarend materiaal' vonden waren allen Vlamingen, waaronder sommigen met blond haar en blauwe ogen; de onderzoekers van de "computer Crime unit" (Engels is mooier dan het Vlaams), zijn allen Vlamingen; de onderzoeksrechter is een Vlaming; de procureur die in de raadkamer besliste om er toch een proces van te maken, is een Vlaming;

De aanklager van het openbaar ministerie is een Vlaming;
de rechter is een Vlaming; de adjunct van de rechter is een Vlaamse vrouw met blond haar en blauwe ogen; de advokaat van het centrum Leman was een jonge Vlaamse knaap met blond haar en blauwe ogen.
Het 'belgische' volk stuurde indertijd volksvertegenwoordigers naar het parlement die deze wet stemden; het 'belgische' volk wil dus zo'n wetten; het hoofd van de posterijen, die mijn uitgaves naar het centrum Leman stuurde en klacht neerlegde, was een Vlaming.

Ik werd NIET veroordeeld door een misnoegde vreemdeling;
mijn materiaal werd NIET meegenomen door agenten van vreemde afkomst; het onderzoek tegen mijn persoon werd NIET gevoerd door vreemdelingen; de veroordeling werd niet uirgesproken door een vreemde rechter.

Indien een persoon zelfmoordneigingen heeft, dan kan kan die van een brug in het water springen. In dat geval hebben de vissen een aantal dagen te eten.
Indien een volk suicidair is, dan moeten de enkelingen die dat niet zijn,de prijs meebetalen en meesterven.
Ons Vlaamse volk is , jammer genoeg, suicidair.
Moge het creperen ...

Mvg
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2003, 08:47   #2
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Wat wil je hiermee zeggen, Brugge?

Dus een Vlaming mag andere Vlamingen niet veroordelen? Hoe wil jij dan dat er recht gehandhaaft wordt?

Het zou mooi zijn als een lid van het ene volk enkel voor de rechtbank van een ander volk mocht verschijnen...
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2003, 08:53   #3
Minister-President

Standaard

Ik wil niets zeggen, maar vond dit een alternatieve benadering van het "zogenaamde" rascismeprobleem. De veroordeelde is trouwens gelukkig gehuwd met een vreemdelinge...
Oud 7 oktober 2003, 19:43   #4
Dwergkonijn
Vreemdeling

Standaard

Het recht op vrijheid van denken, van verenigen en van mening moet ten alle prijze bij wet worden gewaarborgd. Er zijn andere middelen om beledigende en rascistische uitlatigen in wetten te gieten en af te straffen. Trouwens, als ik het goed voor heb gaat het om een persmisdrijf (een periodieke uitgave) en dat moet door een jury worden beoordeeld. 8)
Oud 7 oktober 2003, 19:50   #5
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
...
mijn materiaal werd NIET meegenomen door agenten van vreemde afkomst; het onderzoek tegen mijn persoon werd NIET gevoerd door vreemdelingen; de veroordeling werd niet uirgesproken door een vreemde rechter.
...
Dit stukje lijkt me logisch. Je spreekt dan ook over een voorval in Vlaanderen.

What's your point?? Dat Vlamingen racisten zijn ofzo??

Procentueel gezien zitten tussen de massa vreemdelingen MÉÉR racisten dan tussen autochtonen. Knoop dat goed tussen je oren!!!
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2003, 19:54   #6
ward
Burger

Standaard

Wat we zelf doen, doen we beter! Zeggen ze op het vlaams niveau.
Dan word het verdomme tijd dat "ze" het gaan leren.
Oud 8 oktober 2003, 08:18   #7
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KempensBoerke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
...
...
Dit stukje lijkt me logisch. Je spreekt dan ook over een voorval in Vlaanderen.

What's your point?? Dat Vlamingen racisten zijn ofzo??

Procentueel gezien zitten tussen de massa vreemdelingen MÉÉR racisten dan tussen autochtonen. Knoop dat goed tussen je oren!!!
Niet MIJN punt ! Ik denk dat de persoon bedoeld dat hij door "het eigen volk" in de zak werd gezet; dat dit probleem hem meer stoort dan de vreemdelingenproblematiek; dat de Vlamingen een klootjesvolk zijn... En daarin kan IK hem gelijk geven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be