![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ni moeilijk of dat er accidenten gebeuren. Mensen houden op autostrades
gewoon geen afstand! En dan vooral veel vrachtwagens die aan de bumper van hun voorligger plakken. http://www.gezouten.com/kennedytunnel.htm |
![]() |
#2 |
|
![]() Dit moet je eens aan onze verkeersminister Landuyt doorsturen. Dat lijkt
mij helemaal geen slecht idee... Misschien wordt hij eens wakker dat niet alleen de kleine brave mobilisten, maar grotendeels ook de camions verantwoordelijk zijn voor vaak *zeer dodelijke* ongevallen op autosnelwegen. Dagelijks zie ik vrachtwagens 'cowboyen' met het houden van véééél te weinig afstand. Dan spreek ik nog niet van de bijbehorende verkeersellende... Een vrachtwagen t.o.v. een auto, is een extreem gevaarlijke en bijna 100% dodelijke moordmachine De verantwoordelijkheid van vele vrachtwagenchauffeurs moet dus zeker ook de proef op de som worden genomen en zéér zwaar worden gecontroleerd!! Niet om ze te pesten, maar om ze te wijzen op hun verantwoordelijkheid. En wie niet luisteren wil, moet voelen... (dat doen wij tenslotte ook met al de flitscontroles ;-) |