Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2006, 12:17   #1
Neptunus
Gouverneur

Standaard Vrouw aangevallen door twee moslimmeisjes

Gisterennamiddag was ik in de stationsbuurt van Antwerpen (Gemeentestraat) getuige van een brute aanval van twee moslimvrouwen op een deftige vrouw die gewoon met de fiets passeerde. Om een voor mij onbekende reden, stoven twee moslimmeisjes (een jong meisje ingepakt in een pikzwarte chador en een meisje met een opvallende hoofddoek) op de vrouw af. De twee moslimvrouwen gingen hevig te keer, schreeuwden luidkeels zodat er een hele groep omstanders kwam rondstaan (niemand reageerde of greep in). De agressieve moslimvrouwen trokken aan de fiets van de vrouw, pakten haar bij de armen en het was duidelijk dat de moslimvrouwen de defige vrouw in de arm hadden gekrabt. Ze bleven de vrouw maar op een gewelddadige en agressieve manier in de greep houden terwijl iedereen toekeek en niemand iets deed.... Uiteindelijk kon de kranige vrouw zich uit de greep van de bijzonder agressieve moslimvrouwen losrukken en kon ze wegrijden. De hele scène duurde zowat tien minuten en NIEMAND reageerde. Zo zie je dat men in Antwerpen iemand voor het zicht van iedereen kan doodslaan, zo onverschillig als men is en zoveel schrik als men heeft van extremistische moslims ...die zich 'untouchable' wanen.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 12:25   #2
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Waarom greep jij dan niet in?
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 12:32   #3
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Gisterennamiddag was ik in de stationsbuurt van Antwerpen (Gemeentestraat) getuige van een brute aanval van twee moslimvrouwen op een deftige vrouw die gewoon met de fiets passeerde. Om een voor mij onbekende reden, stoven twee moslimmeisjes (een jong meisje ingepakt in een pikzwarte chador en een meisje met een opvallende hoofddoek) op de vrouw af. De twee moslimvrouwen gingen hevig te keer, schreeuwden luidkeels zodat er een hele groep omstanders kwam rondstaan (niemand reageerde of greep in). De agressieve moslimvrouwen trokken aan de fiets van de vrouw, pakten haar bij de armen en het was duidelijk dat de moslimvrouwen de defige vrouw in de arm hadden gekrabt. Ze bleven de vrouw maar op een gewelddadige en agressieve manier in de greep houden terwijl iedereen toekeek en niemand iets deed.... Uiteindelijk kon de kranige vrouw zich uit de greep van de bijzonder agressieve moslimvrouwen losrukken en kon ze wegrijden. De hele scène duurde zowat tien minuten en NIEMAND reageerde. Zo zie je dat men in Antwerpen iemand voor het zicht van iedereen kan doodslaan, zo onverschillig als men is en zoveel schrik als men heeft van extremistische moslims ...die zich 'untouchable' wanen.
u ziet de feiten verkeerd :
de vrouw op de fiets had aderverkalking, die men vooraf niet kan vaststellen, en wilde zelfmoord plegen door onder Bus 23 te rijden, tevens greep zij de 2 moslimvrouwen,die rustig op het straat wandelden, naar de keel waardoor de moslima verplicht waren zich te verdediging aangezien de rasistische omstanders geen initiatief namen. Lees verdomme de Humo dan weet je wat je gezien hebt. He edina

Laatst gewijzigd door rookie : 16 september 2006 om 12:32.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 12:33   #4
Vision
Lokaal Raadslid

Standaard

Fout. De mensen zijn niet bang om te reageren, ze denken dat de andere wel zal reageren; 't bewijs is dat je zelf niet ingreep.
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 12:46   #5
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Ik heb toen niet ingegrepen omdat die moslimvrouwen erg agressief te keer gingen en ik geen zin in had om ook door deze nietsontziende moslimvrouwen te worden gemolesteerd....er stonden trouwens ook heel wat mannen te KIJKEN...... Wat ik wel heb vastgesteld is dat de aangevallen vrouw kalm en rustig bleef en zich krachtdadig kon verdedigen en losrukken uit de greep van de agressieve moslimmeisjes en uiteindelijk kon wegrijden....waarna er verder niets meer is gebeurd....tenzij dat enkele mannen (allochtone, blijkbaar van Aziatische origine) die uitzinnige moslimvrouwen probeerden tot bedaren te brengen.... toen ben ik maar vertrokken en weet niet hoe het verder is afgelopen.....

Laatst gewijzigd door Neptunus : 16 september 2006 om 12:50.
Oud 16 september 2006, 12:54   #6
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toen ben ik maar vertrokken en weet niet hoe het verder is afgelopen.....
Meer nog, je weet niet eens hoe het is begonnen of waarover het hier ging, maar toch vind je het blijkbaar de moeite om er een aparte thread over te beginnen (nadat hetzelfde verhaaltje in een andere thread niet genoeg reactie uitlokte naar je goesting). Als iedereen hier over elke vechtpartij of schermutseling, die ze zien een thread gaat openen, gaat het het hier bijzonder oninteressant worden.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 12:56   #7
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb toen niet ingegrepen omdat die moslimvrouwen erg agressief te keer gingen en ik geen zin in had om ook door deze nietsontziende moslimvrouwen te worden gemolesteerd....er stonden trouwens ook heel wat mannen te KIJKEN...... Wat ik wel heb vastgesteld is dat de aangevallen vrouw kalm en rustig bleef en zich krachtdadig kon verdedigen en losrukken uit de greep van de agressieve moslimmeisjes en uiteindelijk kon wegrijden....waarna er verder niets meer is gebeurd....tenzij dat enkele mannen (allochtone, blijkbaar van Aziatische origine) die uitzinnige moslimvrouwen probeerden tot bedaren te brengen.... toen ben ik maar vertrokken en weet niet hoe het verder is afgelopen.....
Met de staart tussen de benen, als een echte lafaard erover een thread starten op een forum is natuurlijk heel stoer.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 12:59   #8
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Meer nog, je weet niet eens hoe het is begonnen of waarover het hier ging, maar toch vind je het blijkbaar de moeite om er een aparte thread over te beginnen (nadat hetzelfde verhaaltje in een andere thread niet genoeg reactie uitlokte naar je goesting). Als iedereen hier over elke vechtpartij of schermutseling, die ze zien een thread gaat openen, gaat het het hier bijzonder oninteressant worden.
na 43 minuten reeds de waarheid en de hele enige waarheid fantastisch en nu komt " laat het gerecht zijn werk doen "

Laatst gewijzigd door rookie : 16 september 2006 om 13:04.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:00   #9
Vision
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Met de staart tussen de benen, als een echte lafaard erover een thread starten op een forum is natuurlijk heel stoer.
De heerser van de zee heeft geen kracht boven water.
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:06   #10
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Dit zijn gewoon de feiten en dat mag worden bekend gemaakt. U hebt ook de vrijheid om feiten die u constateert mee te delen. Dit gebeurt trouwens elke dag in dagbladen en in het televisienieuws en ik geloof niet dat die journalisten alle feiten die ze vermelden grondig hebben nageplozen, laat staan gecheckt. De meest journalisten berichten trouwens over feiten waarvan ze geen ooggetuige waren. Waarop steunt hun berichtgeving dan?
Oud 16 september 2006, 13:08   #11
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb al wel gezien, dat er gevraagd wordt om steeds in het juiste sub-forum te posten. Wat heeft die post van, Neptunus, eigenlijk met binnenlandse politiek te maken? Of met politiek in het algemeen?
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:15   #12
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
Ik ben nieuw op dit forum, maar heb al wel gezien, dat er gevraagd wordt om steeds in het juiste sub-forum te posten. Wat heeft die post van, Neptunus, eigenlijk met binnenlandse politiek te maken? Of met politiek in het algemeen?
Ze had het misschien beter onder het forum "religie" kunnen plaatsen?
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:21   #13
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Ze had het misschien beter onder het forum "religie" kunnen plaatsen?
neen, mijn beste, maar wel bij maatschappelijke discussies. Criminaliteit, eender van wie, is een maatschappelijk probleem. Hoort dus ook daar thuis.
Oud 16 september 2006, 13:22   #14
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helaba...heb zelf een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt in Hasselt...
Was met mijn hoogbejaarde moeder aan de arm aan het wandelen/shoppen in de Demerstraat...enorm veel volk (zo'n beetje Blankenbergeachtig)....toen plots een alarm van een winkel afging..op nog geen tien meter van mij poogde een dief met een hoop kleren uit een winkel weg te vluchten maar werd door twee winkelbedienden (vrouwen) aangeklampt...toen hij zich loswrong en het op een lopen zette reageerde ook niemand (ikzelf stond verbijsterd aan de grond genageld met mijn moeder aan de arm)...twee mannen (die duidelijk niet samenhoorden) vanuit het publiek sprongen spontaan naar voor en overmeesterden die man onder luid applaus van de gestupifieerde menigte...het waren ook allebei aziatische types...conclusie...ikzelf stond stijf van 't verschieten maar zij reageeerden onmiddellijk doortastend en accuraat..wij hebben nog veel te leren van die gasten...

voetnoot: de dief was een oost-europees type..weet niet of iemand een gesluierde vrouw zou hebben durven aanpakken...
Oud 16 september 2006, 13:30   #15
Fieseler

Standaard

Citaat:
Een (voorlopige) minderheid met een postjesbedreigende ideologie onder een algemene fatwa plaatsen en dit veilig geruggesteund door én de wetgevende, én de rechterlijke én de uitvoerende macht tot groot joleit én met enthousiaste medewerking van de vierde macht is uiteraard veel stoerder hé Pietje...
Oud 16 september 2006, 13:35   #16
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
na 43 minuten reeds de waarheid en de hele enige waarheid fantastisch
En waar heb ik welke waarheid geschreven? Neptunus schrijft zelf "om een voor mij onbekende reden" en "toen ben ik maar vertokken, ik weet niet hoe het is afgelopen". Dus is de conclusie dat Neptunus eigenlijk niet weet wat er precies is gebeurt nogal logisch... Net zo min als ik dat weet overigens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
en nu komt " laat het gerecht zijn werk doen"
Het gerecht? Werd er dan al een klacht ingediend?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:46   #17
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat staat hier zeker op zijn plaats! Opdat zoveel mogelijk mensen eindelijk de schellen van de ogen zouden vallen over het gedoogbeleid van de linksmarscheerders.
Freddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 14:11   #18
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Dat staat hier zeker op zijn plaats! Opdat zoveel mogelijk mensen eindelijk de schellen van de ogen zouden vallen over het gedoogbeleid van de linksmarscheerders.
kunt ge nu echt niets intelligenter bedenken. Wat heeft politiek met dat item te maken? Niks, nada, nul. Het past in de kraam van Extreem-rechts, dus is het politiek, anders niet. Enggeestig hé.

Laatst gewijzigd door luvali : 16 september 2006 om 14:11.
Oud 16 september 2006, 14:13   #19
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat wil je. Als je optreedt krijg je later retroactief een hartaanval aangesmeerd.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 september 2006 om 14:20.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 14:17   #20
Fieseler

Standaard

Citaat:
Het past in de kraam van Extreem-rechts, dus is het politiek, anders niet. .
Begrijp ik dit goed?
Als een item in dit subforum in de kraam van extreem-rechts (God weet wie je hiermee bedoelt maar alla...da's een andere discussie) past dan is het politiek...anders niet....

Citaat:
Enggeestig hé
Ge moogt gerust zijn dadde...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be