![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben vandaag nog maar pas begonnen in deze half-memoire. Zeer boeiend en leesbaar.
Voor hen die het boek niet kennen: Geert van Cleemput, overtuigd Vlaams-nationalist, is ex-lid VB. Hoofd Studiedienst van de partij tot 2004. In het boek legt hij zijn insiderverhaal bloot. Het boek fundeert mijn mening over het VB nog meer: de echte partijleider in de figuur van oorspronkelijk Bruggeling Filip Dewinter heeft vooral één doel voor ogen met de partij: hemzelf burgemeester maken van Antwerpen, DANKzij het cordon. Alle andere gangmakers denken vooral aan de strijd intern tegen Filip, niet aan een Vlaams-nationale inhoudelijke toekomst.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 5 oktober 2006 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat wordt al 20 jaar beweerd, maar bewijzen ervan zie ik niet.
Dat voor andere partijen de postjes belangrijker zijn dan het programma wordt daarentegen elke dag opnieuw bewezen. En dat kan ik met mijn eigen ogen vaststellen. |
![]() |
![]() |