![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tweedens is het impact op de andere politieke partijen nefast. Zij zien met lede ogen de stemmenaangroei aan van het Vlaams Blok, en willen die stemmen terughebben, kost wat kost, en helaas ook ten koste van democratische waarden van voorheen. Het 70-puntenplan van FDW werd al eerder een tweede keer aangepast door FDW omdat een tiental punten reeds toepassing vonden door de regerende fracties. De repressiepolitiek van het Blok krijgt meer en meer weerklank bij de andere partijen, niemand die dat ontkent. Beweren dat wat het Blok werkelijk propageert (en niet wat er in hun programma staat) ONMOGELIJK kan uitgevoerd worden is onzin. Nog heel wat landen in de wereld hebben lak aan de mensenrechten (net zoals het VB) en voeren een waar repressiebeleid (Zuid-Amerika, Azië, Afrika), met bloedige massacres als gevolg. Beweren dat zoiets nooit meer kan plaatshebben in Europa is dubbele onzin verkopen. In het voormalige Joegoslavië hebben we recent nog kunnen zien dat genocide van alle tijden is. Die genocide laat zich niet vergelijken met de industrieële moordmachine onder het Derde Rijk, maar de dialectiek en de achterliggende racistische ideeën zijn nagenoeg identiek. Ik neem het Blok zeer ernstig op, omdat zij de druk op de ketel (=de andere partijen) erg hoog blijft zetten door hun verkiezingssuccessen. Als Volksvertegenwoordiger Tastenhoye publiek verklaart dat Brussel gewapenderhand moet herovert en geannexeerd worden bij Vlaanderen, is dat geen Vlaams-Bloks 1 aprilgrap, maar een onderhuidse gedachte die door een loslippigaard zoals Tastenhoye werd vrijgegeven, maar inderdaad als idee bij de VB-top relevant aanwezig is. Als Volksvertegenwoordiger Alexandra Colen over homoseksualiteit publiek verklaart: "Ik vind homoseksualiteit vies en de homoseksuele praktijk een perversie.", dan wordt dat een Vlaams Blok standpunt. De statements van AC worden openlijk gesteund door voorzitter Vanhecke en Gerolf Annemans. Van wie moet ze nog meer steun hebben denk je? Als toenmalig vice-voorzitter en senator Roeland Raes revisionistische verklaringen aflegt in de media, dan is dat weer een Vlaams Blok standpunt. Een misdrijf wordt het wanneer zoiets in een programma staat geschreven, maar zoals ik al zei werden alle juridische heikele punten in het programma geschrapt. Als een partij openlijk om Amnestie voor collaborateurs blijft schreeuwen, zonder dat daar een schuldbekentenis tegenover moet staan, impliceert dat automatisch het in ere stellen van het verwerpelijk gedachtegoed van de NSDAP van Adolf Hitler. Gedachtegoed waar deze collaborateurs zich indertijd hebben achtergeschaard en het de moeite waard vonden om de geallieerde legers die ons land kwamen bevrijden van het nazi-juk, te gaan bekampen, hier en aan het oostfront. Tenslotte, en dan kom ik aan bij je vetgedrukte vraag: voel ik mij persoonlijk bedreigd door het gedachtegoed van het Vlaams Blok, zowel in mijn bestaan als in mijn vrijheid van handelen en denken. Ik ben gehuwd met een vrouw uit Oost-Europa, en die moet volgens het VB-dogma terug naar haar land van herkomst, en ik er achterna, omdat het VB vind dat gezinshereniging in het land van origine van de aangehuwde (allochtone) partner moet plaats hebben. Eveneens wil het VB alle naturalisaties sinds 1974 herzien. Wat jou betreft zouden die van de laatste VIJF jaren wel volstaan. Dat zijn dan zo'n 400.000 dossiers, waar jij terug al het grote werk zou laten herdoen, ongeacht de kosten, de tijd, de mensen en de middelen dat dit reusachtige heronderzoek met zich zou meebrengen. Het Vlaams Blok zal trouwens nooit de uitslag van dit mogelijk heronderzoek accepteren, als zij dat niet zèlf heeft mogen uitvoeren. Vandaar dat ook daar het ergste te vrezen valt. Er zijn nog meer ethische kwesties die op het spel staan. Zo opperde je zelf nog onlangs het idee, om werklozen die na 1 jaar nog steeds werkloos zijn, hen totaal zonder inkomen te zetten. Het enige resultaat van zo'n maatregel is een enorme toename van de zwarte economie, bittere armoede en enorme sociale ellende. Maar.... dit is OOK een standpunt van het VB, dus blijkbaar blijft er toch nog veel mogelijk voor je. ![]() Ps: ik ben weer eens geband op het forum van het Vlaams Blok (PI-forum) dus zal je me hier verder moeten bediscuteren. ![]()
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zorg er maar voor dat je ook HIER niet geband wordt...waar moet je anders je braaksels neerwerpen?? |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() De enige bedreiging voor de democratie is het cordon sanitaire.
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Inderdaad,Politicsinfo.net is een forum van het Vlaams Blok. De Voorzitter van het Liberaal Appel heeft mij duidelijk laten verstaan dat Jurgen Verstrepen zijn politieke voorkeur uitgaat naar het Vlaams Blok. Maarten Malaise heeft trouwens zijn ontslag gekregen op dat forum,omdat hij met twee maten en gewichten modereerde. Even vergeten dat hij de eigenaar is van dit forum. ![]()
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft Maarten U nu weer misdaan, opdat U weer met modder kan gaan smijten?
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zeg jij nu jong! Mij hebben ze daar nog nooit verbannen ![]() Ze hebben gewoon mijn accounts direct verwijderd 8) ![]() ![]() ![]() Ps: ik heb daar eens een tekstje van ons Gudieke gepost, in de 'linkse' versie uiteraard... ... verwijderd... ![]() ![]() ![]() pure democratie uit het bruine hoekje ![]() enfin. wat daar te lezen valt is enkel goed voor het jaarboek der sofismen. |
|||
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Blok is de grootste bedreiging voor 'het zwarte gat van Piano'.
Dat wil zeggen: zonder het Vlaams Blok viel Piano als een blok in een zwart gat zo donker en dicht van energie als.... een zwart gat. Piano en het Blok, dat is een relatie zoals in bepaalde huwelijken. De partners kunnen niet met elkaar leven...maar ook niet zonder elkaar. Daarom 'zoekt' Piano het Vlaams Blok op PI, op de website van het Blok, op zijn eigen site. En als het nergens anders meer kan of voldoet, hier op Politics.be. Gelukkig maar dat die twee hier 'ongedwongen' naast elkaar MOGEN BESTAAN. Het zwarte gat van Piano is immers altijd bedreigend dichtbij...
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |