![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() 1992 opgepakt onder verdenking van het stelen helen van video appartuur en vastgesteld bezit van LSD
Nieuwsblad 15/februari/1996 Vloeibare cocaïne, Barman werd zondag betrapt met 21 flesjes van deze nieuwe drug. vorige zondag in café Haciënda aan de Antwerpse Cuylitstraat Tom Barman stond bij de politie bekend als drugsgebruiker, maar werd nog nooit veroordeeld. De Groene Amsterdammer | 27 september 2003 naar aanleiding van de film ‹Any Way the Wind Blows› Er wordt nogal wat coke gesnoven?. «Natuurlijk heeft dat ook met mijn leefwereld te maken. Er worden drugs gebruikt en pillen geslikt, er wordt te veel gezopen en strontzat autogereden, zo is het leven. Er is geen enkele reden om dat te censureren, het hoort er gewoon bij.» Dezelfde man die geschrapt werd door Disney. Hij zou normaal de muziek doen van een Disneyfilm, Toy Story geloof ik. Maar dat ging niet door, want Disney wilde geen uitstaans met drug******* Tom Barman. Kwade tongen beweren dat thomas gerust gelaten wordt in zijn druggebruik, dat hij niet in de gevangenis komt omdat hij als klikspaan fungeerd en nu weer de link is naar andere zangers voor de paarse regering. In ieder geval het drug gebruik op 1 oktober zal waarschijnlijk niet gecontroleerd worden. Laatst gewijzigd door humble : 7 juli 2006 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Een beetje moeilijk om te lezen, me dunkt.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Maar het is deels waar: hij werd gearresteerd maar niet vervolgd. Hij had er namelijk niets mee te maken, dat is gebleken uit het onderzoek.
Maar zoals we weten is dat voor extreem-rechts onbelangrijk. Schuld is voor hen geen kwestie van bewijs maar van vooringenomenheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Niets mee te maken,aub,De Rolling Stones ontkenden ook toen ze de eerste keer gesnapt werden,Barman zou wel zot zijn als hij niet zou ontkennen,Vooraleer zo een evenement te beginnen zou ik wel zien dat mijzelf niets ten laste kan gelegd worden.Het krantenartikel is geschreven in de tijd dat men hier nog kon zeggen en schrijven wat men wilde,zonder door de PC ers op de vingers getikt te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alsof iemand die ooit gepakt geweest is voor drugsbezit opeens niets meer mag organiseren....
Alsof dat ook maar een fuck te maken heeft met de strijd tegen verdraagzaamheid.... Dit is compleet irrelevant en belachelijk. Waarom organiseren jullie eigenlijk geen tegenfestival pro racisme en onverdraagzaamheid, als jullie toch zo beledigd zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het heeft niets met migranten maar �*lles met verdraagzaamheid te maken. Wat uw stelling betreft dat die onnozele fasco's zelf maar een festival moeten organiseren: inderdaad. Het deed me denken aan een gedicht dat ik ooit eens geschreven heb. Het heet 'tegen de fascisten' en er komt ondermeer de volgende passage in voor: "ne fascist kunde vergelijken met een gewond gevaarlijk dier, dat kunde niet meer temmen, dat ziede toch van hier, want het lijdt onder zijn angsten en frustraties van het zijn *knip*" Het grappige was dat het VB en het Pallieterke over dat gedicht moord en brand schreeuwden. Ze voelden zich met de dood bedreigd. Vreemd, vond ik, want als je ze fascisten noemt, dan voelen ze zich niet aangesproken. Met O110 is dat hetzelfde: het is een festival tegen racisme. Als ze zelf geen racisten zijn, wat zitten ze dan zo in hun broek te krabben? Geen oproepen tot geweld. mvg, Arnold. Laatst gewijzigd door kaatd : 7 juli 2006 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() jullie zijn nog bevangen van de rook zeker,nu gaan jullie drugsgebruik al goed praten,jullie zijn de onverdraagzamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Druggebruik hoeeft niet goedgepraat te worden. Er is niks mis mee. Drugmisbruik is een probleem, maar dat geldt voor elke vorm van misbruik. Maar dat soort van nuances gaat uw petje te boven, veronderstel ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Nee druggebruik mag niet goedgepraat worden,want daar komt misbruik uit voort,zijn jullie nu echt niet wijzer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ja dat is dezelfde Tom Barman als in de Hacienda. Een artiest die wordt gearresteerd voor drugs, wow wereldnieuws!
Drugs zijn dan ook zo vlaams als iets, we zijn niet voor niets het land met de meeste bieren. Coke en weed import? En die leeuw op die geel vlag is geen import? Alle truken zijn blijkbaar goed om 0110 in een kwaad daglicht te stellen. Maar ge gaat al moeten afkomen met de heroineverslaving van will, clouseau of Laura voor er maar iemand zijn wenknbrauwen zal fronsen. Moest ge nu zeggen dat Tom Barman ne brave seut is die enkel water drinkt zou ge hem pas schade toebrengen. En er zijn wel wa straffere verhalen te vertellen over tom dan dat hacienda verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er gemakkelijk dan u laten zotsubsidieren en ruggesteunen door het regime. WAT EEN REBEL. amai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je bewijzen dat "0110" gesubsidieerd word ?
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef jou niet te geloven. Ik wil bewijzen.
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() Besluiten over hun festival en Barman:
1) de Belgische politiek moet wel radeloos angstig zijn dat ze zich tot een gedrogeerd personage moeten aankloppen om het tij te keren. 2) TB ( niet van ter beschikkingstande maar van Tom Barman), is onschuldig van druggebruik. Waarom ? omdat hij en links en paars altijd gelijk hebben. Daarom is het Vlaams Belang ook een gevaar, omdat hij en links en paars altijd gelijk hebben, omdat ze in de toekomst kunnen zien. 3) Verwijzend naar de uitspraak van kaatd, die hoewel hij niet getuigd van enige logisch denken dan toch als orakel geweldig waardevol is; " Druggebruik hoeeft niet goedgepraat te worden. Er is niks mis mee" en let nu op de diepere conclusie waar u ongetwijfeld te weinig gedrogeerd voor bent; " Drugmisbruik is een probleem, maar dat geldt voor elke vorm van misbruik." zoals misbruik van het gerecht van de politiek van het gezag van de media, van de waarheid. Kunnen we besluiten dat Thomas Barman, wat een toepasselijke naam vooreen dergelijk verwarde geest" met evenveel doorzicht en helderheid van geest, op pure overtuigingskracht die horde van " muzikanten” heeft kunnen overtuigen? Overtuigen; in aanvang" tegen het gevaar van het Vlaams Belang", nadat ze de dwaasheid en het gevaar van een dergelijke uitspraak ingefluisterd kregen verandert in " een daad van verdraagzaamheid" 4) Dat een Clouseau op die boot springt ok die man leeft van kontlikkerij en staatinstellingensamen met een massaandereb. Tura is natuurlijk een adelijke, en een massa kleinere meelopers hebben zich vastgehaakt aan de rest. Er zitten weinig of geen persoonlijkheden tussen mensen en artisten waar men als mens naar opkijkt, uiteindelijk zijn een deel alleen mooi een ander deel doortrapt en onderdanig en een klein deel bruikbaar en nog minder bekwaam te zingen. Laatst gewijzigd door humble : 7 juli 2006 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() En er zijn wel wa straffere verhalen te vertellen over tom dan dat hacienda verhaal Basilfunk
Toch leuk te horen dat die gedrgeerde TB nog een groter monster is dan we al vermoede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit voor een onschuldige grap te maken een waarschuwing gekregen... Maar het zegt wel iets over kaatd. Zij is duidelijk geen fascist. Neen zij is eerder nazi denk ik. Het vergelijken van mensen met dieren, en dan eens die vergelijking gemaakt *knip*... Wel wel wel, we hebben een echte nazi op het forum. Gelieve geen oproepen tot geweld te quoten. U kunt deze melden met het rode driehoekje. mvg, Arnold.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |